петак, 9. август 2013.

Pogledaj me, o pogledaj me očima deteta... još o Merkuru u Lavu :-)

Šta ću kad ga volim....mislim Merkura u Lavu da ne bude zabune... :-))).

Pogledaj me, o pogledaj me...očima deteta....
Uznemirio se moj Merkur u Lavu....raduje se povratku... koliko sutra biće na NATALNOJ poziciji na 3* Lava....i već bi da se igra (zapravo on bi uvek da se igra), da skita, da luduje... on bi na put - 3*. I piše mu se... i smeje mu se... njegov smeh je zarazan... i ja se kikoćem... i priča mu se, (razmišlja uvek 100 na sat :-), i vozio bi negde i ne smeta mu vrelina asfalta... zakazuje umesto mene u najtoplije vreme u toku dana :-))). Kako i ne bi na samo jedan stepen je od Lavovskog mi Sunca... Kažu da je "spaljen" on se ne bi složio.... rećiće radije da je u zagrljaju KRALJA - Sunce :-))). I priča....priča.... njegov život su priče.... i ovaj DNEVNIK....i svaki dnevnik (ima ih toliko da KNJIGA može da se napiše :-), jednog dana sigurno će me on i na to naterati .... teško žabu naterati u vodu... :-))). Meni je lepo sa njim.... opet da ne bude zabune sa mojim Merkurom u Lavu.... i svake godine kada dođe NJEGOVO VREME ja slavim :-))).
Ovaj Merkur mnogo voli ŽIVOT Sunce - Život - Sunce - vladar Lava!!! I život sa njim i jeste uvek lep.... čak i kada nije :-))). Osim igre one dečije on voli i ples.... ali uglavnom individualni (Sunce)... ponekad kada je igrač (partner) kako treba nema ništa protiv romantičnog plesa.... ali ni on nije običan....tu do spaljivanja već može doći :-))). Naravno da voli i muziku... jer ako voli zabavu (Lav) muzika je deo te priče... "Šta bi dao da si na mom mjestu".... ♥ ♪ ♫... A najviše VOLI DA VOLI...♥ 

Kad se Merkur smori....Merkur KVADRAT Saturn....
I šta radi ovaj Merkur .... već je naleteo na mrguda Saturna u Škorpiji....uskoro će taj susret biti EGZAKTAN - (11.Avgust), sudariće se dve tako različite energije (KVADRAT)....vode i vatre....Šta će Saturn "uraditi" raspoloženom Merkuru.... oneraspoložiće ga najblaže rečeno.... smoriti (ovo je nova reč koju obožavam :-), umoriti,  ugroziće mu koncentraciju koja mu sa ovom energijom Lava i ovako nije jača strana... Gde je Saturn tu su "teške" misli, crne...što se ni malo neće svideti Merkuru koji upravo sada voli boje.... one najsjajnije....tu negde bi mogao da izroni i D-Mol... Zastoj u energiji....čuj Lav i zastoj energije....pokušaće da ne pokaže to...ali velika maca će vrlo moguće postati lenja.... i želeće da se ODMORI.... pa odmorite i vi... mali predah nikome neće škoditi.... još ako se poklopilo sa vašim odmorom.... super. Ako nije nađite neko vreme za odmor... ili samo meditirajte (na vaš način).... Neki od vas će postati zaboravni.... što i nije tako loše....selektivni zaborav svima ponekad dobro dođe :-))). ***Ovaj tranzit će više od drugih osetiti Lavovi, Škorpije, Bikovi i Vodoije....

Put putujem...
A onda će neki dan posle ovog smaranja živnuti naš veseljak .... Merkur u Lavu dobiće pojačanje u vidu TRIGONA sa RUranom u Ovnu ..... i put putujem....
"Put putujem, a žao mi nemam kome reći,  da te pozdravi, za me poljubi"....:-))))
***I sve je tu leto, lepo vreme, vreme odmora i energija (tranzit) koja omogućava lepo putovanje.... Ako ste ga "slučajno" planirali baš u ovo vreme super, ako niste imaćete priliku da se odlučite za jedno ...last minute holidays!!! Ako niste te sreće da putujete negde gde bi vaša duša najradije bila....uradite nešto drugo, neobično (Uran)...idite na neki kraći IZLET (Merkur) ali onako sa stilom (Lav)... Ili jednostavno pustite ovu energiju da teče...da vam donese PROMENE....ove promene mogu da budu samo lepe (trigon) podsticajne.. možete se prepustiti i sudbini, ali možete i uraditi nešto vi sami jer vi najbolje znate koje su promene neophodne u vašim životima.....ako niste sigurni pogledajte gde se nalaze tranzitni Merkur i RUran u vašim natalnim kartama u kojim kućama, zatim kojim kućama vladaju (Lav i Ovan)...tu su negde promene... ***Nešto jači uticaj na Lavove, Ovnove, Vodolije, Vage ali i Blizance i Strelčeve..

Put putujem 

 


Нема коментара:

Постави коментар