петак, 20. октобар 2017.

Sećanja....





Petak je, Venerin dan.... Venera je u Vagi na 7*. 
Mars je i dalje u Devici, sada je na 28*, Venera ga čeka :)), ali polako ide dalje kroz Vagu. Pridružiće se Mars Veneri uskoro u nedelju 22.oktobra!!!
Mesec je u Škorpiji od 03:40 CET...Mlad Mesec je iza nas...Mesec je od jutros u konjukciji naravno sa Jupiterom i Merkurom u Škorpiji...Upravo sada su ovako "poređani": Jupiter na 2*, Mesec na 3* i Merkur na 4* Škorpije.... Jupiter i Merkur su i dalje u konjukciji, danas im se pridružio Mesec i sve je jače i intezivnije!!!




Na mom telefonu jutros obaveštenje za nečiji rođendan....za nekog koga više nema. Mada setila bih se i bez tkz. notifikacije i upozorenja!!! Sećanja su čudna kategorija...Postoje neka sećanja i neke uspomene koje će (za)uvek biti tu....I da hoćemo, ne možemo zaboraviti da smo nekada voleli...mnogo voleli. Ne umiru sećanja sa onima koji više nisu sa nama....Ja i dalje gledam u zvezde, one me i dalje podsećaju na prošla vremena...Ljubav je cilj života, a ona je uvek u nama...smenjuju se samo oni kojima tu ljubav dajemo i od istih primamo....

A sećanja, kad se jednom krenu, ne zadržavaju se kod početka.

Za osmeh je potreban trenutak....trenutak je ovde sećanje...Ovo sećanje je "podvučeno crvenom olovkom"!!! Sećanje na jednu Vagu čiji su Merkur i Sunce bili na mom ASC, a Venera preko mog Neptuna, Pluton preko moje Venere....Morali smo da se sretnemo....Upoznali smo se jednog jula 2000. godine!!! Trenuci čine godine....Sitnice život znače....Tih sitnica se danas prisećam...Postoje i neke fotografije koje su sačuvale od zaborava neke neponovljive trenutke....Danas ne postoji za mene bolje mesto od mesta gde se nalaze uspomene na jednu emociju, jednu ljubav...



Tran Merkur, Mesec i Jupiter u Škorpiji u mojoj 1.kući u kvadratu sa mojim Merkurom i Suncem u Lavu....Mesec - sećanja....Merkur i Jupiter sećanja na život i smrt (nečiju smrt). Pomalo uznemirujuća sećanja (kvadrat) zbog činjenice da nekog više nema i da mu jedino u mislima mogu čestitati rođendan tamo negde kako se obično kaže na nekom boljem mestu!!! Tran Venera u Vagi u 12.kući u sekstilu sa mojim Nat RxSMČ u Lavu...Lepa sećanja...Tran RxNeptun preko mog Nat Jupitera u 5.kući....Sve u životu ima svoj razlog i svrhu...pa i ova sećanja!!!



"Kasno je, sjećanja, uzalud se javljate, beskorisne su vaše nemoćne utjehe i podsjećanja na ono što je moglo da bude, jer što nije bilo, nije ni moglo da bude. A uvijek izgleda lijepo ono što se nije ostvarilo. Vi ste varka koja rađa nezadovoljstvo, varka koju ne mogu i ne želim da otjeram, jer me razoružava i tihom tugom brani od patnje. Živimo na zemlji samo jedan dan, ili manje. Daj mi snage da oprostim. Jer, ko oprosti, on je najveći. A znam, zaboraviti ne mogu." (Derviš i smrt)

Neke stvari sam odavno u ovoj priči oprostila...Oprostili smo jedan drugome i ostali prijatelji do kraja njegovog života!!!




1 коментар: