четвртак, 12. јул 2012.

Retrogradni Uran 13.Jul-17.Decembar 2012.

Uran nosi energiju promena pre svega, gleda napred, ne haje mnogo za tradiciju, više je on za originalno-originalnost, inovativnost, i slobodu. Za njega je vezano sve što je progresivno. On je "krivac" za sve pronalaske, on je taj koji poseduje onu iskru intuicije kojom dolazi do raznih novih saznanja. Čitave generacije dele sudbinu pod uticajem ove planete. Kuća u kojoj se on nalazi bitna je za svakog pojedinca, jer tako saznajemo gde neko ima energiju za novo, progresivno, gde želi da pokrene stvari i gde gleda napred. Aspekti koje on sa ostalim planetama  pravi samo boje raznim bojama i nijansama tu energiju originalnosti za svakoga pojedinačno. 

Tranzitni Uran: 84 godina je potrebno ovoj planeti da obiđe ceo zodijački krug, nečiji ceo život. Njegovo sporo kretanje najpre utiče na grupe ljudi, čitave generacije, ali njegov uticaj na pojedince je takođe vrlo izvestan i prisutan. Tu gde on prolazi znak i kuća tu osećamo energiju promena. U toj sferi i oblasti života on nas podstiče na preuzimanje rizika, ubrzava naš tempo, a od nas zavisi da li ćemo mu se odupirati ili ćemo pokušati da radimo zajedno sa njim, da li ćemo u naše živote pustiti energiju oslobađanja, nezavisnosti i prosvetljenja! Vrlo je moguće da u tim kućama u tim oblastima života, posebno ako Uran dotiče neke osetljive tačke horoskopa, osetimo uznemirenost, nezadovoljstvo, još ako je tu oblast zahvatila rutina, gde je odavno status quo, nezadovoljstvo je i veće. Pod njegovim uticajem vrlo je moguće da naše akcije i reakcije dobiju dozu buntovništva i ishitrenosti. Budi on sve uspavane princeze i prinčeve. Buđenje može da bude neprijatno ako smo nespremni. Zato dobro obratite pažnju gde vam se nalazi ovaj tranzit. Da ne bude ono ups, šta ovo bi. Jer ono što Uran dodirne želi promenu, oslobađanje. Sve što ste odavno zatvorili u neke kutije ili kutijice sada želi napolje. Koliko Saturn želi da nas uspori, prikoči, Uran nas ubrzava pritiska gas. I ponekad imate utisak da kroz život vozite sa pritisnutom kočnicom i gasom u isto vreme, a to je prizaćete ponekad neizvodljivo. Uran zahteva od nas da preuzmemo rizik promena. Da gledamo napred bez osvrtanja., da se manemo prošlosti i osvrtanja unazad. Ovde je lična sloboda vrlo izražena. Sloboda bez ograničenja i stagnacije. SAMO NAPRED je opcija Urana. Međutim on je i taj koji nam otkriva sva ograničenja i sve oblasti koje nas sputavaju, on je taj koji nas tera da sklonimo nogu sa kočnice. Neko to može bez problema, nekome će trebati više vremena, a za promene obično nema čekanja, vrlo često se dogode i bez nas i naše želje i volje. Šta je bolje, naravno učestvovati u promenama. 

Retrogradni Uran, je tu da nas malo vrati unazad da se suočimo sa stvarima koje nas sprečavaju da do odeđenih promena dođe. Na to gledajte kao NA PORAVNI ISPIT. Vreme kretanja Urana unazad je vreme za introspekciju, za unutrašnje samoposmatranje. Vreme u kome treba da saznamo šta je to što nas sprečava da do (neophodnih) promena dođe, da otkrijemo šta je to što nas koči i sputava... šta ili ko? Ovaj ciklus će trajati od 13.Jula pa sve do 17.Decembra. Sasvim dovoljno vremena da preispitate šta to sprečava promene, koje su em važne em neophodne. I zapamtite što se više opirete teže ćete se suočiti sa promenama, a verujte promene su neophodne!!!
Na posao ;-), sada pogledajte kojom kućom prolazi RUran, i koje aspekte pravi sa ostalim planetama iz natalnog horoskopa. I suočite se sa promenama. Ali pre toga "provalite", šta je to što vas sprečava da do istih promena dođe.

"Boze, podaj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu da promenim, hrabrosti da izmenim one koje mogu, i mudrosti-da uvek umem da ih razlikujem." 

 Changes 

18 коментара:

  1. Анониман12. јул 2012. 16:22

    Zvezdice prelopo pises iz tvojih tekstova se tako lako uci o planetama znakovima :-)
    Svidja mi se ovaj Uran i nadam se da ce mi doneti ono sto sam zacrtala da promenim :-)
    sad jos samo da odgonetnem kako mi stoji u karti
    i sta sve znaci :-)
    sanjasanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene Uran trnzitira 10 poljem.Trenuno ne pravi neke posebne aspekte,osim sex sa Suncem koje mi vlada 2 poljem,poljem novca.Obzirom da se sada vraca retrogradno do 4*
      mislim da cu ovaj aspekt tek osetiti sl godine.A bas je mogao da fura joj jedan stepen napred,valjda bi osetila neki novcani boljitak.:D

      Избриши
  2. Draga Sanjasanja, kad ne odgovorim odmah onda odgovori na komentare čekaju priliku kada sam opuštena i sa nešto viška slobodnog vremena...
    Hvala za pohvale, znače mi puno od starih znanaca :-)))

    I ja se nadam da ćeš uspeti, zapravo sa takvim stavom sigurno da i hoćeš.
    Malo upustvo, pogledaj gde prolazi tranzitni Uran u tvom natalu, a to je relativno lako, Uran je u Ovnu, pogledaj koja kuća počinje Ovnom i to je otprilike to bar za početak..
    Pozdrav :-)))

    ОдговориИзбриши
  3. Vanja, dok čekaš obrati pažnju šta ti Uran vraćanjem unazad poručuje, zapravo gde ti treba da se vratiš uslovno rečeno pa da spremno dočekaš te bolje dane...
    Pozdrav:-))

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na divnom tekstu, a i drugima koje čitam ovdje...Evo mog primjera, nadam se da će poslužiti drugima.Venera mi je u natalu na 2. stepenu Ovna i IX kući, pravi dobre aspekte u natalu osim kvadrata sa Neptunom, kao i Uran koji je u V kući i pravi sve dobre aspekte. U horoskopu sam Ovan. Kada je Uran stao na 2.stepen Venere, raskinula mi se veza, kada je krenuo retro i opet došao na 2.stepen, pomirili smo se, opet je krenuo direkt i oko 4.stepena veza opet prekinuta. Sad kad sam vidjela da ide retro, smračilo mi se :) Ako može odgovor do kojeg će stepena ići u retro hodu (inače mi je retro i u natalu) dokle će mi se šetati po Veneri, koliko treba da se udalji da ne utiče, ako je meni na 2.stepenu? Radujem se drugim tekstovima, veliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedno vreme nisam imala puno vremena da odgovaram na komentare, izvinjavam se što si čekala, ali uvek prioritet dajem tekstovima tek kada stignem odgovorim i na pitanja u komentarima. O pitanjima koji stižu na mail ne smem ni da mislim, jer tek za njih nemam vremena.

      Prioritet su mi kao što već rekoh tekstovi iz kojih će svi imati da za sebe pronađu nešto...Danas sam proglasila dan elementarne nepogode i sve konsultacije u gradu pomerila za sledeću nedelju, sreća pa se niko nije naljutio - naprotiv:-))

      Tvoje pitanje je konkretno i ne zahteva puno vremena, i evo rado ću ti odgovoriti...Uran će 13.Decembra krenuti napred sa 4*. 13.Jula krenuo je retro sa 8*

      Zanimljiva je situacija u kojoj si se našla, ne mislim da je zanimljivo to što ti se dešava, već samo kao astrološki primer...
      Kako se ovde radi o konjukciji sve je prilično intezivno, a cela priča nosi energiju vatrenog Ovna!!! Uran u svakom susretu sa Venerom probudi osetljive tačke u horoskopu, posebno taj kavadrat sa Neptunom koji unosi još i dodatnu maglu i iluzije...U vreme takvih dešavanja pogledaj "šta radi" i tranzitni Mars jer Mars vlada Ovnom a konjukcija se dešava u Ovnu...Dakle kada je Uran tako blizu Venere ili u povratku ili u odvajanju, pogledaj gde je Mars i koje aspekte pravi, to će ti još više razjasniti i situaciju pomirenja i situaciju ponovnog rastanka...
      Inače Uran ovde donosi situacije kada se neko zaljubi na prvi pogled, ili u tvom slučaju ponovo se zaljubi u istu osobu ili raskine a pri tom ni ne zna šta ga je to snašlo. Uran donosi iznenadnosti ponekad su ta iznenađenja dobra ponekad i ne baš. Uran traži originalnost i posebnost, pa zna da pokrene raskid ako je u vezi došlo do rutine, dosade ili nešto sl.

      Sada kao što i sama vidiš ponovo ide unazad...dok ovo pišem on je na 7* Ovna. U Decembru će opet biti na 4* koji si ti spomenula...Mars će tada biti u Jarcu i neće imati neke značajnije asp. (sem možda sa nekim planetama iz tvog horoskopa), a Saturn koji vlada Jarcem tada će već uvelio biti u Škorpiji i biće dobro asp. sa Plutonom...Ovo ti je samo mali dodatak tek da malo istražiš, ali pre svega kreni od situacija u kojim si već bila....

      Želim ti sve najbolje

      Избриши
  5. Hvala Vam na odgovoru i sto ste se potrudili da mi ovako objasnite, jer Vas sigurno puno ljudi kontaktira...Ovako, čisto kao primjer dodala bih još da je taj Uran na Veneri i pomirenja i raskide sa tom istom osobom donio tako naglo, da se sve promijenilo u jednom danu.A ovaj kvadrat pravi sa Neptunom u V kući na 1,25 stepenu Jarca. Inače, trigone pravi sa Mjesecom, Marsom i AC, a dobar je sa Plutonom i Chironom. Sad sam ga ja uslovila brakom i više se ne javlja, hehehe. Još bih vas pitala ovako, konjukcija utiče 8-10stepeni, da li to znači ako je meni Venera na 2. stepenu Ovna da utiče i prije i posle tog drugog stepena od po 4-5 stepeni sa obje strane ili mogu računati da se ‚‚šeta‚‚po Veneri dok god je tu do 10 stepena i da li će mi uvijek, dok se bude setao Uran po Veneri a priori donosi vezu sa bivsom osobom ili se može pojaviti novi. Ukoliko ne stižete da odgovorite, nema veze, hvala Vam i na prethodnom odgovoru. Srdačno Vas pozdravljam

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da je 8-10 stepeni previše i da se ne može smatrati konjukcijom.
    Evo mog primera: I ja sam Ovan u horoskopu, kao i ti. Ve mi je na 9 stepenu Ovna u IX i kada je Ur došao na 8 stepen Ovna dečko me je iznenada ostavio, ono "puf" kao grom iz vedrog neba, a planirali smo zajednički život i svadbu. Uran je inače vladar moje VII. Ubrzo je krenuo retro i bivši mi se nije vraćao, do dana današnjeg nismo u kontaktu(raskid je bio jako neprijatan i ružan, pa mislim da neće imati obraza da me ikada više kontaktira). Mislim (i iskreno se nadam) da Uran ne znači nužno vraćanje na staru vezu, to bi pre bio Saturn, jer znam dosta primera kada je Ur0Ve doneo ljudima novu iznenadnu vezu ako su sami.
    Uran će se ponovo praviti konjukciju sa Venerom krajem marta 2013 i Mars će se tu muvati, a Saturn suvladar moje VII će ući u IV. Ne znam šta će doneti, a ako neko ima slično iskustvo, molim da ga ovde podeli sa nama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam negdje citala da je stepen uticaja konjukcije 8 stepeni, pa odatle i moje pitanje, da li se to racuna sa po 4 stepena sa obje strane. Inace, karta ti je izgleda slicna mojoj(Sunce i Venera u IX ), vodolija ukljestena u VII Kuci, Uran mi je otisao u V i retro je u natalu (mozda zato ova konjukcija vraca bivseg).Saturn isto retro u natalu i u IV kuci u Skorpiji. Kod mene je to stalno bilo ‚‚idi mi dodji mi‚‚ kako uran stane egzaktno na 2 stepen - raskid, a kad se u retro hodu vrati na drugi-pomirenje. Prosle godine u septembru u retro hodu stao mi je 2 stepen, a novog ni na vidiku, samo se vratio stari. Sad je haos napravio, ali na 4 stepenu. Mislim da ti mozes ocekivati konkretnija desavanja kad bude setao egzaktno po 9. stepenu. Meni su ovi traziti donijeli zelju za promjenom, nisam zeljela vise nastaviti po starom, htjela sam stabilizaciju, a to je, cini mi se prava simbolika Ur0Ve.

      Избриши
    2. da, 4 stepena pre egzaktne konjukcije, a i 4 kad prođe. Moj natalni Uran je na IC, takođe retro kao i tvoj. Uskoro mi Saturn (suvladar moje i tvoje VII) pravi konjukciju sa Uranom, ali ne očekujem ništa od toga. Svi bivši su mi srećno zauzeti, a "najsvežiji bivši" radi na tome-zakazao je svadbu (šta će čovek kad voli da se ženi:)) Mars mi već šeta V kućom, ali se za sada ništa ne dešava. Ono što je interesantno je da će u martu kad mi bude Ur0Ve i Mars biti u konjukciji sa tranzitnim UR odnosno mojom natanom VE i onda nastaviti da ide mojom IX pa će mi preći i preko SO i JU-vladara V. E ako mi se tada ništa ne desi bataliću astrologiju :)

      Избриши
  7. Evo, pričala sam o tome da me tranzitni Uran na Veneru donosi bivseg, to se i ovaj put desilo, prvo je pitao jednu osobu za mene, a onda se i sam javio (iako je s njegove strane bio raskid, prvi put, posle sam ja to završila). Sad sam ja opet to završila, u trenutku kada je tranzitna Venera iz 3. pravila egzaktnu opoziciju na Ur0Ve u 9. kući, tad sam bila na putu kad je puklo. Mars mi je bio na natalnom Uranu u 5. kući. Pluton mi polako izlazi iz 5. i pravi separacioni kvadrat na natalnu Veneru i tranzitni Uran. Inače, Saturn mi tranzitira natalni Pluton i uništio me ovih dana. UH

    Spomenula si bivšeg, jel to onaj što te ostavio iznenada, on se ženi? Meni se ništa posebno nije događalo dok je Uran bio u aplikacionoj konjukciji na Veneru, nego od egzaktne pa prema separacionoj - GRU. Tako da mislim da možeš očekivati promjene, koje će vjerovatno biti sadržane u tvojoj OGROMNOJ želji da nešto promjeniš u emotivnom životu, da nećeš to moći kontrolisati. Ja sam znala šta me čeka, ali jednostavno moja želja da se nešto odmah promjeni je pobijedila, nažalost. :( LOLA

    ОдговориИзбриши
  8. Ti si stvarno knjiški primer sa ovim vraćanjem bivšeg :) Mislim da je kod tebe ovoga puta okidač za pucanje bio MA0UR u V kući.

    Da, taj bivši koji me je ostavio kad sam imala UR0VE se ženi. Naravno to sam saznala preko prijatelja pošto nismo više u kontaktu.

    Ovih dana mi je egzaktno SA0UR na samom kraju III, maltene na IC, i ništa mi se ne dešava na ljubavnom planu, možda zato što mi natalno UR bije opoziciju sa JU (vladarom V) pa je još pojačano tranzitnim SA. Ma da sad ne bi ni valjalo započinjati nešto obzirom da je sinoć bilo pomračenje SO.

    Dobro mi je poznata ta želja da se nešto odmah promeni :) znaš kako kažu da se mi Ovnovi obraćamo Bogu? "Bože daj mi strpljenja, ako može odmah" :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Mi smo razvile pravu diskusiju, nadam se da će se još neko uključiti :)

    A jel misliš da IC može biti vezano za ljubav, nekako to gledam kroz kuću, dom....? Meni će ovih dana Venera biti na IC na kraju III, a onda će mi preći preko Plutona.

    Ovaj moj dragi ima tranzit Saturna kroz VII kuću (našu vezu gledam njemu kroz VII jer je duga) i on pravi trigon na natalnu Veneru, a trenutno proživljava i Saturnov povratak. Retro Merkur se vraća u VII, a Venera prilazi DSC i praviće trigon na natalnu Ve.

    Inače, koliko sam puta izgovorila ovu tvoju rečenicu :) Ja tu još dodajem da sam uvijek bila krajnje nestrpljiva, a život me uvijek uči strpljenju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da su se svi uspavali ili ih naša tema ne interesuje :)
      Ne, IC nema veze sa ljubavlju, kao i IV kuća, znači dom, porodica, jedan roditelj... IC sam pomenula jer mi je SA0UR na stepen i nešto sitno od IC pa bi u nekom idealnom slučaju moglo značiti dolazak muškarca u moju kuću. Veruj mi da sam ceo internet pročešljala i ništa nisam našla o konjukciji suvladara i vladara VII.
      Ja ne obraćam mnogo pažnje na tranzit VE, jer je ona suviše brza. Prešla mi je preko PL pre neki dan i nije imala efekta.
      Sve predbračne veze gledam kroz V i njenog vladara (možda je to i pogrešno, ali nekako sam tako navikla). SA u VII može da znači da će se uozbiljiti i možda osetiti spremnim za ulazak u brak, da je već u braku onda bi mogao doneti teškoće i zahlađenje, pa čak i razvod ako bi taj brak bio loš (naravno uz podršku još nekih aspekta.) Trigon sa VE može da znači povratak staroj ljubavi :)
      Ja sam u fazi čekanja kraja ovog meseca da mi konačno prestane opozicija SA na vladara V, pošto ću tada još uvek imati SA0UR pa se možda nešto i promeni u mom dosadnom ljubavnom životu...
      Nećemo se ti i ja nikad naučiti strpljenju, pa i da još dva života živimo želele bi sve sad i odmah :)))

      Избриши
    2. Ja ipak mislim da će se tebi nešto lijepo na ljubavnom planu desiti kada Uran dođe na Veneru :) , a možda bivši raskine vjeridbu (Šta je on u horoskopu, gdje su mu Venera, Mars i Mjesec?)
      Ako nešto nađem o SA0Ur podijeliću s tobom.I mene čeka taj tranzit, ali tek 2016. godine. Možda bi nam Snežana, naš astrolog sa bloga mogla reći nešto o tom aspektu.:)

      Ovo za Sa120Ve znam, krajem oktobra je bio u tom periodu kad je bio egzaktan trigon, bili smo u kontaktu i nisam primjetila neku posebnu vezanost, s njegove strane, mada on jako vješto prikriva osjećanja, Ve u Ribama. Sad ne znam da li se još može smatrati da važi taj trigon jer je Ve na 2. stepenu njemu, a Saturn je evo već na 5. stepenu.Pluton mu tranzitira 9. kućom, to bi moglo biti donošenje dobre odluke.

      Nama se približava sledeće godine i tranzit Ju120Ve, a meni ide i Ju0Mo, radujem se tim aspektima, jesi li imala tranzit preko Mjeseca?

      Nestrpljene, eh, da! :)))


      Избриши
    3. Ja uopšte ne bih želela da mi se bivši vrati, bar ne u ovom životu :) I iskreno se nadam da će UR0VE doneti nekog novog muškarca u moj život.
      Mene interesuje jedan Jarac, sa ASC u Biku, VE u Strelcu, MA u Jarcu i MO u Raku, to je tip kome bih sutra rekla DA kad bi pitao, ali ne pita već smo samo poslovni partneri :(
      Meni je SA vladar VI, natalno postavljen u XII što ispunjava simboliku mog posla(rad u instituciji zatvorenog tipa) Dok je tranzitirao III kućom blokirao mi je i kočio sva kratka poslovna putovanja, od kako se mrdnuo ne prestajem da putujem i to je jedina dobra vest vezana za SA.

      Približava nam se sextil, a ne trigon. Mislim da je sekstil preslab da bi doneo bilo kakvo dešavanje na ljubavnom planu, ali početkom decembra ćemo obe imati JU60VE, pa ćemo videti...
      Nisam imala JU0MO jer je moj MO u IV kući. Ali pazi šta radiš :) jer JU0MO zna da donese trudnoću obzirom da ti je JU vladar V.
      E retro ME u IV mi je napravio haos u stanu (prvo mi je riknula veš mašina, pa sam morala da kupim novu, a juče mi je pukla neka cev za vodu u zidu iza sudopere i poplavila kuhinju...ma strašno!!)

      Избриши
    4. Želim ti od srca da bude onako kako ti želiš :) Možda bude nešto sa kolegom, ma ko može da odoli Veneri u Ovnu, još ne znam kakve aspekte imaš sa Marsom. Ja imam trigon sa Mjesecom i Marsom. (Kod mene je takođe Mjesec u Raku).
      On ima Ve u Stijelcu, a tebi je V u tom znaku :)

      Sad kad opisuješ ovaj tranzit Saturna, pogledala sam svoju natalnu...Dok mi je tranzitirao kroz III polje, bila sam na putu gdje sam upoznala ovog momka. Tada je Saturn iz III pravio kvadrat sa Neptunom (aplikacija 3 stepena) iz V. Treća je saobraćaj, zar ne? Istovremeno Sa180Ve u IX kući, isto oko 3 stepena aplikacije (IX je inostranstvo), i Sa90MO u XII, separacija od nekih 6 stepeni, a XII je takođe i manastir, mi smo išli na pokloničko putovanje, tako se upoznali, ali par dana posle, gore smo se samo gledali.:)

      Vladar VI, Saturn mi je u IV (sledeće godine imam Saturnov povratak), a retro Merkur mi je donio otkaz kad je egzaktno stao na Marsa u IV, žalila sam se pa se nadam možda nekom povoljnom ishodu kad krene direkt i ponovo nagazi Ma. U trenutku otkaza, SA je pravio skoro direktnu opoziciju sa Merkurom u X.

      Ja neću imati sextil, jer će Jupiter ići do 6st retro, a meni je ovamo Ve na 2. Ali sledeće godine ću prvo imati JU90VE, a onda Ju0Mo, pa posle 2013. trigon Venera i prelazak preko AC.


      Избриши
    5. Hvala ti na željama, ali moja VE ima katastrofalne aspekte (VE90MA, VE180PL, inkonjukciju sa IC i slabašni trigon sa NE)a toliko smo dugo kolege da bi se nešto već desilo da je zainteresovan. V mu je u Lavu i uporedni nam je dobar, ali samo smo drugari, valjda fali faktor volje sa njegove strane.
      Super si povezala ovo sa SA i III kućom...potpuno se slažem sa tvojim tumačenjem.
      Nešto sam prezupčila pa sam mislila da su nam i VE na istom stepenu. U stvari nikad nisam srela nekog ko ima sličan hor kao ja :)

      Избриши