недеља, 29. март 2020.

Posle kiše...Sunce zasijalo....



Zvezdani(n) zapis 2850
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Ovnu na 9°

Nedelja, na TV epidemiolog kaže mi jesmo u ratu u ratu protiv virusa...
Sunce je i dalje u konjukciji sa Kironom - rat protiv virusa!!!
https://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2020/03/jednom-kada-sve-ovo-proe.html

Nedelja i izolacija...
Ja sam sebi objasnila ovako: Kada se mora nije teško!!!
Ja sam preuzela odgovornost za sebe i za svoje najmilije što i vama želim!!!
Svi smo u istoj priči...

Danas imamo egzaktan Venerin aspekt: Venera u Biku trigon Pluton u Jarcu/ tu je i trigon sa Jupiterom, Marsom...Ima mesta i za osećanja, ljubav....Ljubav nam je uvek potrebna!!!
Ljubav su prostor i vreme mereni srcem....Venerini aspekti ove subote....


Moj inbox od jutros:


Juče je bilo još više....
Juče sam sela i počela tekst o virusu....završila sam ga pre pola sata:
Hronologija priče o virusu...aspekti i vesti:
https://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2020/03/hronologija-price-o-virusuaspekti-i.html

I nadam se da sam odgovorila na neka vaša pitanja!!!



Mesec je u Blizancima...
Nije ni čudo što sam se raspisala jer i sama imam Mesec u Blizancima....usput sam radila još neke stvari, izlazila u nabavku (u punoj "ratnoj" opremi)....spremala ručak....takav je taj moj Mesec....radi na više frontova...
Jutros smo se probudili sa trigononom Meseca i Saturna u Vodoliji....nadam se da je sve više onih koji su shvatili ozbiljnost situacije i da je sve više onih koji su prihvatili odgovornost!!!
#ostanikodkuće .....uspori(mo) virus!!!
Mesec je upravo sada u sekstilu sa Kironom u Ovnu....i pričamo o virusu....ja sam i pisala o njemu!!!
Kada je Kiron u pitanju tu je i potraga za ključem....ključ je da budemo odgovorni za svoje ali i tuđe zdravlje...
Na kraju dana malo i potrebno olakšanje...Mesec - Duša, dom, porodica u sekstilu sa Suncem - Volja, ego, vitalnost....Duša i Volja sarađuju...možda ćemo lakše noćas otići na spavanje...
Sutra nas čeka ulazak Marsa u Vodoliju, prekosutra nas čeka Mars konjukcija Saturn...i dolazi april!!!


Nedeljni horoskop za period od 23.marta do 30.marta...

Nedeljni horoskop u utorak....

Нема коментара:

Постави коментар