уторак, 5. фебруар 2013.

Pod uticajem energije Riba...

U mom natalnom horoskopu znak Riba ima poseban i značaj i uticaj... te godine kada sam ja rođena Jupiter je bio u Ribama... Tranziti planeta posebno Neptun vrše jak uticaj na moj horoskop i moj život naravno.... Pod tim uticajem ja znam ponekad da odlutam...

Od jutros sam se našla na FACEBOOK-u gde su moji prijatelji vrlo aktivni i odgovarala na pristigla pitanja. Inbox je bio pun pitanja gde sam ovih dana, zašto ne pišem... Sva pisma redom su vrlo lepa, dirljiva, puna divne energije... Naravno da mi prija (kome ne bi) to što su se pisma bila uglavnom svela na pohvale za dosadašnje pisanje i na brigu što me (nekoliko dana) nema... Tačno je da jedno vreme nisam pisala, i mi astrolozi ponekad zastanemo, događaju nam se vrlo slične ili iste stvari kao i vama dragi moji... I na nas zvezde vrše svoj uticaj... Možda znanje i iskustvo mogu da pomognu i uglavnom pomažu.... ali ponekad ni to nije dovoljno...Ali nije moj manir da se žalim...Događa se šta se događa, ali ja idem dalje, jer moram ali i hoću... Sudbina uvek ima više mašte od nas samih, i ja se uzdam u to... Sem toga oni koji duže čitaju ovaj Blog znaju da ja uvek pronađem svetlo na kraju tunela :-))). Da se vratim na ono što je važno, odgovarajući na pitanja i komentare na Timeline tu sam i ostala i raspisala se, što znači i da mi se vratila energija za pisanje ali i da sam na trenutak zaboravila da ja prvo napišem sve ovde na Blogu a onda objavim na FB. I evo sada ispravljam stvar... zahvaljujući copy-paste, prenosim vama mojim vernim članovima i čitaocima tekst sa FB:

DANAS NA NEBU:
Merkur danas u 3:55pm CET ulazi u znak Riba...pridružuje se Marsu koji je već zaronio u divna prostranstva vode Riba...
Mars se već druži (u konjukciji je) sa Neptunom ... energija Riba na delu!!! Merkur će koliko sutra takođe da bude u čvrstom zagrljaju (konjukcija) sa Neptunom...
Ne Znam, ali trebalo bi da već polako osećate NEPTUNOVE TALASE!!!

MERKUR će prilično dugo boraviti u Ribama - od 5.Februara do 14.Aprila, a sve zato što će jedan period biti RETROGRADAN - od 23.Februara do 17.Marta...
MERKUR U RIBAMA - ŽIVOT U NEREALNOSTI....Zbogom pameti, dobrodošla mašto... Um, misli, reč, komunikacija obojeni osećanjima manje logikom... Očekujte da budete ODSUTNI, KONFUZNI, SLABIJE KONCENTRACIJE, a sve zato što je Merkur u Ribama u padu ili običnim rečima rečeno ne prija mu energija...
Možda ON (Merkur) ovde nije najobjektivniji, nepraktičan je, teže se izražava, ali zato ima odličnu VIZUALIZACIJU... Vrlo jaku INTUICIJU i na kraju snađe se on...Obratite pažnju, ljudi će pričati TIŠE, nerazumljivo, pričaće o svojim SNOVIMA više nego ikada... Mnogi od nas biće RASEJANI, ZBUNJENI... Menjaćemo mišljenje od slučaja do slučaja, od trenutka do trenutka....mnogi će "padati" POD UTICAJ drugih (sredine)... Teško je biti OBJEKTIVAN sa ovakvom energijom... Vi ćete videti jedno drugi nešto sasvim drugo....videćete ONO ŠTO ŽELITE A NE ONO ŠTO ZAISTA JESTE...
ALI....mnogi će se izražavati MAŠTOVITO, PESNIČKI i vrlo OSEĆAJNO... blago UMETNICIMA ovo je njihovo VREME...
UČENJE pod uticajem ove energije teško ide, čak mogu nastati i problemi, DECA lenja...
SAOBRAĆAJ....potreban oprez jer ovde odsutnost, loša koncentracija može biti opasna...
Nikada sve nije ni CRNO NI BELO....život je pun nijansi...tako da ima ova energija i nešto DOBRO.... Merkur u Ribama je odličan SLUŠAOC...DUHOVNOST u porastu, MOLITVA ovde leči i pomaže, MEDITACIJA donosi smirenje...UMETNIČKE I KREATIVNE sposobnosti u porastu....
SANJAJTE....ostvarujte svoje snove, pretvarajte svoje snove, ideje u SLIKE I REČI... budite bar neko vreme manje PRAKTIČNI, zaronite u BOGATI SVET MAŠTE RIBA I IZRONITE NEKI SVOJ BISER....
Pročitaćete da nije dobro donositi ODLUKE u ovom periodu, ali ja vam kažem prepustite se INTUICIJI I INTUITIVNO donosite odluke...I SLUŠAJTE druge....ovih dana ćete ČUTI MNOGO TOGA što će vas iznenaditi ili neće to već zavisi od vašeg KARAKTERA - NATALNE KARTE....
Ne plašite se dragi moji...udahnite duboko i zaronite, ili vi praktičniji opremite se opremom za ronjenje, posmatrajte taj čarobni svet Riba, obogatite svoj život bojama, zvukovima, probajte da OSETITE a ne da budete osetljivi...i MAŠTAJTE....biće vremena za praktične stvari i akciju....


Yu-grupa-Mornar(tekst)



2 коментара:

  1. Vodolija, asc Škorpija5. фебруар 2013. 17:35

    Nadam se da ćete se brzo izvući iz tog tunela i da u pitanju nisu nepogodnosti na duge staze. Neka sudbina bude priklonjena onome tko daje puno sebe za druge.
    Glede teksta o Ribama... Uočila sam značajan pad koncentracije među poznanicima i kolegama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vodolija, asc Škorpija,
      što se mene tiče to je trenutna slabost...
      Divno je kada imam ovakve čitaoce...

      Posmatraj ih u vreme retrogradnog Merkura, biće interesantno :-)

      Pozdrav, želim ti sve najbolje :-)

      Избриши