недеља, 10. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: "Ti me tako dobro znaš"....


DOBRO JUTRO ZVEZDICE....
Nedelja je....dan kojim vlada Sunce....Sunce vlada Lavom....pa mi Lavovi volimo nedelju :-D...Nedelja je dan za uživanje....za odmor...Mesec u Devici u kvadratu sa mojim Nat Mesecom u Blizancima i već vidim ni danas me nema u kući :-D. Čim uđe u Vagu eto sekstila sa mojim Merkurom i Suncem....lep dan mi se smeši....što naravno želim i vama.....a na zvezdanom nebu danas:


DANAS NA NEBU:
Mesec sekstil Venera 05:27 CET
Od jutros Mesec na prelazu između dve energije....praktične, vredne, radne, uslužne (Devica) i harmoniji, ravnoteži, balansu sklonoj energiji (Vaga)... Mesec je sada na 29* Device....neodlučnost..."skočiti" ili ne...ostaviti praktičnu energiju zemlje i vinuti se u vazdušna prostranstva.... Kako god tek veći deo dana provešćemo sa Mesecom u Vagi....

"Vruće pecivo i jutro razbuđuju me,
punih usta ljubiš me...
I vlada strašno uzbuđenje,
još smejemo se,
dok nebo otvara nam se..."
Od jutros nas je dočekao jedan ugodan Mesečev aspekt koji je bio najjači u svitanje....Najbolje su prošli oni koji su se probudili u nečijem zagrljaju :))). Mesec u Devici....Venera u Raku!!! Kafica u krevetu :)), možda i doručak.....:)))... Ostali....ništa vas ne sprečava da sa osmehom na licu skuvate sami sebi kafu i popijete sa uživanjem....u mislima sa nekim ko takođe sam pije kafu :)). 
Mesec u Vagi je takva energija da ćemo svi poželeti da budemo u nekom ili nečijem društvu....Što da ne :)), ovo je energija druženja...Vagom vlada Venera, ona je u Raku.....družite se sa porodicom ili sa ljudima koje smatrate porodicom....Družite se sa decom, svojom ili tuđom jer danas je nedelja, nedeljom vlada Sunce.....Sunce je u sekstilu sa Jupiterom....život je lep :))). Zaboravite na kvadrate, opozicije....i uživajte...

***I samo da dodam, čitala sam vesti od jutros i nemam reči za užas koji sam pročitala, neću ni da ga spomenem jer bih mogla da povratim od muke....Nastaviću sa lepim mislima sa kojim sam se od jutros probudila...ovaj svet je već dovoljno izopačen da ja ne želim da budem deo toga....Pravim svoj svet...radim ono što volim....volim ljude i znam da ima više onih koji misle isto kao i ja....da je život lep....




Нема коментара:

Постави коментар