субота, 6. мај 2023.

Tišina...

Sreda. Četvrtak.
Neverica, šok, strah, tuga, briga....

Petak. Subota.
Žalost.

Tišina.
Na igralištu u okviru zgrade koševi...nema dece da bacaju loptu ka košu, obično me taj zvuk probudi.
Tišina.
Idem u prodavnicu, gledam lica svojih sugrađana...zamišljeni. Besmisao u očima. 
Tišina.
Lokalna prodavnica....muk...neispavana žena za kasom, misli su joj negde tamo kod svoje dece.

Na TV nema tišine...na društvenim mrežama nema tišine.
Politika gde joj nema mesta.
Medijski radnici neobučeni za ovakava dešavanja, za dešavanja koja su obično bila negde tamo daleko!

Pročitala sam negde da se preteruje sa rečenicom Razgovarajte sa decom!
Neka deca na internetu izgovaraju reči od kojih vam se ledi krv u žilama!
Gde su roditelji deteta koji izgovara te reči koje ne mogu ni da ponovim u svojoj glavi!

Sećam se...pojavio se internet i prvi kućni kompjuteri.
Moj sin je bio među prvima koji je imao sve to.
Učila sam zajedno sa njim. Morala sam da budem obaveštena. I bila sam.
Otišla sam na kurs i zbog njega i zbog sebe. 
Proveravala sve i kada je znao i kada nije znao.
Kada nije bio u svojoj sobi proveravala sam šta piše, šta crta, šta ima u rancu....ispod kreveta.
I uvek mu govorila Moraš sve da mi kažeš....sve....i govorio mi je sve.
Poštovala sam njegovu privatnost ali bila sam obaveštena!
Za svaku promenu raspoloženja pitala bih ga odmah nisam čekala.
U školu sam išla i redovno i kada su nas zvali i kada nisu. 
Deca su bila pristojno obučena. Bilo je svega. 
Sinu sam rekla kada su ga prvi put presreli neki "žestoki momci" blizu gimnazije da da sve što mu traže, neka se bos vrati...kupićemo druge patike, sat, ranac...bile su to one grozne 90te.

Rastao je uz emisije Nedeljni zabavnik, Neven, Kocka kockica, Muzički tobogan...
Kažu da se Tobogan prestao da snima zbog nedostatka novca.
Rastao je i uz internet, igrice....njega su interesovale igrice simulacije letenja.

Imam mobilni telefon od kako se pojavio.
Sin je imao prvi mobilni nasleđen od mene kada sam ja mislila da je vreme da ga ima.
Sada ja mobilne telefone nasleđujem od njega.
Znam, sada su druga vremena....ali svako vreme mora da ima neka pravila.
Imao je slobodu izbora, odlučivanja ali imao je i obaveze.
Učila sam ga da poštuje starije, autoritete ali i da razmišlja svojom glavom.
I pričala sam sa njim do besvesti i slušala sam šta govori posebno ono što nije govorio ono "između redova". Relativno bezbolno smo zajedno prošli "lude godine"! Učili smo jedan od drugog. 

Znam lako je biti general posle bitke. Ne želim da pametujem.
Samo "glasno razmišljam" i pišem.
RMerkur je mene vratio u prošlost.

Mesec je i danas u Škorpiji.
Sinoć u šetnji izgledao mi je ogronmo, moćno.
Iza nas je Pun Mesec i pomračenje...kulminacija!

Tišina.
Mesec će danas biti u trigonu sa Neptunom u Ribama!
Rado bih pobegla iz ove i ovakve stvarnosti, ali nema bežanja!
Samo suočavanja sa istinom, realnošću.

Ranije sam ovako pisala o ovom trigonu copy/paste:
"Ovo je ona energija kada se osećanja prepliću, kada je nemoguće razaznati gde počinju osećanja jedne osebe i gde se prelivaju na neku drugu osobu. Emocije kao sunđer...osetljivost na druge ljude i situacije. Osećanje samilosti jako. Pojačana intuicija. Duhovno povezivanje sa ljudima."

I povezani smo u tuzi....

Od 16:37 do 22:03 Mesec će biti u praznom hodu -Tišina.
Od 22:03 Mesec će biti u Strelcu!

Ne gledam TV.
Nema me na instagremu, FB.




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар