недеља, 24. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: "That's Amore"....


Zvezdice, 
Putuj igumane...
Mesec je dok ovo pišem na 27* Riba.... još uvek je u mojoj 5.kući, i danas me sprema za odmor, uživanje, razonodu....Noćas je bio u kvadratu sa mojim Nat Mesecom....sanjala sam nešto toliko nemoguće da sam se probudila samo da bih prekinula takvu priču makar i u snu....Vratila mi se 2013. (Mesec sećanja) i ako sam je ja ostavila tamo gde joj je mesto u prošlosti....U glavi imam tekst koji ću možda danas napisati.....čisto da "utvrdim gradivo" :)))). Kada Mesec uđe u Ovna imaću čemu da se radujem, i današnjem trigonu Meseca i Sunca i ličnom trigonu Tran Meseca sa mojim Nat Suncem...dupla vatrena energija....:)), blago meni....
Evo šta će se danas dešavati:

Mesec od jutros na poslednjim stepenima Riba....Do prelaska u Ovna imamo samo jedan Mesečev aspekt, trigon Meseca i Marsa.... Romantično strastvena energija se nastavlja, sada je Mars tu da podgreje atmosferu, uzburka vode Riba....Ako imate neku planetu na poslednjim stepenima Raka, ta planeta će zajedno sa Mesecom i Marsom biti u Velikom vodenom trigonu.....Lepa energija za vas :)). I ostali ne moraju da se žale ovaj Mesečev trigon će vas svakako prodrmati, možda naterati na neku akciju... Inteziviraće vaša osećanja, i romantična (Mesec u Ribama) i strastvena (Mesec u Škorpiji). Ovo su jake strasti i fizičke i mentalne...Poslušajte svoje prirodne nagone, preuzmite inicijativu...Pogledajte u kojim kućama se nalaze Mesec i Mars i znaćete o čemu se radi....



Mesec će u 14:32 CET preći u Ovna... I dalje Mars u glavnoj ulozi, sada kao vladar Ovna!!! Čim zakorači u energiju Ovna Mesec će formirati trigon sa energijom Lava, a tamo ga "čeka" Sunce! Još jedna moćna i jaka energija, energija vatre....I kao što vidite smenjivaće se energija vode...osećanja, romantika...i energija vatre...strast, akcija, inicijativa...Ovde u ovom Mesečevom aspektu, duša (Mesec), žena, majka, sestra, tetka, i da ne nabrajam...(Mesec) u skladu sa voljom (Sunce), muškarac, otac, brat, muž, autoritet....(Sunce)!!! Lepa enerrija za muško - ženske odnose, ali i za odnose u porodici...(Mesec trigon Sunce). Sa ovom energijom ćemo u krevet....orni :)), za radni dan koji sledi :)))



Poznati sa Mesec trigon Mars: Madonna, Justin Bieber, John Lennon, Miley Cyrus, John Fitzgerald Kennedy, Grace Kelly, Vanessa Paradis, Nicki Minaj, Victoria Beckham, Kevin Costner, Sarah Jessica Parker, Hilary Swank, Luciano Pavarotti, Eric Clapton, Diego Maradona, Barbara Walters, Mark Twain, Dean Martin, Charlotte Brontë, Eleanor Roosevelt, Dora Maar



Poznati sa Mesec trigon Sunce: Grace Kelly, Whitney Houston, Prince Harry of Wales, Winona Ryder, Marie Curie, Andy Warhol, Colin Firth, Françoise Sagan, Patricia Arquette, Eros Ramazzotti, Julian Assange, Louis Armstrong, Liza Minnelli....
 
 
 
When the moon hits you eye like a big pizza pie
That's amore (That's amore)
 

That's Amore

 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар