субота, 4. август 2018.

Svakome su njegove rane najteže...Mars kvadrat Uran, Mars sekstil Kiron....




Subota je Satrunov dan...

Mesec u Biku trigon RxSaturn u Jarcu

Saturn u Jarcu, retrogradan na 3°
U trigonu je sa Uranom u Biku na kraju meseca 27.avgusta biće najjači!!!
★Od jutros je RxSaturn i u trigonu sa Mesecom u Biku - energija tradicije, tradicionalnih vrednosti, zdravog razuma...Energija za poštovanje svojih predaka...Da, baš danas....nikada ništa nije slučajno...Dan sećanja!!!
Ironija je što je nekome danas dan tuge, egzodusa, nekome pobede....
Ja ću da se osvrnem danas na dve energije...Mars u Vodoliji je u centru pažnje...Vodolijom vladaju Uran (i on je deo priče) i Saturn (njegov je dan)!!!
Volela bih da svaki dan pišem tekstove nalik jučerašnjem....takve tekstove voli moj natalni Merkur...on je isti kao i tranzitni - Merkur u Lavu, samo što je on retrogradan....pa vraća u prošlost, ovo vraćanje u prošlost na žalost danas nije lepo....Mojim venama teku i slavonski geni....
Jedan aspekt je bio egzaktan 02.avgusta dan slave mesta u kome je moj otac rođen....Nisam zaboravila da pišem o tom aspektu....Izabrala sam lepšu temu na dan kojim vlada Jupiter....
Nije bila greška RxMerkura :)). Nije mi se pisalo o tom kvadratu......toliko sam pisala da mi se smučio... Ali eto....sve u fazonu "pustio bih ja njega ali neće on mene" izgleda da ću morati....


★Aktivan je ovih dana (aktivan i više nego što je bilo očekivati):


  • 16.maj 09:03 Mars kvadrat Uran (prvi put)
  • 02.avgust 04:39 RxMars kvadrat Uran (drugi put)
  • 19.septembar 01:00 Mars kvadrat RxUran (treći put)

Ja sam "operisana" od politike...prosto mislim da mi je ovaj život poklonjen za mnogo lepše stvari nego što je politika. Pratim naravno šta se dešava....ne toliko (ne više) zbog sebe, već da bih pratila aspekte....Nisam imuna na ono što se dešava a dešavaju se poprilično teške stvari....Užasava me mržnja sa bilo čije strane....govor mržnje, postupci iz mržnje...Biti patriota ne znači mrzeti druge....Volim svoju zemlju....čak mi i glupo da to napišem....Mislim da ima mesta za sve nas pod ovom nebeskom kapom....Zvezde, planete....ne biraju ovaj ili onaj narod, svi smo pod nebom isti....U vreme ovog kvadrata (Mars/Uran) svi su kao podivljali....kao da je neko otvorio vrata neke zamišljene ludnice....Nekome izgleda nije bilo dosta ratova....naravno to su uglavnom oni koji svoje sinove i ćerke sigurno ne bi slali da brane domovinu.....neka sirotinja će.....
O navijačima i uplitanju sporta u političke obračune da ne govorim....Ja srećom pamtim neko drugo vreme....kada smo na Partizanovom stadionu bili pomešani navijači Partizana i Hajduka (ja navijam inače za Zvezdu, moram i tata navija :). Naši roditelji se nisu plašili da budemo na stadionu na utakmici....bilo je to vreme sletova za Dan Mladosti...I jedinog fudbalera kojeg se sećam sa te utakmice bio je Ivica Šurjak (Hajduk)...

Nisam slučajno najavila ovaj kvadrat još sredinom maja!!! Osetili smo ga i pre prvog egzaktnog uticaja. Evo ga opet!!! VESTI: Čovek uzeo automatsku pušku i pucao nasred ulice!!! Švedska policija ubila mladića sa Daunovim sindromom jer je nosio plastični pištolj.....Za danas zakazana "sednica Saveta za nacionalnu bezbednost, strahuje se da će Albanci pokušati da zauzmu Gazivode uz pomoć NATO".... Nevreme srušilo krov bezinske pumpe u Novom Sadu....
Rubriku Crna hronika samo sam "preletela"....strašno!!! 
Ipak ova vest mi je najviše skrenula pažnju:



"Tama ne može rasterati tamu, samo svetlost to može učiniti. 
Mržnja ne može rasterati mržnju, samo ljubav to može učiniti". 
(Martin Luther King)

Svakome su njegove rane najteže...

Ranjeni iscelitelj Kiron u Ovnu je od 17.aprila!!!



Dakle, ova današnja priča između Marsa i Kirona nije nova priča...

U maju su se prvi put sreli u ovoj energiji, i jedan i drugi tek prešli u nove znakove: Mars samo što je ušao u Vodoliju 16.maja, Kiron je 17.aprila prešao u Ovna...

★Onda je Mars krenuo retrogradno 26.juna, Kiron za njim 05.jula!!!

★I evo ih danas ponovo u sekstilu na 2°!!!

Treći susret u septembru, Mars tada direktan posle dugog putovanja kroz Vodoliju, na kratko kroz Jarca i na samom ulasku ponovo u Vodoliju 0°, srešće se sa RxKironom koji će takođe biti na 0°, vraćajući se ponovo u Ribe (26.septembra ulazi u Ribe)!!!

I ništa nije slučajno....baš danas priča o Kironu....ranama, bolu.....

Mars sekstil Kiron: Hrabro se suočiti sa bolom i svojim i tuđim....Svakome je njegova tuga i bol najteža....Oni koji redovno prate Blog, znaju da sam u maju pisala o mojoj majci i njenom boravku u bolnici....Mars je tada bio na istom mestu (direktan)...Dobro me je uzdrmao čim je ušao u moju 4.kuću: dom, porodica, majka....Uran je opet odradio svoje....Iznenadio me je na najneprijatniji način....Mama je hitno završila u bolnici....Ne volim ni da se prisetim toga....Izneadni "udar" baš k'o grom iz vedrog neba...kvadrat Uran!!!
U isto vreme egzistirao je i ovaj sekstil Marsa i Kirona....I ja sam se hrabro suočila sa bolom...i ne samo ja, već i moja majka....Imala sam tada utisak da sve mogu (i moram)... Kada je na nebu ova energija prosto postanete svesni svoje snage....postanete svesni energije za ličnu trasformaciju....a kada ste vi jaki možete pomoći i drugima, posebno onima koji sebi ne mogu da pomognu....jer nemaju dovoljno snage....Mama je trpila prave bolove....mene je bolelo zbog nje....Kiron u 6.kući....nečija bolest!!! Izborila se....
Mars je ovde akcija, inicijativa, hrabrost....da se suočimo pre svega sa ranom...svojom ili tuđom - Kiron. Mars u Vodoliji....mogu biti angažovani svi....svi prijatelji, poznanici...društvene mreže su danas ono što su nekada bili telefonski imenici...Brže i lakše do rešenja....a ključ je Kiron u Ovnu...najčešće ste to vi sami (Ovan - Ja)....
I evo ga (Mars sekstil Kiron) po drugi put....na žalost tu je i Mars kvadrat Uran drugi put....Ja se i dalje ne opuštam....Ovo je moja priča...Ali kako sam već napisala: Svakome je njegova bol i tuga najteža...Koliko ljudi toliko i priča....
Generalno neke tuge i boli mogu da se svedu na: čekanje bolje budućnosti, izbegavanje ljudi, osećanje žrtve i žrtvovanja, guranje problema "pod tepih", potiskivanje....nedostatak kontrole nad svojim životom...Tuga i bol su odgovor na neki gubitak...




"Većina naših problema nastaje zbog naše strastvene želje i privrženosti
 za stvarima koje smo pogrešno shvatili kao trajnima." 
(Dalaj Lama)

Svaka bol (psihološka, fizička) ima svoju poruku!!!
Kada shvatite tu poruku onda možete i krenuti u rešenje....ili izlečenje!!! Ne bojte se...budite hrabri. Sa ovom današnjom energijom RxMarsa hrabrost je tu....negde u vama od ranije (retrogradnost)...
Suočite se sa onim što vas boli....Dajte sebi i malo vremena....(ovaj aspekt će trajati, a biće aktuelan i u septembru)...Dajte sebi vremena za odmor, meditiranje...vreme za lečenje!!! Provedite neko vreme sami sa sobom....i tek ako ne ide...ako ne možete sami potražite pomoć...Ili ako je sa vama sve u redu, sigurno ima onih oko vas kojima treba pomoć - odazovite se!!!
Svako ima svoj način otklanjanja bola....on je u ovom trenutku negde na relaciji RxMars u Vodoliji (ta kuća) i RxKiron u Ovnu (ta kuća)...
Univerzalni lek za sve je Ljubav....ljubav prema sebi pre svega (Ovan) a onda i prema drugima, roditeljima, partneru, deci, prijateljima.....prema čovečanstvu (Vodolija)...
Ni jedna bol ne traje večno...I ako već rane i bol postoje....gledajte da vas one ojačaju i učine mudrijima...Kada je na nebu aspekt kao ovaj (Mars sekstil Kiron) budite hrabri i krenite najpre u iskreno osvešćivanje bola, onda i u potragu za lekom, ključem za (iz)lečenje!!!

Neki aspekti Venere u vreme aspekata Marsa!!!

Jedno malo upozorenje, da se pripremite....
(ne ljutite se na glasnika :)
Kada Venera pređe u Vagu 7.avgusta već 08.avgusta biće u opoziciji sa Kironom u Ovnu!!!
RxMars će i dalje biti u sekstilu sa Kironom!!!
ALI ..... 08.avgusta Venera, Kiron i Saturn će graditi T-Kvadrat:
Venera opozicija Kiron, Venera kvadrat Saturn, Kiron kvadrat Saturn!!!
Tri dana pre delimičnog pomračenja Sunca!!!
Moglo bi da bude bolno....i kolektivno i lično!!!
Kiron u centru zbivanja!!! Sa jedne strane kao deo kvadrata, sa druge strane kao deo sekstila!!!
Život je takav....ponekad nam u isto vreme nudi i limun i limunadu!!!




U vreme prvog sekstila Marsa i Kirona, Venera je bila u Raku i bila je u kvadratu sa Kironom...Mars u sekstilu, Venera u kvadratu!!! Sa jedne strane bol....sa druge strane moguće rešenje...
Sada u vreme ovog drugog kvadrata Venera je u opoziciji sa Kironom...zapravo biće u egzaktnoj opoziciji kada pređe u Vagu...Mars u sekstilu, Venera u opoziciji....
U vreme trećeg sekstila Marsa i Kirona, Venera će biti u Škorpiji i u opoziciji sa Kironom!!!
Dakle, u vreme sva tri aspekta Marsa i Kirona....imamo i aspekte Venere!!!

Sada kada sve znate, možete da se pripremite...možete sebi da objasnite šta vam je....ako ne znate zapravo šta vam je...Možete da popričate sami sa sobom...mirno bez tenzije....ma koliko vas energija Marsa i Urana čini nervoznima i pod stresom...Popričajte i sa drugima, vama bliskim i od poverenja ljudima....Pronađite svoj ključ (Kiron)!!!!

Ako ne znate gde vam se nalaze (a i ako znate) Mars i Kiron:


Nedeljni horoskop od 30.jula do 06.avgusta....

Šta rade zvezde od 30.jula do 6.avgusta...


Нема коментара:

Постави коментар