субота, 14. мај 2022.

Promenite put....Saturn danas priča priču o kvadratu sa Mesečevim čvorovima, sa Suncem...Kako i zašto pomaže meditiranje i šta je zapravo meditiranje....



Moto dana:
Volim sebe....voleću i tebe..
jer znam ko sam i šta hoću!


Zvezdani(n) zapis 3487
Subota dan Saturna.
Saturn je u Vodoliji na 24°52’

Još uvek je Saturn u kvadratu sa SMČ u Biku/JMČ u Škorpiji - Kojim putem ići...
Još od 21.aprila u vreme stelijuma u Ribama!
Bilo je to neposredno pre Mladog Meseca u Biku na 10°27’ - Delimično pomračenje Sunca, kada su Mesečevi čvorovi bili aktivirani! 
Uskoro 16.maja Mesečevi čvorovi će ponovo biti aktivirani kao i ovaj Saturnov kvadrat sa njima jer će Saturn biti u T-Kvadratu sa MČ i sa Suncem i Mesecom. Pisala sam o tome u Zvezdama u maju:

Dakle, dragi moji ako ste razočarani, ako vam je teško, ako ste zabrinuti, usamljeni, ako niste srećni....Promenite put!

Saturn će sutra biti egzaktno u kvadratu sa Suncem, sa Mesecom će biti 16.maja na dan pomračenja!
Dakle, Saturn je ovih dana u fokusu, u centru pažnje! 
Vesti su takve da imam utisak da je ceo svet na nekoj raskrsnici i da se kolektivno bira put kojim ćemo ići...Ovo su prelomni dani za budućnost!

Provera stvarnosti...
Sutra u 20:48 Saturn u egzaktnom kvadratu sa Suncem u Biku - (Za)stanite malo...
Da, stanite malo....odmorite, dišite duboko ovih dana...
Ovaj aspekt je Provera stvarnosti...provera ograničenja (Saturn) nešto u vezi našeg samopoštovanja, finasija, ekonomije (Bik), nešto u vezi autoriteta (Sunce), grupa, kolektiva (Vodolija)!

Sutra će u 21:14 Sunce biti u  sekstilu sa Neptunom u Ribama - "Postoji tajna veština..."
Nešto kao izduvni ventil...nešto što nam može "obojiti" ovaj sumorni svet...
Ovaj sekstil je dokaz da ništa nije ni crno ni belo i da je mnogo toga u nijansama!
Sutra je nedelja...dan odmora...


Iz šetnje...

Moj savet vam je odmarajte, (na)punite baterije i danas i sutra...meditirajte na vaš način i setite se šta je zapravo meditacija šta se krije iza te strane reči - stanje bez misli i razmišljanja, a cilj je unutrašnji mir...Ako ste iz nekog razloga uznemireni, srce vam radi ubrzano (možda imate i visok pritisak), onda je za vas meditiranje poželjno...neki samo vaš način da se smirite, da pronađete mir u vama! I to ne mora da bude ni filozofija, ni religija...jer ne morate biti budista da bi praktikovali ovu tehniku! Shvatite ovo kao relaksaciju, kao sabiranje misli! Zamislite plavo nebo bez oblaka!
Da iskoristim moderan rečnik posmatrajte meditaciju kao "resetovanje" - kompjutersi izraz za vraćanje na "fabrička podešavanja". Postoji i onaj drugi izraz :) restartovanje a on vraća na početak kao pre nekog problema zbog kojeg smo restartovali uređaj (glavu)! Toliko se reč meditacija gura u sve i svašta da mislim da je potrebno da se odredimo šta je za svakog od nas meditacija. Iz tog razloga ja naglasim i dodam na samo vaš način!
Imajte na umu da su misli posetioci koji dođu i odu...rasterajte one koji kažu: Ne osećam se dobro, teško mi je, sam/sama sam, ljut/ljuta sam....ili šta već (upišite sami)! Imajte na umu da emocije dođu i prođu...Ništa nije toliko loše koliko mi to možemo da zamislimo, niti je nešto toliko dobro koliko mi to želimo. 

P.S. Već sam pisala kako ja meditiram...iskreno ja jedva uspem 10 - 15 minuta...jer moje misli moj Merkur u Lavu voli da se igra :)...pa ga ja "prevarim" i krenem u šetnju (najmanje 20 minuta) i fotograafišem...zaokupim misli pejsažom, cvećem, drvećem :). Srećom sada živim u kraju koji podseća na neko selo....pa u šetnji naiđem i na konja :). Kada ne mogu da šetam kada imam kratak odmor između konsultacija, ja krenem u istraživanje Kuda na letovaje :), a redovni čitaoci znaju kako ja isplaniram svaki put na Grčka ostrva (Putovanja)

Sve ovo će pomoći i danas i sutra....posebno sutra kada se sretnu Venera i Kiron - Ljubav voli a ne boli...Porazgovarajte sa sobom, neka to bude emotivan razgovor (jer "guranje pod tepih" nije rešenje)...pa tek onda meditirajte...Saberite misli, suočite se sa problemom (tamo gde ga ima) a onda mir i suzdržavanje...Ništa se ne dešava preko noći, bitno je da osvestite problem...što je već pola rešenja...Problem se neće rešiti sam. Suočavanje je neophodno. Neće pomoći ako svoj problem projektujete na nekog (partnera recimo). Neće pomoći rasterivanje negativnih emocija i "zamena" novim pozitivnim. Hoće na trenutak kada je potrebno da se smirite...ali vraćanjem u stvarnost problemi neće nestati...Tek kada ste svesni problema ima mesta za pozitivne misli! 
Primer: Ako imate ljubavni problem, strah od napuštanja ili sl. ...suočite se sa tim i ma koliko vam zvučalo uopšteno potrudite se da Zavolite sebe...i tada krenite sa pozitivnim mislima...Volim sebe....voleću i tebe...jer znam ko sam i šta hoću!
Meni pomogne i ovo: Razmislim šta bih nekog drugog posavetovala da ima isti problem kao ja...Uvek smo pametniji kada su drugi u pitanju :).


P.S. Prilično mi je interesantno da se odjednom piše o retrogradnom Merkuru na nešto drugačiji način...I kao kada se o njemu pisalo kao o bauku koji plaši malu decu, sada se odjednom navode njegova pozitivna delovanja....Iskreno....sada se sve više zabavljam :)).



Dnevni aspekti
Mesec je u Vagi do 12:53
(vreme CET)

Upravo dok ovo pišem 10:07 Mesec u Vagi je u kvadratu sa RPlutonom u Jarcu...pogodno tlo za teške misli, teška osećanja, nervozu....Vaga ovde teži ka miru, balansu...Jarac ima svoj plan...Vaga obično poručuje "Mir, mir, mir, niko nije kriv"....  pa ponovite to više puta :)
Čim završim ovaj tekst idem u šetnju!!!

Mesec će od 10:07 do 12:53 biti u praznom hodu - Odmorite dušu!
U 12:53 Mesec prelazi u Škorpiju....ispunjen je 95,5% (faza rasta)
Mesec u ovoj energiji nas poziva na dublja razmišljanja, poziva nas na strast, intezitet...
Prvi aspekt Meseca u Škorpiji će se dogoditi sutra u 14:04 (opozicija sa Uranom) pa budite spremni...i setite se Mir i suzdržavanje mogu da pomognu....

Večeras je finale "Evrosonga"....Umetnica mora biti prva :)
Šalu na stranu ako je verovati kladionicama ona je sada šesta na tim listama...Prva na tim listama je Ukrajina....Grčka je na 8 mestu...Neka pobedi najbolji!!!



Pesma dana:





Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com




Нема коментара:

Постави коментар