среда, 6. јул 2016.

Danas na zvezdanom nebu: Venera trigon Mars...."Feel"

DOBRO JUTRO ZVEZDICE...
Mesec lola od jutros preko mog Nat Sunca i Merkura :)))....ali u opoziciji sa Saturnom....probudila sam se rano ali me niko ili ništa nije moglo odvojiti iz kreveta neko vreme....zamirisala mi je kafa i cigareta i eto mene orne za pisanje (Tran Mesec konjukcija Nat Merkur)....Volim kada je Mesec u Lavu, piše mi se o ljubavi , a danas baš takvi ljubavni aspekti :-)))




DANAS NA NEBU:
Mesec trigon Saturn 13:42 CET
Od jutros dve vatrene energije (Mesec u Lavu i Saturn u Strelcu) u trigonu....
Trigon je LEP aspekt koji prave dve planete pod uglom od 120*. To su dve energije koje se dobro slažu. Ovde su to energije vatre (Lav, Strelac). Planete u trigonu mogu imati različit cilj ali energije im se slažu i podržavaju jedna drugu. Sa trigonom lakše prihvatamo neku situaciju ili neki događaj, možemo se (iz)lečiti, zalečiti, zaboraviti neke ružne stvari i događaje. Međutim trigon sam po sebi ne donosi neku veliku motivaciju ili motiv (znaju to oni koji imaju puno trigona u svom natalnom h.), čak su trigoni i prilično pasivna energija (znam neke koji čekaju da im se nešto dogodi i čude se jer imaju sve same trigone i sekstile u svom horoskopu... naglasak je na čekaju). Trigoni znaju da nas ulenje, da se ide linijom manjeg otpora... Mada ljudi koji imaju puno trigona često drugima izgledaju kao ljudi koji ne moraju puno da se pomuče za neke stvari ili da im sve ide od ruke...Trigon donosi i talente...
U svakom slučaju ovde je reč o trigonu između dve Tran planete i on nam pruža mogućnost da se lepo osećamo, uravnoteženo, lako, a mogući su i neki takvi događaji....Ovo je i kratkotrajni aspekt, aspekt na dnevnom nivou....
Sa mog putovanja....Grčka
Mesec....duša, dom, porodica, domovina u energiji Lava....srce veliko ko kuća , srce se nosi na dlanu :)). Tu je i RxSaturn u Strelcu....Saturn u Strlecu je tu da priča svoju priču....o mudrosti, o znanju, putovanjima, religiji, filozofiji, ideologiji....on je i u potrazi za istinom.....odavno tu a sada u lepom aspektu sa današnjim Mesecom....Na vidiku je lepa priča...tako bi trebalo da bude.....Saturn je retrogradan i mnogima donosi razna iskušenja....prošlost je deo te retrogradne priče....
Meni su od jutros misli takve....dok razmišljam šta da pišem o ovom kratkotrajnom aspektu sećam se jedne stare kuće, kuće koja je sada prazna u njoj ikona, u njoj ognjište i moji koreni....mada ti koreni idu još dalje idu u neka brda, gde su kuće od kamena bile....sećam se neki meni bliskih ljudi kojih više nema, a da nije bilo njih ni mene ne bi bilo.....Ovo su bake i deke....i njihova prošlost, samim tim i moja....Ovo je energija mudrosti starih ljudi....Ovo je kamen ispod velikog drveta u dvorištu kuće gde se rodila moja majka a gde sam ja kao dete sedela u vreme raspusta i čekala da baka donese mleko koje odavno nisam pila......
Sa neta....stara kuća i stara majka
Danas ovaj aspekt može doneti osećanje odgovornosti, potrebu da se kontaktira neko iz porodice, briga o nekome... Osećanja stabilna, realna....dugotrajna. Sa ovom energijom lakše se rešavaju domaći (Mesec) problemi, ali i svi drugi problemi, profesionalni i sl. (Saturn)....ovo je i preko Saturna priča o položaju i statusu u društvu, kako nas drugi ljudi vide, doživljavaju.....priča o našem uspehu....Sa ovom energijom imamo mogućnost stabilnosti, pouzdanosti....Sa njim smo štedljivi, vredniji....praktičniji. Stalo nam je do tradicije....svakom svoje (Strelac - duhovnost, vera, religija...). I kada sam već ovde: Čestitam praznik svim vernicima muslimanske veroispovesti!!!!
Ova današnja Mesečeva energija ima veliku snagu mudrosti (Saturn), veliku emotivnu (Mesec) snagu....Ovo je ljubav (Lav) prema kući, domu, majci, tradiciji, korenima....(Mesec), snažna je ovo energija (Saturn)...Sada mi pada na pamet još nešto.....ovu energiju možete iskoristiti za početak dijete, ili nekog oblika zdrave hrane....Zaljubljenima može doneti mir, stabilnost, dugotrajnost....


Danas na zvezdanom nebu jedan egzaktni aspekt:
Jedan ljubavni aspekt gde su učesnici Venera - ljuba i Mars - strast....gde su učesnici planete koje opisuju muško (Mars) ženske (Venera) odnose. Oni su u trigonu i ti odnosi su u najavi lepi...Kažem u najavi, jer neće jedan aspekt objasniti sve. Pogledajte gde vam se ove planete nalaze u kojim kućama zatim pogledajte koje aspekte prave sa vašim planetama....tu je odgovor kakvi će ti odnosi biti kod vas....Opis ovog aspekta je više generalan, i uticaj ovog aspekta je generalan....
Mala pomoć za one manje vične: Sam svoj majstor.....
***Ko ne ume sam, ne želi sam (iz bilo kog razloga), može mi se obratiti:O meni :-)) i Kontakt:

"Heart To Heart"

06.Jul 22:16: Venera trigon Mars
Venera u Raku, Mars u Škorpiji na 23*
Eto na samom početku, prvih dana Jula nekoliko Venerinih aspekata....Mesec je počeo sa Venera opozicija Pluton, sekstil Jupiter u istom danu 1.Jul i evo sada još jedan Venerin aspekt. Ovo je jedan od lepših ljubavnih susreta aspekata Venere i Marsa. Vreme u kome nećete razmišljati o mračnim stranama života, vreme za uzbuđenja, razonodu, zabavu, vreme je za ljubav ! Ovo je aspekt strasti, vreme kada smo puni ljubavi prema drugima, srdačni, skloni uživanjima svake vrste :-))).  Sa ovim aspektom lakše postižete ono što želite ili lakše osvajate ono ili onoga koga želite. Ovo je aspekt zdrave seksualnosti, jakog fizičkog zadovoljstva, plodnosti . U ravnoteži su i u skladu i muški i ženski princip u svakom od nas. Energije se slažu Rak, Škorpija (voda). Osećanja (voda) su u prvom planu!!!
 
"Znao je da će nakon poljubca te devojke, odbiti da poljubi bilo koju drugu i da će se taj poljubac urezati večno u njegovu svest. Zato je zastao, samo na trenutak je udahnuo malo duže pre nego je spojio usne sa njenim. A onda ju je poljubio. Kada su njegove usne dotakle njene nalik latici nežna ustašca, spoj je bio kompletan i on joj se predao." F. Scott Fitzgerald Veliki Getsbi
 
Poznati sa aspektom Venera trigon Mars: Britney Spears, Catherine Zeta-Jones, Wolfgang Amadeus Mozart, Robbie Williams, Mick Jagger, Greta Garbo, James Blunt, Ray Charles, F. Scott Fitzgerald, Errol Flynn, Pierre Cardin, Duke Ellington....
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар