петак, 30. јун 2023.

Kofer ljubavi....Danas o Veneri i bivšim ljubavima....

 


Moto dana:
Sve što se desi jednom ne mora se nikada više ponoviti. 
Ali sve što se desi dva puta, desiće se sigurno i treći put. 

Zvezdani(n) zapis 3831
Petak. Dan Venere.
Venera je u Lavu na 20°20’

Šepuri se...uživa...koketira...sija Venera na terenu Sunca.
I kao da poručuje Suncu: "Jarko Sunce lepša sam od tebe"
(boravak Venere u Lavu je sličan konjukciji Venere i Sunca)

Trenutno na nebu
Tu je i Mars...na 3° od nje...i blizu i daleko...i on se šepuri na teritoriji Sunca!
I tako jubavnici sijaju punim sjajem.


Aktuelni aspekti Venere i Marsa:
Nervozu, stres....iznenadne situacije (akcije i reakcije) donosi nebeski alarm Uran (kroz kvadrate).
I Veneri i Marsu je ovih dana "kratak fitilj".
Ko vama "drma kavez" najbolje vi znate...
Uglavnom tamo gde ima dosade, rutine...gde nema slobode ili je ima previše (zloupotreba slobode), gde nema kreativnosti, originalnosti....tu je Uran da "začini"...uzbudi, pobuni...

Mars je još uvek u kvadratu sa Uranom (od 26.juna), Venera će uskoro egzaktno 02.jula!

Srećom tu je Kiron u Ovnu...a on poručuje "Tu sam da ti budem lek"
Kiron u Ovnu...da ohrabri....ovde je ljubav lek, ljubav koja leči, smiruje...
Imajte na umu da je ljubav prirodni lek, za srce, telo, dušu....ljubav je najbolja terapija.

Venera je već u trigonu sa Kironom, Mars će uskoro 02.jula (egzaktno)

U nastavku priča o Veneri u Lavu....




"Ljubav je lepa samo dok se čeka,
Dok od sebe nagoveštaj da."


Venera je u Lavu od 05.juna - Venera na crvenom tepihu...
Od 19.juna Venera je u retrogradnoj senci - Venera iz senke....

Od 19.juna Venera ide putem kojim će ponovo ići od 23.jula (retrogradni ciklus)
Venera je sada kao u pesmi Desanke Maksimović, daje nam nagoveštaj!

Napisala sam vam sve stepene, datume...ali sve ovo sa Venerom je više od toga!
Slušajte šta vam Venera Iz senke poručuje...
Daje Venera nagoveštaj nečeg što će se dešavati u vreme retrogradnog putovanja (42 dana i 42 noći)


Kofer ljubavi...
(bivše ljubavi)


Dok ovo pišem u glavi mi je pesma....

Ja uvek nosim kofer ljubavi
zato ti ne brini
u njemu njanjaju sad svi
koji su me voleli..

O da...njanjaju svi oni bar što se mene tiče :))

Ja nosim kofer ljubavi
zato me ne traži
tako si mi draži

Ovo je moj lični stav o prošlim ljubavima, o starim ljubavima, i onim koji su mene voleli i koje sam ja volela...jer da je valjalo ne bi bili stare ljubavi...nebi bili bivši!
Obavezno pročitajte ovo  - Bivši, bivše...


"Prošlost će se ponoviti onima koji zaboravljaju"....
I ovde moram da naglasim pre nego što nastavim - Nije retrogradna Venera samo priča o bivšim ljubavima i njihovom eventualnom povratku (ili  "što je babi milo to joj se i snilo")....šalu na stranu retrogradna Venera je više od toga, više od priče o bivšim ljubavima - Retrogradna Venera - prva pomoć

Ipak danas o bivšim ljubavima (jer ste vi to tražili)...
Dragi moji, mnogi od nas su odrasli na bajkama, knjigama, filmovima sa srećnim krajem...
Naše pamćenje je uglavnom takvo da zadržava samo one lepe, srećne stvari, trenutke...ali stvarnost je nekada sasvim drugačija. Zaboravljaju se stvari i situacije zbog kojih je došlo do kraja veze! Uspomene na bivše ljubavi stavljaju se na pijedestal, pridaje im se više važnosti nego što zaslužuju...Da, ti ljudi su bili bitni nekada jer da nije tako nebi ni ušli u naše živote...ali sada su prošlost a prošlost su svakako iz nekog bitnog razloga!

Mnogi se raduju retrogradnoj Veneri zbog naslova - Vraćanje starih ljubavi! 
Mnogi su čak spremni za vraćanje starih ljubavi o svaku cenu! Sve je to ok ako se ne preteruje, ako to ne prelazi u opsesiju...Ne dozvolite da vam bivše ljubavi oblikuju život!

Svima vama koji patite za starim ljubavima najiskrenije želim da vam se pojavi neko sa kim ćete zaboraviti uspomene i prošlost i da bivši ostanu u prošlosti tamo gde im je mesto.

Što se mene tiče iz ličnog iskistva....

Gumicom obriši me, oo
moje ime brojeve, oo
meni je svejedno
zbogom mali anđele
 
I da se zna :)), generalno nemam ništa protiv bivših ljubavi...
Svi smo različiti i svako od nas ima svoju ličnu priču o bivšim ljubavima. Iz astrološkog iskustva znam i neke obnovljene ljubavi koje su uspele...retke su ali ih ima!

Postoji još jedna pesma Bivši dragi!!!


And Just Like That...


Bivša ljubav Keri Bredšo se vraća u njen život

Prošle godine stigao je nastavak čuvene serije "Seks i grad" (1998–2004) 
Nastavak serije pod novim imenom And Just Like That..."I tek tako..."

Prva sezona "I tek tako..." bavila se Keri i njenom tugom zbog smrti Zverke!
Prva sezona je krenula u vreme Venere u Jarcu konjukcija Pluton (09.decembar 2021.)
Pisala sam o tome OVDE!
Odgledala sam sve epizode...i u najkraćem moj komentar Mnogo buke ni oko čega!

Druga sezona najavljena je kao mnogo pozitivnija.
Ova sezona je krenula 22.juna, u vreme Venere u Lavu konjukcija Mesec i Mars ....
Odgledala sam prve tri epizode....čeka se četvrta od ukupno 11.
Poslednja epizoda biće 24.avgusta (u vreme retrogradne Venere).
Naravno da vam neću prepričavati da vam ne pokvarim ugođaj...samo ću reći opet Mnogo buke...



U trajleru ove druge sezone pojavio se Ejdan 
Time je potvrđeno da će se u život glavne junakinje Keri vratiti njena velika ljubav Ejdan.
Treća sreća!?!
I eto tu smo....opet kod bivših ljubavi :)))
I tek tako...(opet) poljubac :)
Da li će se dogoditi nešto više od poljupca?
Fotografije koje obećavaju srećan kraj!?!

Negde sam pročitala ovo: Keri i Ejdan se ljube u trejleru Zverka se okreće u grobu


Pravi par...u pogrešno vreme?!?
Ejdan Šo je bio aktuelan u seriji Sex and the City (2000–2003) i kasnije u filmu Sex and the City 2 (2010.). On i Zverka su Kerine dve najveće ljubavi. Ejdan je sušta suprotnost Zverki. Njega je upoznala posle raskida sa Zverkom. Njega je kasnije i prevarila sa Zverkom. Bili su vereni ali posle njenog napada panike raskidaju. Sreli su se šest godina kasnije u Abu Dabiju na pijaci kada su oboje bili u braku. Poljubili se ali Keri beži...tada su se sreli poslednji put! Sada posle 13 godina čekamo nastavak. Oni koji su navijali za njih sada nestrpljivo čekaju šta će se dogoditi!
Inače ko se ne seća....Keri je zbog Ejdana ostavila cigarete (da mi je jedan Ejdan :), zbog njega je boravila u prirodi u šumi daleko od Njujorka....

Priča sa srećnim krajem?!
Da li je ovo priča sa srećnim krajem ostaje nam da saznamo....možda baš u vreme retrogradne Venere u Lavu ovog leta....Šta god bude bilo biće u fazonu And Just Like That...I tek tako...ponovo zajedno ili I tek tako ponovo rastanak....

Sigurna sam da postoje dva tabora, oni koji navijaju za Ejdena i oni koji su navijali za Zverku! Zverke više nema...a Keri je oduvek tražila....


"Tražim ljubav. Pravu ljubav. Luckastu, nekonvencionalnu, 
prožimajuću ne-možemo-da-živimo-jedno-bez-drugog ljubav." 


Za kraj ovog teksta koji u osnovi ima priču o bivšim ljubavima!
Moja mama je verovala da sve što se desi jednom ne mora se nikada više ponoviti. Ali i da sve što se desi dva puta, desiće se sigurno i treći put.  Dragi moji ovo važi i za vaše priče i za ovu filmsku priču Keri i Ejdana!

☆☆☆



Danas na zvezdanom nebu

 08:23: Merkur trigon  Saturn
12:58 Mesec trigon Neptun
16:20 Mesec sekstil Pluton
16:20 - 16:59 Prazan Mesečev hod
16:59 Mesec prelazi u Strelca
23:07 Neptun u retrogradno stacioniran

Od jutros Merkur u Raku i RSaturn u Ribama u trigonu -  "Mislim, dakle postojim" i vreme je za neke odluke. Mesec je sada u Škorpiji u trigonu sa Neptunom divna energija za petak i priprema za vikend...glava u oblacima, a mašta može svašta! Pre prelaska u Strelca Mesec će biti u sekstilu sa RPlutonom, intezivna energija intezivna i osećanja! Mesec će kratko biti u praznom hodu odmorite dušu i od 16:59 Mesec u optimističnom Strelcu! I na samom kraju dana Neptun će biti retrogradno stacioniran pa samim tim i najjači - Slušajte svoj unutrašnji glas...

O svim aspektima detaljno u NEDELJNOM i MESEČNOM horoskopu!


Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар