петак, 6. мај 2022.

Đurđevdan je....Venera i Merkur sarađuju pričaju i pišu o Ljubavi....


Moto dana:
"Um traži, ali srce nalazi."

Zvezdani(n) zapis 3480
Petak. Venerin dan.
Venera je u Ovnu na 4°07’


Maj... "na đurđevak miriše"... 
Đurđevdan....đurđevdanski uranak i običaji....dan ljubavi i cveća.
Đurđevdanski venac, kupanje u reci ili umivanje biljem...kažu da se đurđevdansko jutro ne dočekuje u krevetu :)

Na đurđevdansko jutro.....
Neka ljubav progovori...
Gde je Venera tu je ljubav...Gde su reči tu je Merkur...

Venera je u Ovnu i kaže: Ja sam spremna za akciju...Malo sam nemirna, ...kažu da sam ratnica a ja sam samo vatrena, hrabra i volim izazov, nisam strpljiva, brzo se zaljubljujem....volim da budem prva, volim crvenu boju...
Merkur je u Blizancima i kaže: Ja mislim raznovrsno, raznoliko...k'o leptir sam...Ja sam pričljiv, meni su reči igračke, malo više gestikuliram, volim da pišem...volim intelektualne izazove...

I šta rade kada se nađu u energiji sekstila....



06.maj 08:00: Merkur sekstil Venera


Šta da dodam na sve što sam ranije napisala.
Blago onima koji ovaj aspekt imaju natalno, ali i u tranzitu, solarnom horoskopu...



Šta imaju zajedničko?

Poznati sa ovim aspektom: Rihanna, Jim Morrison (pevač, tekstopisac..), Bob Marley, Barry Gibb, Charles Aznavour, Keith Richards, Antonio Vivaldi.... , Romy Schneider, Julianne Moore, Tom Cruise, Kevin Costner, Mia Farrow, Matt LeBlanc, Roger Moore, Peter O'Toole, Richard Nixon, Bill Clinton, Hugo Chávez, Mohammad Reza Pahlavi, Yasser Arafat..., William ShakespeareGeorge Sand, Colette (pisac), André Gide, Sylvia Plath (pesnikinja), Ralph Waldo Emerson, Walt Disney (crtač),  Jerry Lewis (komičar),  Louis de Funès (francuski komičar), David Copperfield (mađioničar, iluzionist), Cristiano Ronaldo (fudbaler)....

William Shakespeare: "Gde seješ ljubav, izraste radost" On je imao Veneru u Blizancima sekstil Merkur u Ovnu!!!

Walt Disney: "Odrasli su isto tako deca - samo odrasla."

George Sand:  "Um traži, ali srce nalazi." Ona je imala Veneru u Lavu sekstil Merkur u Blizancima!!!

Jim Morrison: "Iskuliraj. Ne nerviraj se. Voli. Miri se. Praštaj. Osećaj. Plači. Smej se. Grli. Ljubi. Šetaj po kiši. Gledaj u nebo. Pevaj. Skači. Divljaj. Upoznaj ljude. Govori ‘ćao’ i onima koje ne znaš. Radi bilo šta. Sve što ti padne na pamet. Život je jedan." On je imao Veneru u Škorpiji sekstil Merkur u Jarcu!!!

Jerry Lewis: "I have some very personal feelings about politics, but I don't get into it because I do comedy already."

U tranzitu ovaj aspekt će se pokazati u skladu sa vašim horoskopom...
Opšte mesto je da ovaj aspekt nudi ljubavno izražavanje, saradnju, diplomatiju, prijateljstvo....budi šarm, lepe reči, komunikaciju....nudi i pomoć kod neharmoničnih aspekata...da ih ublaži...ako zatreba reši neki sukob, svađu....
Pogledajte u kojim kućama se nalaze Venera u Ovnu i Merkur u Blizancima to je vaša priča....a ona će se proširiti kroz aspekte koje ove planete prave sa vašim Nat planetama!

P.S. Kod mene Venera je u 6.kući, Merkur u 9.kući  i kao da mi poručuju Piši....mada što se mene tiče nije teško "žabu naterati u vodu"...Tran Venera je u trigonu sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom iz 10.kuće...Merkur je u sekstilu sa njima! I ja pišem...i pisaću ovih dana! Ali nije to sve...dobila sam jutros neke jako lepe poruke...

Odličan je za druženje....oni mali slatki Venera razgovori uz kolače Venera....kafu...Drugarice Venerice u razgovoru o svemu, a najviše o ljubavi, modi....o nekim štiklicama, karminu i sl. Ovo su opušteni razgovori, druženja....Usput tu je moguće i neko koketiranje sa obe strane i ženski i muški svet je pod uticajem ove energije :). 

Ovaj aspekt je odličan za verbalnu komunikaciju....ali prepoznaće se i kroz neverbalnu komunikaciju...ovde oči sijaju, lutaju....izraz lica će reći sve, kao i dodiri...zagrljaji...

Merkur je u Blizancima pa je moguće i nešto dva, duplo....Venera je u Ovnu pa je moguće ono Ja, pa Ja....teatralno, bombastično, dramatično....Drama queen :). Šepuriće se mladi danas, ali i svi mi koji se tako osećamo :). Radiće kafići i bašte punom parom :). Uživajte dragi moji....ovaj aspekt kratko traje (zbog brzih planeta) ali traje dan, dva...tri!!

Ovaj aspekt smo već imali 18.aprila

"Volim te ne znam kako da odolim
U svakom slučaju te volim"...

Danas je i Đurđevdan....ispletite cvetni venac....ili ga kupite...i uživajte!
I nadam se da neće biti k'o u pesmi....Đurđevdan je....a ja nisam s onom koju volim...
Ako danas i niste zajedno....iskoristite sekstil Venere i Merkura i pričajte....pišite....recite nekome Volim te...




Volim te...zato što_____________ (dopišite)
Pomoći će vam današnji sekstil Merkura i Venere!




Dnevni aspekti
Mesec je i danas u Raku
(vreme CET)

Mesec je od jutros u kvadratu sa Kironom 06:03...možda ste se jutros probudili sa nekim bolom u duši...
Srećom Mesec je od 07:13 i u sekstilu sa Uranom pa su moguća razna iznenađenja....možda neki poziv koji menja sve...ovo je energija "pomoć prijatelja". Od juče Sunce i Uran su još uvek u konjukciji...Sutra su Sunce i Mars u sekstilu...sve su ovo energije koje bude, pokreću...

Merkur sekstil Venera u 08:01....taman da ulepša jutro, podne, dan...ali i vikend

Mesec je u  09:03 u sekstilu sa Suncem u Biku, duša i volja sarađuju, pronađite svoj mir...Mesec je u 09:34 u sekstilu sa Marsom u Ribama...Biće energije, intezivnih osećanja....I sve ovo do podneva....
Pogledajte kako se samo zeleni ova karta današnjeg neba :)

Uživajte...Želim svima koji slave srećan Đurđevdan



Pesma dana:




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар