четвртак, 21. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: Poželi nešto večeras...Možda se čudo dosađuje....

Zvezdice,


Mesec u Vodoliji se "dokačio" mog Marsa u Blizancima (trigon) i ja vrednica od ranog jutra....Samo na nebu je Mesec opozicija Merkur....i nešto mi se ne priča od jutros :))). Međutim ko me pita...a kada se nešto mora nije teško :))).  Noćas sam u glavi imala razne spiskove...imam li dovoljno letnje garderobe, treba li mi nova letnja torba....pre neki dan sam videla jednu :)), svidele su mi se i jedne udobne bermude Mesec opozicija Venera....Još da nađem vremena za kupovinu....


..........

Mesec i dalje putuje Vodolijom, sada je već na polovini 15*....Od noćas je u opoziciji sa Venerom. Ko je ovaj aspekt prespavao od jutros bi mogao da bude malo neraspoložen, ne baš oran za društvene kontakte i veze (Venera). Ko nije prespavao ovaj aspekt nastaviće samo u istom raspoloženju ili bolje reći ne raspoloženju. Pre svega su ovde u pitanju emocije, prema porodici, prema nekom "objektu" ljubavi :)). Žene od jutros možda imaju problem sa ženstvenošću....izbegavaju ogledala :)), kreću na posao ili već negde neraspoložene jer bože moj "nemam šta da obučem". Muškarci skloni avanturama, okretanju glave za nekom "mlađom i slađom", bez obzira da li je pored njih izabranica srca ili nije....Majke i ćerke se ne slažu, sestre takođe....(Mesec opozicija Venera). 



Ne traje dugo ovaj aspekt, ali na njega se nastavio još jedan....Duša (Mesec) i um, razum (Merkur) od jutros svako na svojoj strani - suprotnoj :)). Duša hoće jedno, razum hoće drugo....Problemi u komunikaciji, posebno sa ženama (Mesec). Ne bilo kojim, majka, sestra, žena, tetka, prijateljica....od jutros nerazumevanje, posebno ono generacijsko.... Ovo je unutrašnji konflikt (opozicija) misli i osećanja....(Mesec opozicija Merkur).
 

Poznati sa Mesec opozicija Venera: Robert De Niro ("You talkin to me?), Coco Chanel (rešavala uspošno problem "šta obući danas"), Henry Ford (Mesec u Vodoliji opozicija Venera u Lavu), Arthur Schopenhauer ("Oženiti se znači svoja prava prepoloviti, a obaveze udvostučiti.":-), Martina Navrátilová!!, Alexander Graham Bell (naučnik, pronalazač na polju tehnologije komunikacije), Tina Turner (prkosi godinama), Judy Garland, (Čarobnjak iz Oza), Priscilla Presley (bivša supruga Elvisa Prislija)....




Na spavanje ćemo ići sa jednim uzbudljivim Mesečevim aspektom....Mesec sekstil Uran...Koje li nas iznenađenje čeka noćas :)). Svakom svoje :))). Promena rutine, iznenadni pozivi....možda i gosti....znam, znam on je oko ponoći ali da li to može sprečiti iznenadnog gosta :-))))...




Želim vam lep dan :-))))


I da dogodi se čudo
i sve ti oprostim
da sve bude kao nekad
da te još jednom zavolim
 
 

Нема коментара:

Постави коментар