среда, 25. март 2020.

Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....



Zvezdani(n) zapis 2845
Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Ribama na 19°

★Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....
Još šest dana do kraja marta....Ni traga od proleća....zabeleo se grad....Baba Marta pokazala svoje zube...Ovih dana su i neke godišnjice, nekih teških događaja iz prošlosti...U narednim godinama sigurno će se svakog marta još više ponavljati ova rečenica: Da se ne ponovi!!!

Merkur je u Ribama...trenutno je još uvek u trećem i poslednjem aspektu sekstila sa Uranom u Biku - Novi pristup starom problemu....Imali smo ovaj aspekt 29.februara...tada se problemu ovom našem opštem pristupalo na jedan način koji je tada bio najbolji! U to vreme u Italiji je bilo zaraženo 300 ljudi a preminulo 43!!!
Sada u vreme ovog trećeg aspekta problemu se pristupa na novi način - bar ovde kod nas! 
Jedna vest možda u moru vesti ostaje nezapažena - 15 izlečenih od korona virusa!!!

I sve u vreme Mladog Meseca u Ovnu - novi pristup...ili kako je naš poznati epidemiolog Predrag Kon rekao: Idemo na agresivno suzbijanje epidemije!!!
Mislim da vam je sada jasnije o čemu sam juče pisala: Mlad Mesec konjukcija Kiron u Ovnu - Mars vladar Ovna u konjukciji sa Plutonom...I sada nam je svima jasno zašto često čujemo - rat protiv nevidljivog neprijatelja! A u ratu ima i karantina, ima i vojske....krv mi se sledi u žilama od slike Beogradskog Sajma koji je spreman za obolele...Upravo vojska priprema poljske krevete koji se raspoređuju po celoj hali....Ne mogu da se ne setim 2014. i tada je sajam bio pun evakuisanih ljudi od poplava u Obrenovcu! 

Danas je egzaktna konjukcija Sunca i Kirona u 14:27 CET
Kiron i rana i lek....Još uvek smo u energiji Mladog Meseca u Ovnu!
Nesmemo dagubimo nadu...Moramo da jačamo samopouzdanje...
Noćas 01:43 Mesec će biti u kvadratu sa Jupiterom....bolje je da prespavate tu energiju, energiju preterivanja...

Još jedna vest: Kreću masovna testiranja na koronavirus, čiji uzorci će biti ispitani
Meni to liči na aspekt koji je već aktuelan Jupiter konjukcija Pluton - egzaktan 05.aprila na 24° Jarca!!! Da nema ovog zbog čega smo svi zabrinuti ja bih napisala ovo: kroz istoriju ova konjukcija je imala primere gde je dobro (Jupiter) pobedilo zlo, tiraniju, dominaciju (Pluton)...Mogu da napišem ovo: Neka DOBRO (Jupiter) pobedi ZLO (Pluton)...svi znamo šta je u ovom trenutku najveće moguće zlo....


Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....
Mnogo volim mitologiju...evo šta mi je sada palo na pamet...
Jupiter je otac i gospodar bogova u klasičnoj staro-rimskoj mitologiji....pobedio je Titane (svih 12), svrgnuo je Jupiter svog oca Saturna, dao Neptunu more, Plutonu pakao, a za sebe zadržao nebo i Zemlju. Grci su ga zvali Zeus.
Jupiter kao dobro....Pluton kao zlo u ovoj priči...Ako je Jupiter pobeđivao u mitologiji ili kroz aspekte u astrologiji onda možemo da se nadamo da će i sada Jupiter pobediti i Plutona i Saturna (još uvek su u konjukciji)!!!
Jupiter je uvek u potrazi za istinom, Pluton je sakriva...duboko.
Ovako u konjukciji biće to i kolektivna i lična potreba da otkrijemo istinu, da je "iskopamo" na površinu!!!
Konjukcija Jupitera i Plutona ima kao i svaka konjukcija dve strane medalje....
Ovde ću se osvrnuti na pozitivnu stranu:
Optimizam (Jupiter) i neizbežne suštinske promene (Pluton)
Filozofija (Jupiter) opstanka (Pluton)
Optimizam (Jupiter) u teškim - kriznim situacijama (Pluton)
Vera, Nada (Jupiter) da će se teško vreme završiti (Pluton) i da se krene ispočetka (Pluton)
Putovanje (Jupiter) koje može promeniti - transformisati (Pluton) život

Sada pročitajte šta sam ranije pisala o ovoj konjukciji:
Sve to o čemu sam pisala odigrava se zapravo u pozadini ove pandemije!!!

Mnogo se ovih dana piše o španskom gripu iz 1918. Ako pogledate planete za tu godinu Jupiter i Pluton su bili u Raku u konjukciji na 6° u avgustu te godine! 

Ovaj aspekt će biti intezivan od 27.marta do polovine aprila!!!
I još dva puta:
30.jun RxJupiter konjukcija RxPluton na 24° - vreme za introspekciju i revidiranje svega što se događalo  u februaru, martu i aprilu!
12.novembar Jupiter konjukcija Pluton na22° - ovo će biti njihov poslednji susret, sledeći će se dogoditi tek za 13 godina...Nadam se da ćemo svi zajedno biti mnogo mudriji (Jupiter) i da će ova energija biti u službi kolektivnog rešavanja problema i zdravstvenog ali i finansijskog....


Učimo iz prošlosti da bismo imali bolju budućnost
(podnaslov ovog teksta)

Nije rano da spomenem još jednu konjukciju onu koju smo nazvali "Velika konjukcija" 
Jupiter konjukcija Saturn u Vodoliji na 0°29' - 21.decembra!!! Još jedan novi ciklus!!! 
Konjukcije Jupitera i Saturna se dešavaju na oko 19/20 godina, poslednja je bila 28.maja 2000.
Svakako će sa ovom energijom krenuti velike promene i na kolektivnom i na ličnom planu!
Nadam se da će se globalna svest podići na viši nivo! Moraćemo svi mnogo mudrije da se ponašamo - mudri izbori i vrlo svesni da smo svi (Vodolija) u istoj priči!
Pre 20 godina konjukcija Jupitera i Saturna je bila u zemljanom znaku (Bik), sledeća konjukcija i novi ciklus od 20 godina događaće se u vazdušnom znaku (Vodolija)!!!
Dolazi do velike smene....posle zemljanog elementa dolazi vazdušni!
Vazdušni elemenat i vazdušni znaci: intelekt, intelektualnost, komunikacija, logičnost, objektivnost, idealizam, bez predrasuda! Vazdušni znaci su više kreativni i intelektualni!
Ovde u Vodoliji na ceni će biti originalnost i inventivnost - pa razmislite o tome...Sada dokle je većinna vas kod kuće, u vreme kada imate višak slobodnog vremena razmislite u tom pravcu...
Ući ćemo u period kada će nove ideje biti jako bitne i vredne!!!
Ovu konjukciju smo imali u vazdušnom znaku 1980/1981 u Vagi!
Ako imate vremena proučite taj period!!! Taj period svakako je uneo revoluciju u komunikaciji...Kompjuteri i telefoni postali su jako bitne stvari u našim životima!!! Spomenuću i Berlinski zid...od koga je mnogo toga počelo...u političkom smislu!!! I taj ciklus je trajao 20 godina! Sada smo u završnici ciklusa koji je krenuo 2000.

Novi ciklus koji će krenuti 21.decembra 2020 najkraće moguće:
U jednoj reči znanje i mašta (Vodolija)!!!
Novi lideri sa novim idejama socijalne pravde, više sloboda, individualnosti, jačanje kolektivnih vrednosti, više tolerancije, humanosti, intelektualnosti, nauke, umetnosti, širenje tehnologije i povezanosti ....u pozitivnim aspektima i energijama!
Biće i nepredvidljivosti (uticaj Urana - vladar Vodolije), buntovništva, radikalnih poteza i situacija, ekscentričnosti....u negativnim aspektima i energijama!
Socijalizam - Uran, Vodolija....Kapitalizam - Jupiter!!!
P.S. Kina će svakako imati veliki ugled u svetu!!! Razmislite o tome....Deco, mladi učite kineski jezik, krenite što pre!!!


Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....
Postoji jedna porodica koja ima malu samostalnu zanatsku radnju. Jedan penzioner majstor svog zanata radi jer tako održava svoju vitalnost ali i indirektno pomaže svojoj porodici. Radnja je zatvorena još na prve apele za samoizolaciju! Nema priliva novca, veliki problem za plaćanje svih obaveza... jedan problem vuče drugi...Ali zdravlje je na prvom mestu...samo da svi oni ostanu živi i zdravi....sada se snalaze kako znaju i umeju...
Jedan zubar iz Novog Sada uredno je radio, iako je imao simptome korona virusa! To što je protiv njega podneta krivična prijava sada je skoro pa nevažno jer pitanje je koliko je on ljudi zarazio!? Na žalost on je sada na respiratoru...i tako ugrozio je i sebe i druge....
Svi smo u ovom trenutku zabrinuti za svoju egzistenciju ali svima nama MORA da bude bitnije zdravlje...i naše i naše okoline!!!

Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....
Zapravo da vas nešto pitam: Šta ćete raditi posle karantina?!
Nisam poludela :)). Naravno da ne znam kada će se to dogoditi....to niko ne zna....ALI....dogodiće se...Pitam vas više retorički...da nam na neki način skrenem misli....
Ja ću prvo svakako zagrliti i izljubiti meni najdraže osobe...onda ću da sredim nokte...i da nakačim na prste sve moguće prstenje...i brojanice i minđuše....ma sve što sam onomad stavila u kutiju....
A onda ću makar da sanjam neko Grčko ostrvo na kojem još nisam bila....

Merkur u Ribama mi šapuće piši i ja eto pišem....
Više nego ranije provodim vreme pre spavanja na Instagramu....gledam uglavnom fotografije, znam da znate i koje :)... fotografije mora, Grčke....itd. A onda mi čudo zvano #heštag namesti da pročitam neke asto tekstove i moje rečenice...Ništa ne ostaje skriveno....posebno ne sada sa Merkurom u Ribama....drage moje koleginice....prepisujte...čerupajte...vidim da ste doslovce shvatili moju rečenicu "manje pažnje obraćamo na JA a više na MI"....od mene vam sledi 🧡

Нема коментара:

Постави коментар