четвртак, 28. фебруар 2013.

11. kuća - kuća prijatelja...Na muci se ... poznaju prijatelji!

Na muci se ... poznaju prijatelji!

Prijatelji dolaze i odlaze, ali oni pravi su uvek tu....sa njima se množi uživanje a deli tuga...

***Ja sam ovih dana vrlo ponosna na svoje prijatelje, zato i naslov "Na muci se poznaju prijatelji"...tu su kada je najpotrebnije! I dugogodišnji prijatelji i skorašnji... Konkretna pomoć...., podrška!
Najveću pomoć i podršku dobila sam od nekog ko mi je dugogodišnji prijatelj a za to prijateljstvo je "kriva" astrologija. On (Sunce) i njegova supruga (Venera) pomogli su mi ovih dana kada mi je pomoć i bila najpotrebnija. Ali tu su i svi ostali prijatelji...znani i neznani (preko FB). Svakodnevno dobijam podršku i lepe želje...TO JE MOĆNA ENERGIJA!!! Hvala svima ♥

***Kada hoćete da vidite kakve PRIJATELJE imate, pogledaćete 11. KUĆU u vašem horoskopu, ali i URANA kao vladara ove kuće, znak VODOLIJE.... Tu ćete saznati GENERALNO o vašem ODNOSU sa prijateljima, poznanicima..... i o njihovim ličnim životima... Drugim rečima znaćete KAKVE prijatelje imate, KOLIKO su bitni u vašoj životnoj priči...
***Vrh kuće - ZNAK će OPISATI generalno vaše prijatelje, energiju koju oni imaju..., VLADAR znaka - planeta će dodatno proširiti priču, kao i kuća u kojoj se ta planeta nalazi... naravno i ASPEKTI...
***Uran je najveći naš prijatelj, tako da će on dati najviše informacija o našim prijateljima....

***Kada imate kuću prijatelja u LAVU, kao što je ja imam imate i PRIJATELJE VELIKOG SRCA.... Lav - srce!!! Lavom vlada SUNCE a ono je u 10. kući... prijatelji uglavnom kroz karijeru, ali to su i uspešni prijatelji.... Sunce - uticajni prijatelji!!! Lav ovoj priči donosi odanost, hrabrost, lojalnost....
Uran je gle čuda baš u Lavu i u 11. kući... tamo gde se on najbolje i oseća...To su neobični, interesantni, DRUGAČIJI, prijatelji....
U kući prijatelja su još i PLUTON i VENERA i tačka sreće....u Devici!
Venera ovde donosi lepa prijateljstva, ja volim (Venera) svoje prijatelje ali i oni vole mene..Prijatelji umetnici, kreativci., žene...
Pluton ovde govori o velikoj energiji, jakom prijateljstvu i intuitivnom odnosu...Konjukcija Venere i Plutona govori o jakom prijateljstvu, jakoj energiji, intezitetu...uglavnom je ILI...ILI
***Preko Sunca muški prijatelji, Venere ženski, Urana neobični, interesantni...
***URAN vlada astrologijom, internetom, kompjuterima....prijatelji preko ovih oblasti....Uran sekstil MESEC.... Porodični kućni prijatelji (Mesec), PLEMENITI prijatelji, POMOĆ prijatelja.... Uran u 11. kući - IZNENADA.
Lavovski deo kuće govori o lepim trenutcima vezanim za prijatelje, ostatak kuće u Devici da su to vredni ljudi, ali govori i o prijateljstvima kroz posao (Devica), kao i da u priči postoji briga o zdravlju (Devica)....

“Prijatelje stvara sreća, a nesreća proverava.” - Seneka



Đorđe Marjanović -  Hvala vam prijatelji 

 


1 коментар: