недеља, 12. новембар 2017.

Pesma sirena....Mesec u Devici, Neptun u Ribama....





Nemirna i nežna

ti nestvarna i tiha
ti kao senka, obećana vetru
dubinu sanjaš k'o sirena


I opet nedelja...ponekad samo pomislim kad' pre...Ide život i mi sa njim...⭐Nedeljom vlada Sunce a ono je u Škorpiji još uvek u kvadratu sa ⭐RxSMČ u Lavu o kome sam juče pisala, pa ako vas ne mrzi pročitajte, jer mene mrzi da opet pišem o istom :-))). ⭐Sunce je još uvek i u sekstilu sa Plutonom u Jarcu i tome sam pisala :-))). Tako Sunce kao vladar nedelje, a ostali na zvezdanom nebu ovako:

Mesec trigon Venera/Jupiter
  
Mesec od juče u Devici, od jutros na 8*
⭐Od jutros Mesec u sekstilu sa Venerom i Jupiterom (koji su u konjukciji), sasvim lepa i ugodna energija za nedeljno jutro, nedeljno porodično (Mesec) jutro...Mesec je u brižnoj i uslužnoj Devici pa od jutros brižne majke, tetke, sestre, žene, supruge...:-)), brižne, emotivne, uslužne...Nema majke koja je jutros nešto odbila svom čedu :-))). Žene su sa ovim energijama mile, lepe i spolja i "iz nutra", lepo raspoložene...U ljubavnom smislu Venera konjukcija Jupiter trigon Mesec, lepe emocije, ljubavna radost, uživanje u ljubavi u domu, uživanje sa porodicom....

Kad' mama kaže sredi sobu :-)))

I posle takvog mirnog i harmoničnog jutra ⭐pola sata posle podneva Mesec u kvadratu sa Merkurom u Strelcu...Možda ste preterali u potrebi da vas neko mazi i pazi :-))), pa se ne čudite ako vam neko ko predstavlja Mesec u vašem horoskopu odbrusi...uradi sama ili sam :-))). Zbog Device (Mesec) eto grča i nervoze iz stomaka...Merkur u Strelcu izaziva (kvadrat) pa reči direktne, vatrene....pravo u metu :-))). Nemojte samo da vi budete meta :-)), ali i kada vi "gađate" pazite gde usmeravate strelu :-)))

Ja ću ovako...:-))...Ma ne' ide život!!!

Vikend brzo prođe....tako je to uvek... nedelja je dan za odmor, ali često to ne bude baš tako...Uradi ovo, uradi ono....pa samo još ovo i od odmora uglavnom ne bude ništa :-). Život ide dalje...Mene od sutra čeka puno obaveza, posla...i u ovom trenutku pomislih Ma nek' ide život!!! Naravno kada Mesec pravi opoziciju sa mojim Nat Jupiterom...ja sam od jutros lenja, ustala rano po navici, ne sećam se ni da sam se umila ali lonče za kafu sam prvo stavila na šporet...i kao da čujem u daljini "pesmu sirena" :)):
⭐Negde posle ručka 16:23 CET čeka nas Mesec opozicija RxNeptun u Ribama...postaćemo osetljivi na sve što vas okružuje. Mašta će da (pro)radi....Bolje vam je da izaberete odmor i meditaciju, da pobegnete tamo gde je sve po vašem...nego da upadnete u neke laži, obmane, iluzije, razočarenja...Neptun crpi energiju, u godišnjem dobu smo gde pad energije i pad imuniteta mogu da naprave problem...Ako ne radite, nedelja je iskoristite ovu energiju za odmor....I ako je Mesec u praktičnoj, vrednoj, radnoj....red, rad, disciplina energiji :))), preko puta je RxNeptun koji će zavesti, zamagliti, i pesmom sirene mamiti... Mit ili ne :-))), zavodljiva je energija Neptuna...neko će pesmu čuti i odlutati...neko će kao Odisej možda uspeti da se izbori i izabere praktičnost...Ja već "čujem pesmu sirena" :-))) i pravim plan kako ću da eskiviram sve kućne obaveze :-)))). Nadam se samo da će "Odisej pronaći svoj put" :-)).

Andrej Mashkovtsev



Nevina i snena

od mesečevih mena do dugih sena
ti čekala si ljubav kao stena
i verovala momku svom kao kap...



Sutra nas čeka ponedeljak :-)), nova radna nedelja....
Ma nek' ide život....
(koji je vaš trenutak : Ma nek' ide život)


Ova pesma se nametnula sama....Venera konjukcija Jupiter danas sekstil sa Mesecom; Mesec kvadrat Merkur, Mesec opozicija Neptun....


Нема коментара:

Постави коментар