уторак, 17. март 2020.

Hodaj tuđim cipelama - najvažnija lekcija empatije...



Zvezdani(n) zapis 2836
Utorak. Marsov dan.
Mars je u Jarcu na 20°

★Mars je sve bliži Jupiteru, srešće se u konjukciji 20.marta na dan ulaska Sunca u Ovna i početak proleća...tri dana posle 23.martaMars će se sresti i sa Plutonom!  Obe konjukcije su snažne...
Očekuje nas još jedna ★konjukcija Marsa 31.marta sa Saturom u Vodoliji!
O svim ovim aspektima sam pisala ranije više puta!

★Stelijum u Jarcu....i Mars kao deo te priče!!!
Od juče 17:26 CET Mesec se pridružio planetama u Jarcu: RJMČ, Mars, Jupiter, Pluton i Saturn!!! 
Mesec će ostati u Jarcu do 19.marta 02:16 CET!
Jaka energija Jarca i stelijuma dogodiće se posebno 18.marta kada će Mesec biti u konjukciji sa Plutonom i Saturnom! 
Ovih nekoliko dana biće ključni momenti za trenutna dešavanja!
+ 05.april 04:44: Jupiter konjukcija Pluton na 24°




★Merkur je od juče ponovo u Ribama....
Ne verujte u sve što čujete, pročitate...ili kada neko kaže ili napiše Ja znam, Ja sam čuo, video...i sl. Poverujte samo ako se dokaže da je to tačno...Nije vreme za svi sve znaju o svemu - ne verujte dok se ne proveri ili dok neko to isto ne potvrdi...
Od kako je Merkur u Ribama prvo su obdaništa i škole prestale sa radom, danas se iseljavaju studenski domovi....(Merkur - mladi)...Ja živim u neposrednoj blizini jednog od najvećih studenskih domova u zemlji...iskreno taj dom sada izgleda malo sablasno...
Najbolje je energiju Merkura u Ribama koristiti kroz saosećanje i empatiju...i kreativnost, što da ne...kreativni ljudi sada mogu mnogo da pomognu da na neki način skrenu ljudima misli...

Hodaj tuđim cipelama - najvažnija lekcija empatije

Za Merkura u Ribama sam napisala Tiho...tiše....Slušajte druge, možda vam u ovom trenutku neće reći pravu istinu da vas ne bi opteretili ili sl. Ima onih ponosnih....koji vam radije neće reći da im treba pomoć da vas ne bi opteretili....Jutros sam to doživela....na vratima komšija koji su nešto mlađi od mojih roditelja...
Priča o empatiji je priča o tebi, meni...o nama i razumevanju...

P.S. Ja sam što se kaže mrtva umorna...Radila sam pre podne on line ili od kuće...Onda se razletela...Išla sam da vidim roditelje i razgovarala sa njima preko prozora :). Njihov stan je u visokom prizemlju pa smo tako pričali....Na vrata sam otišla da uzmem spisak namirnica i lekova, uzela sve što su napisali odnela i pozdravili se očima :)...Svratila do komšinice (na istom spratu) koja se brine za moje roditelje i na dva metara od vrata zahvalila se što su se ponudili cela njena porodica da brinu o njima...I čvrsto sam rešila da moje komšije koji su se danas snebivali u smislu da neće da me "muče" sutra ponovo pitam da li im nešto treba...Od mojih prijatelja majka živi sama u mojoj zgradi, njima sam poslala poruku da znaju da sam tu ako joj zatreba...

★Danas je na zvezdanom nebu sekstil Urana u Biku i RSMČ u Raku/sekstil RJMČ u Jarcu!
Vreme je za iznenadne odluke, za koliko toliku ravnotežu između energije Raka i energije Jarca!
Uklopiti najbolje što umete i znate dom, porodicu ⇄ karijeru, profesiju, odnos prema autoritetima.




Mesec je u Jarcu
Noćas je bio u kvadratu sa Kironom u Ovnu....
Boli duša....nije lako....mnogima od vas ova energija nije dala da zaspite...briga za dom, porodicu, briga za egzistenciju....za stare ljude...ali i za decu, šta sa njima sada, kako im objasniti šta se dešava i kako od njih tražiti da se pridržavaju nečega što oni ne razumeju...
Sada je već kasno popodne Mesec je u trigonu sa Venerom u Biku...lepa energija za odnose i veze...lepa umirujuća energija....da se nekome podigne moral i raspoloženje...
Sutra je svakako novi dan....

P.S. Tekst kasni zbog interneta....sad ga ima...pa ga nema....pa ga ima....i tako u nedogled (Merkur u Ribama u retrogradnoj senci)...

Nedeljni horoskop za period od 16.marta do 23.marta...

Нема коментара:

Постави коментар