субота, 31. август 2013.

Uticaj zvezda na moj život :-)))

***Ono kada vam se javi NEKO... i ovaj prelep dan učini još lepšim :-D
Hvala ZVEZDAMA <3

***Mesec u Raku u 9. kući (prolazi tuda :-) i pravi prelep TRIGON sa mojim natalnim Jupiterom u Ribama iz 5. kuće EGZAKTNO....ali i TRIGON sa mojim Neptunom u Škorpiji iz 1. kuće opet EGZAKTNO... Venera u Vagi u TRIGONU sa mojim Marsom u Blizancima iz 8. kuće :-)

***Tranzitni aspekt Meseca i Merkura SEKSTIL doneo je GLAS... Mesec u 9. kući iz INOSTRANSTVA, Merkur u 11. kući IZNENADA ....

***Jutros sam u brzini zaboravila da spomenem još jedan jako lep aspekt za ovaj dan a on je Mesec u Raku SEKSTIL Sunce u Devici....DIVNO!!! Ravnoteža DUŠE Mesec i VOLJE Sunce....lep muško - ženski odnos....



  In My Secret Life 

 

1 коментар:

  1. Vodolija, asc Škorpija31. август 2013. 13:26

    Koja je bitna razlika između sekstila i trigona?
    Lijep pozdrav i ugodan provod želim! ;)

    ОдговориИзбриши