среда, 10. мај 2023.

Venera je na raskrsnici...Tvoje srce zna put...Venera sekstil SMČ


Moto dana:
"Čovek samo srcem dobro vidi.
 Suština se očima ne da sagledati"

Zvezdani(n) zapis 3791
Sreda. Dan Merkura.
Merkur je u Biku na 6°44’

Sledeće nedelje u ponedeljak krenuće direktno - "Keep calm and move it"...
Proći će još jednom istim putem...ostaje u posle retrogradnoj senci do 31.maja. 
Tada će krenuti putem kojim nije prolazio i 11.juna će preći u svoj kućni znak u Blizance!

RMerkur sada deli isti prostor sa SMČ, Uranom i Suncem!
Svi zajedno čekaju Jupitera, koji će im se pridružiti 16.maja!
Od 16.maja do 21.maja imaćemo snažnu energiju Bika!
Sunce će napustiti ovu družinu 21.maja kada će preći u Blizance i kada će početi sezona Blizanaca!
Ali...ostaje nam i dalje snažna energija Bika: Jupiter, SMČ, Merkur i Uran sve do 11.juna, kada će Merkur napustiti ovu družinu i pridružiti se Suncu.



U ovom tekstu imate sve što je potrebno da znate o ovoj energiji - Energija Bika

Ova energija se javlja Nekako s' proleća. koje počinje sa Ovnom....i završava sa Blizancima....sredina je najlepša?! To je takozvana sezona Bika! Međutim sada je ova sezona "pojačana" SMČ, RMerkurom i Uranom, uskoro dolazi još jedno pojačanje kroz Jupitera! Dakle ovo je stelijum ili Skup planeta u Biku!

Svi negde u horoskopu imamo energiju Bika.

Neka kuća ili kuće su vam u ovom znaku. Kuća kojom počinje Bik je bitna u vreme vladavine ove energije. Bitna je i ona pre nje ako se nalazi u Biku. Ne brinite ako ni jedna kuća ne počinje ovim znakom, ako je uklještena. Ako ste taj "slučaj", sve ovo što se dešava je malo tajanstvenije nego kod drugih. Ne paničite, sve je isto samo možda postoji neka tajna, neka potreba za skrivanjem....ili je nešto skriveno od vas. Možete uživati u ovoj energiji kao i svi drugi....samo na jedan poseban način....Eto zapamtite to, vi ste posebni :). Šalu na stranu, ali nema razloga za brigu.




Na ovom primeru vidite da je 11.kuća kuća koja počine Bikom. Ali i 10.kuća je delom u Biku (ona počine Ovnom). Ovde u ovom primeru energija Bika ili znak Bika nalazi se u 10. i 11. kući, ali smatra se da 11.kuća počinje Bikom!
Ovde su Tran planete u Biku: SMČ i RMerkur u 10.kući, Uran i Sunce u 11.kući
Dakle sve vezano za energiju Bika dešava se u ove dve kuće....oblasti života.  Sada pogledajte gde se vama nalazi ovaj znak i ova energija i znaćete više bar što se vas lično tiče.

Možda vam pomogne i ovaj tekst - Bik na vrhovima kuća u natalnom horoskopu



Ja sam ranije češće pisala o svojim iskustvima u vreme RMerkura, najinteresantniji je svakako bio moj put za moj jubilarni rođendan gde sam umesto ka Nišu (išla sam u Aranđelovac u hotel Izvor) čitavih 20 minuta išla ka Zagrebu :)), bilo je urnebesno smešno jer je slavljenica zakasnila :)). Drugi primer takođe vrlo interesantan bila je poruka koju sam dobila od najboljeg prijatelja jer se zovem isto kao njegova žena tada još uvek devojka. Bila je to sreća u nesreći jer sam ga odgovorila da tu poruku pošalje svojoj Sneži...što je i on shvatio kada se otreznio :)...U vreme RMerkura sam pronašla vrlo vredan prsten koji je "pronašao" malu rupu u postavi od tašne koju sam htela da poklonim....zapravo najčešće sam pronalazila neke stvari koje sam godinama tražila....Lap top koji sam morala da kupim u vreme RMerkura jer je on moje sredstvo za rad....već za mesec dana sam morala da ga zamenim jer je imao grešku...itd itd....Sigurna sam i da vi imate svoja iskustva sa RMerkurom!

Moje najnovije iskustvo sa RMerkurom u Biku!
Drugog dana njegove retrogradnosti na kasi prilikom plaćanja karticom pokvario se terminal. Meni je novac skinut sa računa ali kasirka mi je rekla da novac nije prošao kroz njihov sistem i da moram da ponovim plaćanje. Platila sam kešom. Novac je nekoliko dana bio u tkz nedospelim obavezama (bio je praznik) i onda konačno ipak je skinut sa računa, dakle platila sam duplo. Naravno sredili smo to ali bila je poprilična gnjavaža i dragocen gubitak vremena!
I tu se ne završavaju moje "muke" sa RMerkurom u Biku, imala sam dve "situacije" oko uplate na moj račun....i to se sredilo. Onda je "isplivao" jedan račun koji zaista ne znam kako nisam platila.
Ovih dana dobila sam nekoliko poruka sa različitih telefona o navodnom paketu na carini gde treba da odem na poštin link....Niti očekujem paket niti sam naivna da kliknem na neki tamo link...ovo sam jednostavno blokirala! 
Moja banka šalje mail - Zaštitite se od fišinga i ostanite sigurni u virtuelnom svetu

I ovde nije kraj mojim mukama :). Juče dobijem obaveštenje sa mog kalendara da mi ističe vozačka dozvola. Prvo sam pomislila kad pre...a ona je zapravo istekla posle 10 godina...Problem je što sam ja obaveštenje napravila za dan isteka....a ne recimo mesec dana ranije što bi bilo normalnije i praktičnije. Morala sam sve da ispomeram i da odem u policiju. A tamo red do besvesti (svi sa Voždovca dolaze na N. Beograd zbog renoviranja tamošnje zgrade policije). I poslušam ja samu sebe naoružam se strpljenjem i provedem u redu nekih oko dva sata!

Ni ovde nije kraj....pokvario mi se TV....a nije prošlo ni tri godine od kako ga imam. Popravka košta kao neki manji TV. Naravno kupujem novi ali kada prođe RMerkur....dotle sam bez TV. Ne pada mi teško ali sada imam ogronu prazninu u sobi....

Prošli retrogradni ciklus Merkura u Jarcu sam bezbolnije prošla...uglavnom me je taj ciklus vratio u prošlost...u neka sećanja a bili su to dani (porodičnih) praznika!

Dragi moji, često napišem da je neka pojava prirodna...i sl. Retrogradnost planeta je jedna od takvih pojava. Kada neko kaže (videla sam nedavno jedan story na instagramu gde se ismeva RMerkur) "Na mene to ne deljuje"....to je izuzetak jer u to vreme neka druga planeta je dominatnija u vašem horoskopu! Retrogradni Merkur je samo jedna od pojava na zvezdanom nebu....od nedavno spada u "najpopularnije"....na nekog utiče vrlo jasno i direktno na nekog ne...što naravno zavisi od vaše natalne karte! I uvek imajte na umu da Vi birate...u šta ćete verovati ili nećete. 



Danas na zvezdanom nebu:
10.maj  17:38 Venera sekstil SMČ

Venera u Raku sekstil SMČ u Biku na 3°20’
Pisala sam o ovom sekstilu u nedeljnom horoskopu!




Mogu samo da dodam....da je Venera u Raku, da Rakom vlada Mesec....a on je danas u Jarcu i od jutros u kvadratu sa Kironom u Ovnu....Neki bolni momenti!!!




Dnevni pregled uz kafu
(i neke astrološke zanimljivosti)

Mesec je danas i u trigonu sa Uranom i Suncem u Biku. Juče je bila egzaktna konjukcija Sunca i Urana, danas trigon sa Mesecom...srećom pa je tako...jer ovo je poprilično stabilna energija!
Kasnije popodne menja se energija, Mesec će biti u opoziciji sa Marsom u Raku.
Čuvajte pre svega svoje živce...
Ova energija donosi neku vrstu uzbuđenja, razdražljivosti, nervoze, neposlušnosti, svadljivosti. Ovo su i nemotivisani postupci. Možda ćete biti i u prilici da donosite brze odluke ne razmišljajući o posledicama. Čuvajte se danas razdražljivih, besnih, agresivnih ljudi.


Neka vam zvezde budu naklonjene...




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Pročitajte:

AKTUELNO na zvezdanom nebu 2023


Нема коментара:

Постави коментар