петак, 24. август 2018.

Slavonijo, ko te nije volio.....


Još dva dana....More će da zaleči....

Zvezdani(n) zapis 2317...
"Svemi, konačna granica"

Petak je, Venerin dan...
Venera je u Vagi na 16°
I dalje je u sekstilu sa Merkurom u Lavu (03.septembra ponovo), u inkonjukciji sa RxNeptunom u Ribama i ide ka kvadratu sa RxPlutonom u Jarcu (26.septembar)....I ovako to nekako izgleda...Priča Venera o svemu najviše o ljubavi, priča sa svima, posebno sa dragim osobama...priča puno i vrlo emotivno, pomalo dramatično.....lepa energija, jer se Vaga  i Lav slažu... Venera je i opčinjena Neptunom, malo ili više zanesena, očarana...nosi i ne skida ružičaste naočari....i već je pomalo (ili više) nervozna, "čačka" je RxPluton....budi ljubomoru.....Budite oprezni dragi moji dokle je Venera u ovakvim aspektima....najbolje je da pričate o svemu, da komunicirate, razgovarate (Merkur u Lavu)....ali trudite se i da budete što manje zaneseni (RxNeptun u Ribama)....i naravno kontolišite višak energije, nervozu... (RxPluton)!!!
Ovo važi i za novac jer Venera je pored lepote i ljubavi i novac (materijalno)!!!

★Danas je (ali i sutra i prekosutra) ipak zvezda nebeskog programa Sunce u Devici...
  • Ono će u 16:50 CET biti u egzaktnoj inkonjukcji sa RxKironom u Biku....

Meni je juče umro stric, tatin rođeni brat....tata je na putu ka Slavoniji i njegovom rodnom mestu, prvi put od 1991. godine...upravo je prešao granicu....U kratkom vremenu izgubila sam sve tetke i eto i jedinog strica....Ne znam, idem na put i gledam da budem pribrana....Pomaže mi što moram da se spremam, da organizujem sve da me dočeka što manje problema i obaveza kada se vratim....
Radi RxKiron....punom parom...Sunce je otac....a za njega je ovo i bolnije nego što bi inače bilo...stare rane su tu....Na mene sve ovo deluje tako što brinem za njega jer on ima ozbiljne godine...i ako se dobro drži....mislim da je ovo previše za njega....vraća se u rodni kraj....posle toliko godina, ali zbog tužne stvari.....Znam ja da je sve to život, tako bih rekla svakom drugom....ali tako je to kada se vama dogodi...onda vama kažu baš to..... život ide dalje.....
Mogla bih da vam prepričam svoju nat kartu i trenutne tranzite i videli bi da neki aspekti na žalost rade nepogrešivo....Ipak neću....jer i sama moram da tražim nove....lakše i lepše aspekte.....

Život ide dalje, ide i Sunce u Devici i srešće se u trigonima sa RxSaturnom u Jarcu i RxUranom i biće deo Velikog Zemljanog Trigona....Sve sam to već najavila....u nedeljnom izveštaju (šta rade zvezde)...
Daće nam (mi) ove energije snagu da se izborimo sa RxKironom....Na kraju, on je i u sekstilu sa RxSaturnom u Jarcu...daće nam Saturn potrebnu smirenost, stabilnost i prihvatanje onog što proživljavamo.....


Mesec je u Vodoliji na 6°
★U opoziciji sa RxSMČ u Lavu i u opoziciji sa Merkurom u Lavu (identično je sada u mom horoskopu, Tran Mesec u opoziciji sa mojim Nat Suncem i Nat Merkurom!!!). Ja sam na stalnoj vezi sa mamaom (Mesec) koja naravno nije mogla da ide sa tatom....Mesec u Vodoliji je sada u mojoj 4.kući - dom, domovina, koreni....prošlost, sećanja, roditelji (njihovi roditelji), porodica.....privatno...
Juče je Mesec u Vodoliji bio u kvadratu sa RxUranom u Biku i eto iznenadne neprijatne vesti!!!
Nadam se da vas nisam rastužila....ali mislila sam da je bolje da podelim sa vama sve ovo....ja jesam neko ko može da vidi dalje i da vidi i ono što ne želi da vidi, ali ja sam i nečija ćerka....



Нема коментара:

Постави коментар