уторак, 27. август 2013.

Jedno svitanje na Zakynthos-u :-)))

Zakynthos ....pred samo svitanje....
(uticaj zvezda na moj život)

Mesto dešavanja
....ono koje sam videla sa mora iz broda i koje sam poželela da vidim i sa kopna. Slučajno ili ništa nije slučajno, dobila sam auto na korišćenje...nije dolazilo u obzir rentiranje :) Lepo je kada vas (za)vole :-). U dva dana uspela sam da obiđem delić ostrva. Poslednji dan obilaska započinjem na mestu koje sam na mapi obeležila kao mesto za izlazak sunca.  23.Avgust, zora.. I samo što nije svanulo, nestvarna boja neba i mora....omamljujuća tišina pred sam izlazak sunca...Spremam se da pomislim želju (lični ritual:-). I sve je kako treba, uživam... ali ne za dugo...taj mir je bio narušen rečima koje nisam razumela, ali koje su me dobro uplašile, ukočila sam se od straha.... "Majko moja" - izustila sam i dok sam se polako okretala, čujem nešto kao - "Izvini, nisam hteo da te uplašim".... sada već na jeziku koji razumem :-)). Još neko je očigledno imao istu ideju :-)) - Pozdrav Suncu :-). Da lako mi je sada, pa Smajlići samo lete, u tom trenutku sam imala dve opcije, da skočim sa stene (gotovo neuizvodljivo) ili da bežim (još teže), okrenula sam se i naravno u trenutku odbacila obe ideje :-))))...... Majko moja .... Kakve oči i osmeh!!! Prvo mi je to palo na pamet......Pala mi je na pamet i jedna šala - tek da se okuražim....ono.... Mama mi je davno rekla da ne pričam sa strancima. Ma šta mama zna....:-)))) sa ovakvim strancem i ona bi pričala :-)))). Sa interesantnim naglaskom na savršenom engleskom jeziku.....stranac u svitanje mi kaže - "Pogledaj...izlazi"..... Nerado odvajam pogled ali samo na kratko.....i opet Majko moja (mora da je mama sve vreme štucala u snu) kakva lepota.....Nešto sam rekla....ne sećam se više šta, ali očigledno zbunjena rekla sam to na svom maternjem jeziku....."Srbija"? pita stranac u svitanje:) "Da, Srbija"... brale... niko nije savršen ili baš suprotno jeste :-))). To nisam rekla samo sam klimnula glavom još uvek zbunjena, ne znajući treba li da se plašim ili ne....Ne, nije bilo mesta strahu, to sam tada naslućivala a sada znam.... Sve je posle ličilo na bajku, film, moj film....Mamma mia..

Manastir Sv. Dionisija

I pričala sam sa strancem u svitanje na zarđalom engleskom, sve zaboravljene reči su prosto navirale....... Rekoh ja šta Mama zna. Upoznavanje se to zove :), upoznavanje različitih kultura ;-). Njegove oči i osmeh su ulivali poverenje....Tako da je sve što se kasnije dogodilo imalo smisla...Bez razmišljana (eh da mama zna :-) sam prihvatila njegov predlog. A Jupiter je pomogao... prosto me je vodio u avanturu..a ja se nisam bunila...ON je posle prilično dugog vremena rešio da dobijem svoj komadić sreće...kolo sreće se okreće :-) :-) :-) I ostavili smo mog privremenog pozamljenog ljubimca na parkingu i "zajahali" prelepu Hondu....(skuter)....Prva jutarnja kafa nedaleko odatle... otvorili smo neku tavernu, zapravo ON je otvorio :))))) i niko se nije naljutio naprotiv...očigledno ga poznaju...Posle smo obišli ono što sam samo mogla da sanjam i to ne po mapi koju sam zaboravila u autu....Ručali smo u jednom selu, hleb, maslinovo ulje, origano, neki fantastičan sir i LUK (jedan luk ima više od kilograma), masline... i na kraju lubenica...

Kupali se na plaži nestvarne boje mora...Posetili manastir koji je za ostrvljane jako važan jer je tu boravio njihov svetac Dionisije zaštitnik ostrva (prećutala sam da sam tu već bila), on je tako lepo pričao istoriju ostrva da sam ja samo klimala glavom :)...Pokazao mi je i selo odakle je poreklom njegova majka. Da li je bilo i zalaska Sunca sa strancem u svitanje, lepih očiju i još lepšeg osmeha?!??.....O tome možda u nekoj drugoj priči, a možda to ipak ostavim vama za razmišljanje...neka svako od vas smisli ... kraj ove priče, ja ću vam samo reći ovo da je baš onakav kakav treba da bude...:-) :-) :-)
Ubi me ovo pisanje na telefonu...:-)

P.S. I Tako beše..... "Mamma Mia" ali na moj način :-)) I nije bilo kako je namenjeno (letovanje na Skopelosu) već šta je suđeno (Zakintos). I ne važi ovde ono "Pazi šta želiš može da ti se i ostvari".....Želja se ipak delimično ostvarila, doduše na drugom ostrvu na drugoj strani Grčke.... ALI film je film...život je nešto drugo, on nekada sam režira svoje filmove...meni se ovaj dopao... "Mamma mia, here I go AGAIN...My my, how can I resist YOU ...Mamma mia, does it show again"...la..la.. pevam ja :-)

***I na kraju malo o zvezdama (ipak je ovo i zvezdani dnevnik a ne samo Zvezdanin :-) Da, beše Majko moja... srećom pa sudbina ima više mašte od nas samih: ***Jupiter je prosto rešio da me usreći...učini moj odmor u inostranstvu (Jupiter prolazi mojom 9.kućom) lepšim, radosnijm, srećnijim nego što sam mogla i da poželim a želela sam. Učinio je da upoznam neke divne ljude, Grke, Italijane, jednu Albanku (ta priča je za poseban tekst), jednu Nišlijku udatu za Grka sa Zakintosa, jednog Xristosa svirača buzukija i on je za poseban tekst :-):-)... ali učinio je i da imam svoju ličnu bajku (Tranzitni Jupiter u trigonu sa mojim Neptunom iz 1. kuće)...morsku bajku sa dozom tajne (Neptun). Da, nešto mora da ostane tajna...samo ovakve tajne su em lepe, em poželjne...:) Učinio je.......Da upoznam druge kulture, da proširim vidike :), da shvatim da je sreća nekada otići promeniti sredinu, napumiti baterije...... i na kraju ali ne manje važno da shvatim da svi muškarci definitivno nisu isti...(tranzitni Jupiter u 9.kući trigon moj natalni Jupiter u romantičnim Ribama u 5.kući), samo mora izgleda da bude stranac :) :-):-). Dva Jupitera na relaciji 9/5 kuća...lepa kombinacija....

Mesečina na Zakintosu

***Tada je tranzitni Merkur bio na 0 na mom natalnom Uranu...stranac (vrlo Uranovskih osobina, pilot). U sekstilu sa natalnim Mesecom iz 9.kuće... tu je bilo i Sunce (preko mog Urana)....takvi ljudi se upoznaju eto iznenada jednom u životu i imaju nešto od tog Urana nešto što sam već prošla....ali život zna zašto to tako treba:-) ***Venera je boravila i još uvek je... u mojoj 1.kući...otvorena za druženje... ona je u trigonu sa mojim natalnim Saturnom.....neke priče iz prošlosti se ponavljaju u smislu osobina muškarca kog sam upoznala, osobina ali i okolnosti upoznavanja :-)...eto zvezde su učinile svoje...:-) I za kraj.... Šaljem vam poljupce i osmehe :-* :-)....a ja odoh da još malo uživam...ovde je velika fešta danas...dan svetog Dionisija... Vidimo se za koji dan!

***SLIKE: Manastir u kome je svetac boravio, i stepenice na kojima je sedeo.....sedela sam i ja na njima pre neki dan i poželela čudo...I mesečina  nad ostrvom...