среда, 15. август 2018.

Neka ljubav progovori.....Merkur sekstil Venera....



Zvezdani(n) zapis 2306
"Svemir, konačna granica"

Sreda je....Merkurov dan...
Merkur je u Lavu, retrogradan je na 12°
Nije više blizu Sunca da bi bili u konjukciji ali još uvek je u ★kvadratu sa Jupiterom u Škorpiji i još uvek se "preganjaju"...a mi zbog te energije preterujemo i u radosti i u tugama...preterujemo i u drugim stvarima...Sve je bliži Merkur danu kada će krenuti direktno (19.avgust)...i sve je bliži sekstilu sa Venerom (18.avgust).

Svako jutro pogledan VESTI, nije da to baš volim, ali moram da budem obaveštena :)). Sećam se jednog predavanja gde je profesor donosio tadašnje novine (a bilo ih je tako malo u odnosu na sada) i govorio nam da moramo stalno biti u toku dešavanja. Naravno političkih....Vremena su se promenilla sada imamo deset puta više novina i na naslovnim stranama pored političkih vesti dominiraju estrada, crna hronika.....
U moru negativnih, ružnih vesti....jedna jako lepa i izuzetna vest je mnogima promakla i meni je...Naša glumica Milena Dravić boravila je u julu u pulskoj Areni i tamo je doživela ovacije...
RxMerkur je "izvukao" ovu lepu vest....gledala sam moj FB zid i tu videla ovu vest...

  • RxMerkur sekstil Venera



Milena Dravić....šta drugo nego Vaga :))...
Sa Venerom gde nego u Lavu :))), u konjukciji sa Regulusom, sa Mesecom u Strelcu...
Nema podataka o vremenu rođenja, zbog toga ne znam koji je podznak....ali ako se udavala tri puta nešto mislim da je ona rođena u poznaku Strelac, 7.kuća u Blizancima....
Ono što mi je zapalo za oko je svakako konjukcija Marsa i Neptuna u Devici....ona je očigledno "uzela" najbolje od ove energije....kreativnost, mašta, umetnost, ples, muzika, gluma....
Mars i Neptun su u trigonu sa Uranom u Biku!!! Ova glumica je više nego originalna...Ona sada proživljava Uranov povratak!!!
Merkur vladar Device joj je u Škorpiji....njene reči imaju intezitet i moć....
Generacijski ima konjukciju Jupitera i Saturna u Biku!!!




Juče je C.Zvezda pobedila Spartak...:))), za mog tatu to je vest nad vestima :))....
Sinoć je Novim Beogradom protutnjao jak vetar.....letele su i kese :(( i veš sa terasa, ali i suncobrani iz obližnjih kafića....Rashladio je koliko toliko vetar vazduh....ali je on bio pun prašine....Gledam prognozu....vraćaju se pljuskovi u naš grad....i lepa i ne tako lepa vest :)))

I tako ja gledam i gledam.....strana za stranom i NEMA više lepih vesti.....nije da ne znam šta su lepe vesti nego nema ih.....Ima doduše jedna, koja sigurno spada u lepe....ali je došla posle ružne vesti....Radi se o Bajagi i "Hladnom pivu"....drago mi je što bar muzičari ne žele da se mešaju u politiku!!!
Ukucam ja ipak u search :)) - Lepe vesti .... i izađe da je lepa vest to što više nema većih zadržavanja na granicama :)), piše i da je lepa vest što je za naš PKB zainteresovana jedna firma?!?!  Od kada je lepa vest rasprodaja imovine....Lepa vest da uskoro sledi povećanje penzija....povećanje 10% za prosvetare....Uskoro počinju preogovi o povećanju minimalca za radnike....Lepa vest je da dogodine kreće izgradnja Autoputa mira....Srbija treća zemlja u svetu po proizvodnji šljiva!!!

Patrik Stjuart ponovo u ulozi kapetana Žan-Luk Pikara...vraćaju se Zvezdane staze Star Trek :)))...Da "Svemir je konačna granica" :))))

Trudna Aleksandra Prijović...Upsss nemože bez estrade....kakve bi to bile lepe vesti bez njih...:)))

Eto što se mene tiče radi sekstil RxMerkura i Venere...za mene je prva vest najlepša...i ona je baš ona vest koja nam treba u vreme kada se bure baruta na Balkanu ne smiruje....

Gde je Venera tu je ljubav...Gde su reči tu je Merkur....
Merkur...reči....retrogradan već napisane u prošlosti, Venera ljubavne reči....

Najlepše izjave ljubavi:
Ljubavna pisma:
"Reci mi, kao iskrena osoba koja jesi, da li želiš da budeš moja supruga? Samo, ukoliko u dubini duše želiš reći "da", onda mi to kaži. Ako imaš i najmanju sumnju, onda reci ne. Ako mi nije suđeno da mi uzvratiš ljubav kao žena, onda moram naći snage da to izdržim, mada bi bilo grozno"rekao je Tolstoj kada je zaprosio svoju suprugu Sofiju.

"Draga moja, moj anđele... Molim te, poveruj mi da te volim, volim toliko jako. Nemoj me zaboraviti. Piši mi i misli na mene češće. Šta god da se desi, čak i ako se odjednom pretvoriš u staricu, voleću te, voleti zbog tvog karaktera, tvoje duše. Želim da te poljubim, zagrlim, i ponovo poljubim. Bez tebe sam tako usamljen...", pisao je Anton Čehov svojoj supruzi Olgi kada nisu bili jedno pored drugog, tokom 1901. godine.




Ljubavne mudrosti:

Gospodjo, ja sam u vas neizlečivo zaljubljen. – Miroslav Mika Antić
Nema vremena za svakodnevnu dosadu. Postoji vreme za rad. I vreme za ljubav. To ne ostavlja prostor za neko drugo vreme. – Koko Šanel
I ako uopšte znam šta je ljubav, onda to znam zbog tebe. – Herman Hese
Biti duboko voljen od nekog vam daje snagu, a voleti nekoga duboko vam daje hrabrost. – Lao Ce
Prava ljubav razmislja o trenutku i o večnosti, ali nikad o trajanju. – Niče

Samo se srcem može zaista gledati. Ono što je suštinski važno, nevidljivo je oku. – Antoan de Sent Egziperi


Ništa bez filmova :)))

"Volim kada ti je hladno iako je 22 stepeni! Volim i to što ti treba sat i po vremena da naručiš sendvič! Volim te te voje bore iznad nosa dok me gledaš kao da sam lud. Volim kada nakon dana provedenog sa tobom osećam tvoj parfem na svojoj odeći! I volim što si poslednja osoba sa kojom želim da razgovaram pre spavanja! I to nije samo zato što sam usamljen i zato što je novogodišnje veče! I došao sam ovde večeras zato što sam shvatio da kada ukapiraš da želiš da provedeš sa nekim ceo život, želiš da to i počne što je pre moguće". - "Kada je Hari sreo Sali"....

"Ja sam samo devojka koja stoji ispred momka i pita ga da je voli". - "Ja u ljubav verujem"...

"Uvek će mi nedostajati. Ali naša ljubav je kao vetar. Ne mogu da vidim, ali mogu da osetim."- "Šetnja za pamćenje"
"Volim te. Znao sam to čim sam te sreo i izvini što mi trebalo toliko da ti kažem." - "U dobru i u zlu"
"Pravi gubitak možeš osetiti samo kada nekoga voliš više nego što voliš sebe." - "Dobri Vil Hanting" 


Ovo je moj izbor....Vi slobodno ili ovde u komentarima ili na FB zidu napišite svoj....
Ja sam upravo dobila lepu vest.....uskoro ću to podeliti sa vama....mada mislim da možete naslutiti :).


Šta rade zvezde u periodu od 13.avgusta do 20.avgusta...

Nedeljni horoskop od 13.avgusta do 20.avgusta...

ZVEZDE U JULU



5 коментара:

  1. Jel to beba na putu??!
    I meni danas obnovljena jedna velika,neugasiva ljubav!!

    Hvala na tekstovima ,Snezana!
    Evo,jedna dupla Vaga je izabrala ovu misao :
    "I,eto,opet ,zelim te.I nocas.Kao i sve noci do sada"'

    "Znas li sta je najlepse u zivotu?Zelja,prijatelju!"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedna jeste....zapravo dve :)), jedna je objavila da tek dolazi, druga ovih dana samo što nije stigla....nadam se da će ih biti još....
      Moja vest je malo drugačija :)))
      💖💖💖

      Избриши
    2. Onda - udaja? hahaha,ko o cemu Vaga ,i to dupla,pa jos sa Mesecom u Biku,o bebama,partnerstvima,naaaraavno .... Neverovatno koliko tvoji tekstvi znace,i koliko su "precizni" ...Ovo leto nam je na globalnom nivou katastrofa,ajde sve na Uran da svalimo ... A ja cu se zaljubiti u retro Merkura,uvek mi vrati one najdraze ... Dok ga ostali kunu ja morma da ga branim,jer mi se fino retrogadan i u natalu smesrtio,tako da sma ja u njegovim retro fazama kao kod kuce... Neverovatno koliko tranziti nista bez natala ne mogu da rade ...Ako te neke planete u natalu ne maze,ni tranziti i solari nece popraviti stvar . Doduse,jedvqa cekam da pisljivi Mars krene direktno,i da se Uran i onaj drugi,ko bese,razidju,da ne prave kavadrat,urnisase me,a ,izgleda,nisam jedina.
      Prvo sma s epitlaa da li ,Snezana,imate nesto od vage u sebi,jer tekstovi koje pises ,slike,muzika,citati - kao di si mi u svaku mozdanu celiju i u src e usla.Kad ono - Vaga na Asc... Imas srecu sto si lav,pa si na zemlji,mene moj mesec u Biku ne vadi,previse toga mi je u vazduhu,i sve vazno,planete,kuce, je pod vladarstvom ili dispozicijom Venere,tako daaa,mnogo velEm ruzicastu boju.
      Namsejao me je tvoj komentar o fatalnim Jarcevima,pa jos si i harija pomenula. i tu smo ka'preslikane.ne znam sta je to u njihovim venama,ali me jarcevi ubise(jednog mi vratio retro Me jucer bas,fala mu...)
      I to bas- hari,zare lausevic,Brana Popovic ,Entoni Hopkins.Sto je najgore,nijedan ,osim Popovica bas i nisu neki lepotani,ali dzaba je meni.Izgleda da me je saturn na Asc osudio na muske koze ( a i juno mi u Jarcu...)
      Pozdrav,Snezana! Odoh da citam Vas tekst za danas,jos nisam ...

      Избриши
  2. 'Zaljubićeš se u lice, oči, telo. Nije to toliko opasno, koliko je kada se zaljubiš u osmeh, pokret, hod. Onda to postaje magija a magija se voli.'
    Carls Bukovski

    ОдговориИзбриши