среда, 20. октобар 2021.

U danu Punog Meseca u Ovnu....Venera u Strlecu i retrogradni Uran u Biku pričaju svoju priču...a moj Merkur u Lavu se (ponovo) raspisao...


Moto dana:
"A sećanja, kad jednom krenu, 
ne zadržavaju se kod početka."

Zvezdani(n) zapis 3324

Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Vagi na 10°21’


Merkur je direktan...
Venera je u Strelcu na 13°42’
I dalje su u sekstilu nebeski glasnik i boginja ljubavi...
I dalje poručuju - mislite - pišite - razgovarajte!!!

(Za sve one koji su me ovih dana pitali da li da "obave" neke bitne razgovore uglavnom ljubavne, ali i poslovne, generalni savet je - razgovarajte ALI...pogledajte i da li možda tranzitni Merkur i Venera ne prave neki teži aspekt (kvadrat, opozicija ....nekada i konjukcija) sa vašim natalnim planetama)!



Mesec je u Ovnu...
Od jutros 06:58 on je u trigonu sa Jupiterom u Vodoliji...anđeoski aspekt za buđenje i dan koji podseća na Miholjsko leto...A onda dok ovo pišem opozicija Meseca i Marsa u Vagi...tu je i kvadrat Meseca i Plutona u Jarcu...."Osećam nešto čudno u vazduhu"....u 16:56 Pun Mesec u Ovnu

Mene je noćas bukvalno probudila mesečina...imala sam utisak da je neko "upalio svetlo" u sobi...šta svetlo...reflektor...bila sam na sekund dva zbunjena...Telefon je bio tu pa sam to i uslikala...a onda i izašla na terasu...predivan prizor...imala sam utisak da ga (Mesec) mogu uhvatiti rukom...Tako je to kada živite u gradu ali kao da zapravo živim negde na selu...

O uticaju Punog Meseca na naš život (živote) pročitajte ranije tekstove

Danas su Merkur i Venera u prvom planu!

Pored toga što su Venera i Merkur u sekstilu....
Venera u Strelcu je od jutros 01:15 CET u inkonjukciji 150° sa RUranom u Biku
Imali smo ovu inkonjukciju 28.avgusta Venera je tada bila u Vagi!!!

Redovni čitaoci znaju da je inkonjukcija energija prilagođavanja, nije ni opozicija, nije ni trigon veće je tu između i nešto između - Ni tamo ni ovamo...
Bila je Venera (tada u Škorpiji) u opoziciji sa RUranom u Biku - 23.septembra, dakle pre oko mesec dana - Ljubavna klackalica...Venera opozicija Uran! Bila je to uzbudljiva nedelja u septembru u vreme tada Punog Meseca u Ribama...
Uzbudljiv period na ljubavnom planu...i finasijskom!

Ja sam tada ovo napisala: 
Dakle, ovaj tranzit je za nekoga izazov za nekoga prepreka...
Za nekoga je sloboda i oslobađanje za drugu stranu tuga i šok!

Sada mesec dana kasnije ponovo napetost i nervoza, izazovi....i to baš u danu Punog Meseca u Ovnu kada je potrebno uspostaviti balans i ravnotežu na osi JA - Ovan i TI - Vaga!!! Balans u emotivnim ali i svim drugim odnosima i vezama!!!

Današnje "natezanje" inkonjukcija  Venere u Strelcu i RUrana u Biku

Ovo je pre svega energija koja budi potrebu za promenama...Ovo je energija koja donosi raznorazna uzbuđenja ali najčešće odvede do svađe one iznenadne iz "čista mira"....
Ako vas partner ograničava, guši, ako vam je veza upala u rutinu i dosadu evo nevolje...Potreba za uzbuđenjem ko zna gde vas može odvesti...Najčešće ova energija odvede u afere, preljube...i sl. 
Imajte na umu da ako se u tako nešto upustite...to nosi i određene posledice...

Kada su Venera i Uran u inkonjukciji, Venera ima svoje viđenje stvari, svoje potrebe i želje a Uran drugačije...23.septembra Venera i Uran su bili u opoziciji i bilo je baš napeto - "Za točak se bršljan ne hvata"
Sada mesec dana kasnije, Venera je opet u nekom svom fazonu, RUran u svom...izazivaju nas, čačkaju, donose nemir...posebno tamo gde se situacija nije umirila još od septembra...jer tada su oni bili u kulminaciji i neki odnosi su bili u kulminaciji. Neke veze nisu "preživele"...one koje jesu sada ponovo (RUran) proživljavaju nemir...

Mene ove energije Venere i Urana podsećaju na neke slične energije pre mnogo godina...
Bila je jedna opozicija Venere u Vagi i RUrana u Ovnu...bila je kulminacija, bio je kraj...(pre nje je bila inkonjukcija Venere u Devici (moja Venera) i Urana u Biku!



Pustila sam...nekog da ode iz mog života...I otišao je...i gledala sam ga dok odlazi dok nije postao samo mrlja i odraz na putu...Kada je Venera u Vagi ona je onda i na mom ASC, bila je kao i uvek kada tu tranzitira neodlučna a onda joj je Uran (sve sa izazovima, šokovima...) pomogao da preseče i donese KONAČNU nepromenljivu odluku...i bilo je kako sam ranije napisala za nekoga izazov za nekoga prepreka...Za nekoga je sloboda i oslobađanje za drugu stranu tuga i šok!
Ovo je moja vrlo liča priča...nemojte da pravite poređenje...jer svako ima svoju priču, svoj karakter, svoju sudbinu - natalni horoskop i na svakog trenutni tranziti drugačije deluju, tek da se zna :).


Ovaj tranzit inkonjukcija trajaće nekoliko dana...
Ali...ovde nije kraj ovoj energiji...
Kako su Venera i Uran sada između opozicije i trigona....očekuje nas trigon Venere (tada u Jarcu) i RUrana u Biku 19.novembra na 12°12. Dakle tada u novembru Venera i RUran će pričati drugačiju priču, mnogo lakšu i harmoničniju jer trigon je u pitanju...Neke veze (one koje su preživele) će tada doživeti pozitivne promene, negde će se nešto ponoviti, obnoviti...a oni koji su sami možda će se zaljubiti iznenada na prvi pogled!!!
Pronašla sam jedan tekst iz 2019. kada smo poslednji put imali trigon baš Venere u Jarcu i Urana u Biku


I eto...sekstil Merkura i Venere koji poručuju piši...piši o ljubavi ja sam poslušala...
Ima još nešto što ću napisati...
Na današnji dan je rođen neko koga sam mnogo volela...voleo je i on mene...
Još jedna ljubav koja je ostavila traga. 

Raspisao se i Moj Merkur u Lavu 10.kuća...on je trenutno u opoziciji sa Tran Saturnom u Vodoliji u 4.kući...pa je "iskopao" neka sećanja..."A sećanja, kad jednom krenu, ne zadržavaju se kod početka."
Ja sam se setila dve velke ljubavi mog života!

Morala sam i njega danas da se setim :)), jednog Miroslava zvanog Pile :))....

Alisa - sećanja















Нема коментара:

Постави коментар