недеља, 17. октобар 2021.

A onda si se ti pojavio....


Zakintos avgust 2013


Moto dana:
Then came you
Like a miracle that's too good to be true
Then came you...♪𝆔𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅰

Zvezdani(n) zapis 3321

Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Vagi na 24°15’

Sunce je danas u svađi sa Plutonom u Jarcu...
Ta svađa donosi intezivnu nervozu, pritisak, napetost...agresiju, uglavnom pasivnu agresiju, ali agresija je agresija...Ovo je i energija manipulacije, nametanja moći i kontrlole...
Čačka ova energija i po našoj intimnosti, podgreva strasti...iskopava ono što smo "zakopali"...
Mogla bi ova energija da nas uvede u razne krizne situacije, ugrozi zdravlje...



Mesec je od pre svitanja u Ribama...
Mesec je u fazi rasta, vidljiv je 89%, nalazi se između Prve Mesečeve četvti i faze Punog Meseca...
Putuje put Mesec, put bez kraja...Zaronio je u beskrajne vode Riba...i nudi nam molitvu, oproštaj, meditiranje, odmor...duhovnost, intuitivnost...
Od jutros je u sekstilu sa RUranom u Biku, interesantno buđenje, interesantno nedeljno jutro...
Kasnije popodne srešće se sa RNeptunom ...voda...voda...voda, hidratacija...inspiracija...osetljivost, ranjivost, pospanost....potreba za begom...Kraj dana kvadrat Meseca i Venere u Strelcu...i još preosetljivosti...

Merkur i Jupiter se spremaju za ulazak u stanicu...nagoveštavaju intezivnu i burnu nedelju pred nama...
Mesec sutra ulazi u Ovna i najavljuje Pun Mesec u Ovnu...i T-kvadrat sa Plutonom u Jarcu...
Da, intezivna je nedelja pred nama...
Gde je Venera, gde je ljubav.....

Venera je od juče u trigonu sa RKironom u Ovnu
Venera je u Strelcu u potrazi je za istinom...Kiron je tu da joj taj put do istine olakša...


A onda si se ti pojavio....
Venera je od jutros u sekstilu sa RMerkurom u Vagi...
U osnovi ovaj aspekt bez obzira u kojim se znakovima nalaze Merkur i Venera je rečit aspekt, aspekt lepih reči, ljubavnih reči, aspekt društvenosti, šarma...William Shakespeare najveći engleski pesnik svih vremena rođen je sa ovim aspektom a on je napisao - "Sumnjaj da l’ zvezda sja, da l’sunce u krug se kreće, da l’ istina slagati neće, al’ ne da volim te ja"...

U energiji Strelca i Vage, vatre i vazduha, sve je strastvenije...ali vuče i na diplomatiju, kompromis...vatra burno reaguje na vazduh...reči ne mogu da se zaustave...reči i ne treba zaustaviti...ljubav treba iskazati, pokazati, ljubav treba da priča, ljubav je da se izgovori...a Merkur je retrogradan, da još uvek je retrogradan...on je trenutno na samom ulasku u stanicu (st - stanica) i sada je i najjači...Prošlost je prisutna...ljubavna prošlost, ljubavna sećanja...

Ima ljubavne prošlosti i ljubavne prošlosti...
Jedna je lepa, budi lepa osećanja i sećanja...ima i one druge ne dovršene, koja vuče unazad, koja budi bolna sećanja...Ovde je u pitanju energija sekstila..i ovde je u pitanju lepa prošlost...ili prošlost koja budi lepa sećanja..Ova energija provocira da se gledaju stari albumi, stara pisma...da se pozovu stare ljubavi (ali i prijatelji)...Ova energija provocira i da izgovorimo u sadašnjosti ono što smo mislili ili hteli da kažemo u prošlosti...


Ja sam noćas gledala jedan film - A onda si se ti pojavio....
Isprovocirao je on i osmeh i neka lepa sećanja...i priču da ljubav ne bira ni mesto, ni vreme, ni godine...i da Ljubavi ima i Posle Ljubavi...ili druga šansa za Ljubav...
Obavezno pogledajte ovaj film...jer on nije sladunjava romantična komedija on je mnogo više od toga jer scenario za film je napisala glumica koja ima glavnu ulogu u filmu...a ona je u stvarnom životu udovica...i očigledno je inspiraciju za film dobila iz svog života. Muzika i pesme iz filma su prelepi...



Od jutros razmišljam o filmu...misli su mi daleko u prošlosti...i ta prošlost mi mami široki osmeh...Jedno putovanje koje mi je "spalo život"...nije bio zamak u pitanju, jedna stena je izazvala sudbinu...i susret koji mi je vratio veru u ljubav...
Gledam kroz prozor dok pišem ovaj tekst...nebo je sunčano i vedro...mirno nedeljno jutro...neka lepa tišina...čuju se samo ptice koje nisu odletele na jug...Misli su mi i kod mojih roditelja...uskoro će njihova godišnjica braka...a to je posebna priča...Sada znam da tata nije izdržao i da je zato otišao tako iznenada...da mama ne bude dugo sama...i više nisam ljuta na njega...jer mi je obećao da neće otići još dugo dugo...Rado bih pozvala sada mamu i prepričala film...tako sam nekada radila...i pozvala sam je ali u mislima...Tranzitni RMerkur u Vagi je u mojoj 12.kući (blizu ASC)...i on priča svoju priču...čačka po sećanjima, razgovaram sama sa sobom :)). Tran Venera u Strelcu je u mojoj 2.kući i nema priču o novcu već priča priču emotivne sigurnosti, priču o emotivnim vrednostima...I Merkur i Venera su u harmoničnim aspektima sa mojim Mesečevim čvorovima (na osi Lav/Vodolija osa 4/10 kuća)....u harmoničnim aspektima su i sa mojim Nat Saturnom iz 4.kuće i sve se slaže...
Inače glumica Kathie Lee Gifford je Lav Blizanac sa Merkurom u Lavu...2015. godine Tran Uran joj je bio u kvadratu sa Nat Venerom, 2020. Tran Uran je u sekstilu sa Nat Venerom...

Današnji aspekt Venere i Merkura ja sam nazvala Napiši mi jednu ljubavnu... 
I evo ja sam napisala jednu ljubavnu...ljubavnu priču (priče)...

17.oktobar - 06.novembar 2021.
Inače...ovaj aspekt će još dugo trajati i kada od sutra Merkur krene u direktan hod...biće prisutan ovaj tranzit do kraja ovog meseca....01.novembra Merkur u Vagi će biti na 22° Venera u Strelcu na 26°, dakle oni će i tada biti u sekstilu (dozvoljen orbis delovanja). 05.novembra Merkur će preći u Škorpiju i istog dana Venera će preći u Jarca...i oni će i dalje biti u sekstilu...06.novembra oni će ponovo biti u egzaktnom sekstilu...Isti aspekt druge energije! Ovde će u harmoniji biti energija vode (Škorpija) i energija zemlje (Jarac)....i sve je isto ali i različito... I tada ćemo moći da pričamo i pišemo o ljubavi...sa dodatkom strasti i energije "sve ili ništa" i praktičnosti koju pruža čvrsto tlo zemlje...a vole se voda i zemlja...Iskoristite ovaj produženi uticaj aspekta 17.oktobar - 06.novembar 2021. Iskoristite ovu energiju svi vi koji se bavite rečima, pišete, komunicirate...Ako se bavite pisanjem, glumom, zabavljanjem, ili ste govornik ovo je vaš period! 
Možda će neko konačno krenuti da piše svoj ljubavni roman :)))!
★Ovaj aspekt ćemo imati 18.aprila 2022. (Merkur u Biku, Venera u Ribama)







1 коментар: