четвртак, 19. јул 2012.

Ko to tamo peva... ulaz, izlaz i ko razume shvatiće...

 “Čovek bez mašte je čovjek bez krila.”

O čemu pisati sada? O aferi "Politika", o prodaji nacionalnog lista koji moj tata čita preko 50 godina bez ijednog dana pauze,  ili o Damasku gde besni rat, ili o eksploziji autobusa u Bugarskoj punom izraelskih turista, ili da je najtraženiji nacista u pritvoru... možda o Vladi koja je ni na nebu ni na zemlji, koja sa nama igra predstavu "Čekajući Godoa", k'o u pesmi: "Čekaj, čekaj me, čekaj, ja cu doći" grupe Dobrovoljno pevačko društvo:-), članovi grupe danas vrlo visoko kotirani u društvu, i gle ironije a ON već došao, i sve je isto čak je i ON tu... Vest je i da su neke sudije vraćene na posao, a bivša ministarka oslobođena optužbi, vređaju se novinari.  Da li da vas pitam na koja vrata ulazite u autobus? ...Šta reći a ne zaplakati? Potreba za ličnim slobodama sve veća, a slobode sve manje...pobuna "visi" u vazduhu, na delu su Uran i Pluton, a Mars ne pomaže, javnost je već uznemirena... šta li nas još čeka? Ne može čovek ni da pošteno tuguje:-). U svakmo zlu ima i neko zrno dobrog. Šalu na stranu, ali dosta je naslova, vesti, čak i o prodaji TV Pinka.... ja ipak  biram nešto drugo!!!  Biram maštu..



https://www.facebook.com/worldoftravelone
Neptun na delu:-)
Ja sam za radost življenja, za osmeh. Ja sam za slobodu življenja, uživanja... Ja biram sreću. Naslovi mogu da čekaju. Ja sam za leto, pogled sa terase, najplavlje more, pesak, ledeni koktel, duga haljina obavezno, u vazduhu miris borova i levande, nebo puno zvezda, a jedna mora da padne, zbog želje i obavezno vetar onaj morski, da mrsi dugu kosu još vlažnu koja miriše na morsku so, soba sva u belom, krevet ogroman sa baldahinom, ostalo prepuštam vašoj mašti, moja već radi (Neptun:-). Venera (mala sreća) u Blizancima, spremna za put, koferi u hodniku, na koferu plan nekog grada... Merkur je u Lavu, obećava ludu zabavu, onako Lavovsi dobru, samo proveriti za svaki slučaj dokumenta, kartice, trigon sa Uranom može da pomogne, tako što ćete da iznenadite i sebe i druge, i samo krenete na put. Jupiter (velika sreća) gde nego u Blizancima, i svi putevi vode - NEGDE!!!  Ovde Mars pomaže u vidu trigona, a sa ovim aspektom putovanja su i moguća i ostvariva, to je aspekt koji pruža radost življenja, akciju, putovanje u dvoje ipak je Mars u Vagi :-). Krenuo je i sekstil Neptuna i Plutona, mašta dobija krila, energiju da svoje snove ostvarite, sa ovim aspektom možete putovati i u snovima i stvarno... izbor je vaš.

Ja od juče plešem, ne bi li zavarala tugu.. i na najboljem sam putu, pomaže mi Venera u Blizancima u sekstilu sa Merkurom iz Lava, pakujem kofer a još ne znam gde ću... Dok smišljam ja igram :-))) i učim korake... i sada idem da radim :-)

SEVERINA FEAT. FM - ITALIANA - 2012. 


...pusti glas i glasno zapevaj
zar to nije dobar osećaj
nađi nekog za sebe i ljubi se satim
nova ljubav te čeka pred vratima...

 



Нема коментара:

Постави коментар