недеља, 18. јун 2023.

"Idem tamo gde je sve po mom"....ili kad Neptun šalje svoje talase....


Moto dana:
"Svi vaši snovi mogu postati stvarnost,
ukoliko imate hrabrosti da ih sledite"


Zvezdani(n) zapis 3822
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Blizancima na 26°46’


Iza nas je egzaktni susret Meseca i Sunca poznat kao Mlad Mesec!
Upravo dok ovo pišem Mesec u Blizancima je u kvadratu sa Neptunom u Ribama!
Mnogi od vas još uvek spavaju, oni budni i dalje budni sanjaju!

☆Danas Mesec kvadrat Neptun, sutra Sunce kvadrat Neptun, 26.juna Merkur kvadrat Neptun

Kvadrati sa Neptunom mogu biti zbunjujući, iscrpljujući. Najlakše od svega je osećanje pospanosti, sanjivost...ali ovde je prisutan i umor, nešto kao da crpi energiju. Potreba za odmorom, pauzom! Tu su i razna razočarenja. Ima i nostalgije. Probudi ova energija žal za nečim!

Kvadrati sa Neptunom, donose preosetljivost, potrebu da se izbegne stvarnost. Tu su i obmane, samoobmane, laži, ništa nije kako izgleda.

Da je lako nije lako...Neptun je takav, sada se u sve meša, pa dodaje malo iluzija, magle, fantazije, laži, obmane..Ali dodaje on i maštu, kreativnost, ideale, duhovnost, veru...molitvu, meditaciju. U kvadratima je sa planetama u Blizancima pa izbor postoji, mada najčešći izbor je bežanje od stvarnosti!

Iskušava nas ova energija...zbunjuje, talasi Neptuna mame, šalju često pogrešne signale.
Možda su neki od vas pogubljeni od jutros, nerealni, osetljivi, nepraktični...pospani. Kako i da budemo praktični sa Neptunom, kako kada nas izaziva da budni sanjamo, da "uhvatimo maglu" i "nestanemo"...da odlutamo negde. Obično to je neki zamišljeni oblak, naš unutrašnji svet, tamo gde nam je lepše nego što je stvarnost. K'o poručen je ovaj aspekt za umetnike (ako su budni), za stvaranje...jer mašta može svašta. Međutim ova energija nosi sa sobom laži, obmane, teško je sa ovom energijom razdvojiti stvarnost od fikcije. Gubitak realnosti...Lakše je pobeći nego se suočiti sa realnim svetom. 

Buđenje ovog jutra uz Mesec kvadrat Neptun u Ribama....Buđenje? 
Ko zna, mnogi su se od jutros teško probudili (i ja), mnogi će ostati sanjivi dugo (i ja). Priziva se od jutros kafa....oseća njen miris u mozgu i pre nego što je skuvana. Meni misli lutaju, nemam koncentraciju! Tran Mesec je od jutros preko mog Nat Meseca i sve je intezivnije ili pišem o svemu iz "prve ruke"! Mlad Mesec je osvanuo u mojoj 9.kući...zovu daljine....ali i blisko je dobro :))


Doručak Kod Toše...

Ne mora da bude Doručak kod Tifanija :), može doručak sa pogledom na reku....
Ali ja ne doručkujem ovako rano :), možda neki kasni doručak ili rani ručak kada se rasanim sasvim! Ili kako se to po naški kaže da odem na Branč (nešto između doručka i ručka)!
Tamo gde volim da odem a i blizu mi je...Nebeski šetač/Sky walker ili Vilenjak....ali mnogi će reći Kod Toše...na riblju čorbu, rečnu ribu, mada iskreno više bi mi leglo nešto tamo daleko na nekoj obali nekog Grčkog ostrva uz talase mora...Ovih dana često sanjam more. I ne treba mi sanovnik da znam da mi nedostaje more...jer more leči sve.


Doručak Tamo negde daleko...

Koliko sutra, i Sunce će biti u egzaktnom kvadratu sa Neptunom.
(ali očigledno već "radi")...
I eto još jedne potvrde zbog čega sam ovaj kvadrat nazvala - I am a daydreamer...
Izabrala sam pozitivnu stranu ove energije...Mašta može svašta :)

Merkur vladar Blizanaca i dalje je u sekstilu sa Venerom u Lavu.
Meni u glavi pesma "Kad jednom stvorim se ja, pred tvojim vratima"
Ne, Venera još uvek nije retrogradna...ali je u kvadratu sa mojim Nat Neptunom iz 1.kuće!
RSaturn u Ribama u mojoj 5.kući u sekstilu je sa mojim Neptunom!
I on je danas nostalgičan :)

A Venera koliko sutra ulazi u preretrogradnu senku, ima da mi se vrti ovaj stih danima :).
Nije da prizivam...najiskrenije, dok pišem neki tekst meni se stihovi "nameću sami" :)...ali svesna sam i da slučajnosti nema :)
Tran Uran u Biku je već neko vreme u trigonu sa mojojm Nat Venerom, ko zna šta je čeka kada i Uran krene ovog leta (24.avgust) u svoj redovni retrogradni ciklus!

Da se vratim na kvadrate sa Neptunom...
Uskoro će proraditi još jedan!
26.juna Merkur u Blizancima biće u kvadratu sa Neptunom u Ribama
Pojaviće se on već negde sredinom sledeće nedelje...tek da znate i da budete spremni!
To vam je onaj aspekt - Istina na detektoru laži
Probudiće se "prodavci magle", mnogo toga će biti Suviše dobro da bi bilo istinito!


Inače danas ne gledam vesti, ne čitam vesti...danas je dan za detoksikaciju od vesti!!!
Ako uspem da se nateram odoh na obalu Save...da se družim sa patkama :))
20 minuta šetnje ili 5 minuta kolima :)
A kasnije bih mogla ponovo da pogledam film Opa, snimljen na ostrvu Patmos na kom sam bila u avgustu 2017. godine....Kad je bal neka je maskenbal :). Inače ako ste u dilemi na koje Grčko ostrvo da odete nećete pogrešiti ako izaberete Samos ili bilo koje drugo ostrvo (pogledajte stranicu putovanja)!

Talasi Neptuna šume u mojoj glavi.....
I ja bih da odem tamo gde je sve po mom...
A vi kako ste od jutros?!



Da nešto naučimo:


Mali dodatak, za one koji uče astrologiju
(za druge znaimljivost)

Saturn je od juče retrogradno stacioniran na 07°12’ Riba 
Saturn je na ovoj poziciji na 07°12’ Riba od 14.juna (05:07)
Saturn će na ovoj poziciji ostati do 23.juna (13:20) kada će biti na 07°11’ Riba
Saturn će preći na  6°00’ Riba 27.jula!

Neka vam zvezde budu naklonjene...


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Pročitajte:

Нема коментара:

Постави коментар