субота, 18. август 2018.

"Znaš kako se ja zovem? Zovem se: čekanje tebe"...Retrogradni Merkur sekstil Venera.....


Moje ljubičice i kalanhoje noćas uslikane :-)).
Ovo nije filter, ljubičice zaista imaju ovja srebrni sjaj...
Noćas su mi bile inspiracija na instagremu :)))

Zvezdani(n) zapis 2309
"Svemir, konačna granica"

Subota....Saturnov dan....
Saturn je retrogradan na 2° Jarca...
On je u kvadratu sa RxKironom u Ovnu....odavno je tako!!!
Kada Saturn od 06.septembra krene direktno popustiće i ova energija...Uvek je tako dođe i prođe. Možda je sada teško, ali setite se Saturn je tu da nas nešto nauči...možda ovde kroz neko bolno iskustvo, ali svako iskustvo nas nečemu nauči i onda tu ljudi obično pomisle i kažu ono što je Niče rekao:  "Što nas ne ubije, to nas ojača"......ali kada smo već kod ovog filozofa on je rekao i ovo: "Pomozi sam sebi, tada ti i svako pomaže."
Saturnje i trigonu sa RxUranom u Ovnu, o njemu pišem skoro svake subote :))), na Saturnov dan!!! On će najjači biti 27.avgusta!!!

Danas u prvom planu:
  • Sunce kvadrat Mesec 09:48 CET
  • RxMerkur sekstil Venera 14:58 CET


Mesec je u Škorpiji na 25°
Na istom stepenu je i Sunce u Lavu...upravo egzaktno da tačnije ne može :)) oni su u kvadratu ili imamo Prvu Mesečevu Četvrt!!! Nervoza u najavi....U sukobu su (kvadrat) energije Lava i Škorpije...pa ovo jutro i dan mogu biti napeti za mnoge od nas....
Kasnije danas Mesec će biti u sekstilu sa RxMarsom u Jarcu (17:06), nekome će podići energiju a neko bi mogao da bude još nervozniji...
Onda će Mesec ući u prazan hod od 17:06 do 18:44, kada će preći u Strelca...nadam se da će nam ovaj Mesec onda i popraviti raspoloženje....posebno jer će u 21:50 CET biti u trigonu sa RxKironom u Ovnu...."ima leka apoteka" :))).



Danima ja već pišem o sekstilu RxMerkura u Lavu sa Venerom u Vagi....pišem između ostalog i pod uticajem ovog aspekta....
Više ni sama ne znam odakle mi snaga da pišem svakodnevno pored hiljadu i jedne obaveze što se kaže :)). Zbog odmora, pokušavam da pripremim što više tekstova unapred....i zbog vas i zbog sebe...Da mogu mirno da odem i da se odmaram....





Inače mene je RxMerkur ovih dana pošteno "navozao" i u bukvalnom i u prenosnom smislu...
Avgust je mesec u kome ja godinama idem na odmor....Ove godine je bila varijanta LAST MINUTE jedino moguća zbog nekih mojih privatnih dešavanja. Zbog posla sam dva puta pomerala datum i onda kada sam mislila.... e sada idem....kad ono međutim ono što mi je ostavljeno na čekanju pretrpelo je razne izmene koje nisam mogla da prihvatim....Pošalje meni RxMerkur :)))))) sve što treba za odmor.....ja se obradujem....posle dva sata novi mail....ne može tako a ja krenula da to realizujem....Vraćaj se...gledam šta je ostalo u ponudi.....Odaberem....krenem da to završim....shvatim da mi je kartica u banci nisam stigla ranije da je podignem!!!! Odem tamo nije mi teško :)))), kad tamo "pao sistem" :))). Gledam ženu na šalteru a na vrh jezika mi "Aha...to se Merkur šali sa mnom"....kažu zovite u toku dana valjda će proraditi!!! Odem da bar rešim neke druge stvari....telefon i ne gledam....zašarenio se od poruka....Posle dva sata zovem banku....žena mi kaže doslovce ovako: Dođite nekome uručimo nekome ne...!?! Vratim se...tamo nasmejana službenica već pripremila karticu i već je aktivirana!?! Dobro mislim ja.... Merkur me izvozao :))). Odem u agenciju sa jednom namerom iz agencije izađem sa drugom destinacijom....
Onda od jutros otvorim sve poruke....Ja radim još nekoliko dana sledeće nedelje....za spremanje i pakovanje imam samo dva dana...i opet ona narodska, kada se mora nije teško....
Nadam se da sam svima odgovorila....ako kojim slučajem nisam, pišite....i samo jedna molba ako može nemojte na SMS...i ako nosim naćare :))), najteže mi je da kuckam na telefonu....Viber je zakon jer ga ima na Lap Topu....

Pišem ovaj tekst od 07:30.....sada vidim koliko je već sati....a veš se neće oprati sam...neko mora u mašinu da ga stavi....:-)))). Pomalo osećam nervozu prve četvrti...Da li sam svima odgovorila...da li ću stići sve....ima mnogo tih Da li....Ali idem redom....neko me čeka da mu se javim....prvo to...pa onda neka su mi energije u pomoći :)))).
Da, preletela sam pogledom na Vesti....i ništa mi se tamo nije dopalo....posebno neke naše teme...one komšijske.....Mika Antić je objasnio: Čemu na svetu narodi, ako postoje ljudi?

Šta rade zvezde u periodu od 13.avgusta do 20.avgusta...

Nedeljni horoskop od 13.avgusta do 20.avgusta...

ZVEZDE U JULU



Od jutros mi neke morske pesme u glavi....




Нема коментара:

Постави коментар