среда, 11. јул 2012.

Doručak kod Tifanija ili...

...kako "radi" retrogradni Neptun

Ili ono kada ste ni sami ne znate zašto (ili znate ali šta više reći:-( razočarani, i ko' u pesmi "što se bore misli moje", svesni da ako hoćete da vam bude bolje onda i misli moraju da budu lepše. Kako? Svako na svoj način. JA GLEDAM FILMOVE :-)) (big smile). Jedan koji me uvek (po)vrati u život je "Doručak kod Tifanija"..., šta drugo pristoji jednoj Lavici :-))). Film star skoro kao ja. Mladima ga preporučujem što se ono kaže od srca

Ukratko o filmu iz Vikipedije: Holi Golajtli je pripadnica njujorškog visokog društva, koja zarađuje radeći kao poslovna pratnja. Stan joj je u neredu, leže kasno, ustaje još kasnije. Jednom nedeljno posećuje svog sponzora koji je u zatvoru. U stan do nje se useljava mladi pisac Pol Varžak, i premda je očigledno da mu se ona dopada, Holi želi da budu prijatelji. Kako vreme prolazi, njih dvoje se zaljubljuju jedno u drugo, ali Holi nije spremna da se veže za bilo koga, i neprestano govori da ljudi ne pripadaju jedni drugima. Pol shvata da se iza te hladnoće krije zapravo strah i na sve načine pokušava da je spreči da posle loših muškaraca izlazi sa još lošijim.



Šta mene inspiriše da se ovom filmu vraćam ko zna koji put. Ljubav, humor, glamur, muzika... i činjenica da ljudi možda ne pripadaju jedni drugima, ali da svako ipak negde ima onu svoju drugu polovinu, bez obzira tražili je mi ili ne. I... strahovi se lakše podnose u dvoje, oni se i lakše leče u dvoje. Jedno lice lepe mlade žene pred svetom i drugo kada je sama. U istoj ženi glamur i seksipil, kao i nesigurnost, zbunjenost i ranjivost. Povrh svega, tu je i mala crna haljina, biseri san svake žene... i naravno SREĆAN KRAJ!!! Posle tog filma ja sam uvek bolje :-))



(Tranzitni Neptun kroz 5. kuću)
Ništa ovde ne treba da vas čudi, jer ja sam već pisala o mom Neptunu u 1. kući. A on voli da se ponekad preruši, tačnije da se uz njegovu pomoć prerušim ja. Međutim ovde je više reč o tranzitnom Neptunu koji prolazi 5. kućom. Neptun u kući emocija, dece, kreativnosti, zabave...šta može on tu da donese: snove, iluzije, jake emocije, razočarenja, uznemirenost, ulogu žrtve, romantiku, idealizaciju (partnera, dece, emocija), još je i retrogradan, pa sve ovo navedeno ali sa vraćanjem unazad, u prošlost u nešto što je već nekada bilo ili liči na to što je bilo... ili je samo neko razočarenje zbog nečega iz prošlosti. Tranzitni Neptun trigon natalni Mesec u Blizancima iz 9. kuće - bez obzira na trigon (pre)osetljuvost, introspekcija, sanjanje otvorenih očiju, planovi o promenama, čežnja za putovanjima..
I gde su ovde filmovi? Neptun je film, retrogradni Neptun, stari film ili filmska klasika, vraćanje u prošlost ali na drugačiji način. Taman da misli budu skrenute, da se energija Neptuna u 5. kući prenese na nešto drugo, makar i za kratko, a filmova ima još: Kad čovek voli ženu, Zgodna žena, Francuski poljubac, P.S. I love you, The notebook, Sabrina, Oficir i Džentlmen, Prljavi ples, Zelena karta, Notting Hill, Kad je Hari sreo Sali, Grad Anđela, Sibirski Berberin, Krila Golubice, Sjaj u travi, Gordost i predrasude, Opčinjena Mesecom, Samo ti, Jedi, moli, voli...

Audrey Hepburn's Moon River 

 

2 коментара:

  1. Анониман12. јул 2012. 09:07

    Divno, kao i uvek Snezana! :) Snovi o ljubavi, jake emocije.. Sanjanje otvorenih ociju..pa i razocarenje..:(
    Veoma poznat tranzit , kroz petu kucu.. Jos se i Uran pridruzio... Sta da se radi? Sta da se kaze sem Bravo Lavice, izbor filma i muzike na tvom, kraljevskom nivou!:)
    Pozdrav Beata :*

    ОдговориИзбриши