уторак, 31. мај 2022.

"Take my breath away"....Retrogradni Merkur....prošlost....



Moto dana:
"Take my breath away"

Zvezdani(n) zapis 3504
Utorak. Marsov dan.
Mars je u Ovnu na 4°42’

I dalje je u konjukciji sa Jupiterom...Sreli su se dan pre Mladog Meseca...juče su imali veliku ulogu u priči o novom početku, danas nastavljaju sa pozitivnim uticajem i pozitivnom energijom!
Ova konjukcija će imati jak uticaj negde do 11.juna!
Kraj maja i početak juna biće obeleženi ovom konjukcijom!
Mars će imati još jedan bitan susret...sa Kironom 15.juna na 15°56’

Danas nema egzaktnih aspekata planeta...ali...

Iza nas je Mlad Mesec u Blizancima.
Merkur je retrogradan u Biku...vraća se na mesta gde je već prolazio!
Energija Blizanaca voli brzinu, brze misli, brzu komunikaciju...ali vladar Blizanaca Merkur u Biku je spor, sporiji, ne žuri nigde...zapravo ovde žurba i nije u igri...žurba i nije dobra ideja!

Merkur nas vraća u prošlost...novi počeci imaju veze sa nekom prošlošću...pre novih početaka potrebno je nešto ponovo razmotriti, revidirati, premotati...ponovo nešto pročitati, pregovarati...itd.

Sve će se promeniti od 03.juna kada se Merkur stacionira direktno...
Mnogi će o nečemu promeniti mišljenje...i tek tada doneti neke bitne odluke!

Merkur je na 26° Bika, Saturn je na 25° Vodolije i Neptun na 25° Riba...
Dakle, novi pčetak je tu...Merkur samo poručuje: lagano, proverite sve, preispitajte....
Merkur je u ovom trenutku u kvadratu sa Saturnom koji se sprema za retrogradno stacioniranje...
Ova energija dodatno usporava, koči...negde i bedači, smara....donosi melanholiju...
Ali tu je Merkurov sekstil sa Neptunom koji nudi izlaz kroz maštu, kreativnost...negde i beg od stvarnosti...meditiranje, obnavljenje energije...molitvu...

Kada se Merkur odlepi od "zloglasne" Meduze, kada se vrati u Blizanace 13.juna...sve će biti brže, lakše (vazduh), opuštenije...Šta do tada? Pa nećete sedeti skrštenih ruku i ne raditi ništa...bićete oprezni imajući na umu sve ovo...Ova i sledeća nedelja (dve nedelje posle Mladog Meseca) su bitne za nove početke...I naravno imajte na umu da je tu ove dve nedelje i konjukcija Marsa i Jupitera - Sreća prati hrabre....



Ja sam sinoć gledala Top Gun Maverik!
Nastavak ili drugi deo filma Top Gana!
Kakve veze imamo ja i ovaj film :)?
Prvi film je imao premijeru 1986. godine a ja sam ga gledala u americi dva meseca posle premijere...
Premijera je bila 12.maja 1986. ja sam ga gledala u julu 1986. Kupila sam tada originalni poster filma i kasetu sa muzikom koja je u tom filmu bila odlična...Taj poster sam nosila u ruci tokom povratka kući pazeći na njega kao da je slika nekog čuvenog majstora...Poster sam uramila i on je od tada bio ono što je moj sin prvo ugledao kada bi se probudio...bio je na zidu nasuprot njegovog kreveta od njegove treće godine...Nije samo taj poster obeležio njegov profesionalni život ali je imao značajnu ulogu...



Posle 36 godina....
"I feel the need—the need for speed..."
Odgledala sam film zajedno sa sinom i njegovim prijateljim....
Nisam neki stručnjak za aviaciju :), ali svideo mi se film....naravno ne kao prvi...letelo se kroz ceo film...imala sam utisak da se nalazim u nekog video igrici....Gospodin Tom Kruz kao da se zamrazo...mada mu se godine vide...Ja sam više bila pod utiskom već viđenog...prošlost me je sinoć zaskočila na mala vrata...kako sam sačuvala jedan poster...koliko sam slušala muziku sa kasete...puštala je prijateljima...pričala o filmu koji je kasnije postao klasik....Inače aviacija je imala i ima veliku ulogu u mom životu...pisala sam ranije o tome...sada ne bih....dosta je bilo sećanja :)).

Tom Cruise - Rak/Škorpija sa Mesecom, Venerom i Uranom u Lavu, Merkurom u Blizancima, Marsom u Biku.......Saturnom u Vodoliji, Neptunom u Škorpiji, Jupiterom u Ribama, Plutonom u Devici...ovo nam je zajedničko, sve četiri planete :), plus Kiron u Ribama!




Dnevni aspekti
Mesec je u Blizancima
(vreme CET)

Dan posle Mladog Meseca u Blizancima...
Prespavali smo (ili niste) sekstil Meseca i Kirona (02:18)...ta energija nas je jutros dočekala...




20:45 Đoković – Nadal u 59. epizodi velikog rivalstva....
Noletu će tada Mesec biti preko Merkura, blizu (šira konjukcija) Marsu u Raku u opoziciji sa Uranom!
Mars i Jupiter u Ovnu preko njegovog Meseca i SMČ u Ovnu. Jupiter u Ovnu u sekstilu sa njegovim Suncem. Saturn vladar podznaka u sekstilu sa Uranom u Strelcu!
Nadalu će tada Mesec biti preko Merkura u kvadratu sa Jupiterom i u opoziciji sa Uranom.
RMerkur u Biku u trigonu sa Marsom u Jarcu! Mars i Jupiter u Ovnu u trigonu sa Saturnom u Strelcu. Pluton vladar podznaka u kvadratu sa njegovim Mesecom u Biku, Mars drugi vladar podznaka u kvadratu sa Neptunom u Ribama....
Nadal je prošle godine osvojio Australija open kada je Jupiter bio u Ribama gde se nalazi i njegov Jupiter, njegovi zdravstveni problemi sa stopalom su ponovo prisutni...i njega bi samo snaga volje dovela do pobede...Nole sada proživljava povratak Jupitera u Ovnu...i to se i vidi lagano se vraća u igru...i sve je jači i snažniji. On je iz poznatih razloga izostao sa Australija open prošle godine, kada je Jupiter bio u Ribama...Možda je on sada u blagoj prednosti?!

Na samom kraju dana...22:10 Mesec će biti u kvadratu sa Neptunom....ili ćete biti pospani i u jedva čekanju da vidite jastuk....ili vam san neće na oči....u isto vreme Mesec će biti u trigonu sa Saturnom...poslednji aspekt pre promene znaka...Neko će praviti planove za sutrašnji dan....

Od 22:10 do 07:48 Mesec će biti u praznom hodu taman da odmorimo dušu....a san je najbolji odmor!

Pesma dana:




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар