субота, 30. мај 2015.

Sunce konjukcija Merkur.....“Moja misao, to sam ja: zato ne mogu prestati razmišljat. Postojim zato što mislim.”

Mesec je u Vagi.....
U Škorpiju prelazi u 11:33am CET
Od jutros je u kvadratu sa Venerom u Raku...
Prošlost!!! I emotivna i porodična....


Danas još jedan u nizu egzaktni aspekt:
Sunce u Blizancima konjukcija RxMerkur u Blizancima na 8*

Vesti iz prošlosti....

30.05.2015. 18:55: Sunce konjukcija Merkur
Sunce i Merkur u Blizancima na 8*

Mnogi od nas će sklopiti neke kockice....neko će dobiti i neku važnu vest, nešto što možda ima veze sa prošlošću (retrogradni Merkur)... Međutim nije idealna trenutak da se deluje .... jer informacije koje dobijete možda vas još i više zbune....nije ni trenutak za donošenje važnih odluka....mnogo bolje je sačekati da Merkur krene napred....



Ni ja nisam imuna :)))

Kada sam pisala ovo nisam slutila koliko će to biti važno za mene....
Sve u fazonu "Pustio bih ja njega, ali neće on mene"....prošlost neće da me pusti....
I baš kao na fotografiji koju sam postavila... prošlost nema ništa novo da mi kaže...ali me ne pušta.




Još o ovom tranzitu....
Sa Suncem konjukcija Merkur .....mi smo ono što mislimo....
Mi (Sunce)....misli (Merkur)...
Ovo je i energija sa kojom razmišljamo o sebi...
U ovom tranzitu Merkur je retrogradan.... pa je nešto drugačije....misli su povezane sa nekom prošlošću. Ali ne samo misli već i neke informacije....
Moguć je i neki razgovor o prošlosti...ili razgovor sa nekim iz prošlosti o prošlosti....Obrni, okreni prošlost!!!


 
Ovaj aspekt iz drugog ugla, kao natalni aspekt
Ova konjukcija je česta....
Iz astro arhive....
Poznati sa ovom konjukcijom ali u Blizancima:
Marilyn Monroe, Liam Neeson, John Wayne (glumci), Françoise Sagan Merkur retrogradan! (pisac), Jean-Paul Sartre (filozof, pisac),  Justine Henin retrogradni Merkur! (teniserka), Isadora Duncan retrogradni Merkur! (plesačica), Henry Kissinger retrogradni Merkur! (političar), Orhan Pamuk (pisac), 
Poznati sa ovom konjukcijom (drugi znaci): 
Jennifer Lopez, (Lav),  Keanu Reeves (Devica), Juliette Binoche (Ribe), Mariah Carey (Ovan), Amy Winehouse (Devica), Louis Vuitton (Lav), Jessica Alba (Bik), Elizabeth Taylor (Ribe), Gerard Butler (Škorpija), Jimi Hendrix (Strelac), Tina Turner (Strelac), Jacqueline Kennedy Onassis (Lav :-), Salvador Dalí (Bik), Liv Tyler (Rak), Cary Grant (Jarac), Anthony Hopkins (Jarac), Wolfgang Amadeus Mozart (Vodolija), Paris Hilton (Vodolija), Silvio Berlusconi (Vaga), Sylvia Kristel (Vaga), Jules Verne (Vodolija), Annie Lennox (Jarac), Brigitte Nielsen (Rak), Marcel Proust (Rak).....
 
Dokle god dopuštamo da deca pate
nema istinske ljubavi na ovom svetu.
Isidora Dankan
 
 
Neći uzdvojiti nikog posebno....
Ovaj aspekt natalno:
Ego (Sunce) i um (Merkur) intezivni...jaka mentalna energija!!!
Ljudi sa ovim aspektom i dobri govornici i dobri slušaoci....
Uvek su u potrazi za nekim odgovorima....često kreću od sebe u toj potrazi...
Ova energija pronađe svoj put ili kroz govor, pisanje....ili kroz neku fizičku aktivnost....
Radoznalost....je deo ove energije, ali i nemir...
Aspekt komunikacije....istaknutog ga imaju: pisci, ljudi koji bartaju rečima, glumci, političari, slikari, pevači, profesori, instruktori, organizatori, plesači.... Uglavnom ljudi koji imaju nešto da kažu...nešto bitno. Mada ovi ljudi puno vremena potroše i na razmišljanju o sebi...
Vrlo se indetifikuju sa svojim mislima!!! Osim što su uglavnom dobri govornici, imaju često i monolog sami sa sobom :)). Mogu napisati svoju autobiografiju.... Ili jednostavno vole da pišu...pisma, poruke, romane.... 
Osim komunikacije ovde je bitan i govor tela....mašu rukama dokle nešto objašnjavaju, plešu, imaju talenat u rukama... Ovaj aspekt imaju i komičari, ili se on ispoljava kroz humor, talentovani za humor, šalu...
Imaju ga i trgovci....prodavci, ali i vozači (profesionalni)....
Imaju ga i ljubitelji bicikla....rolera!
Otac komunikativan, vešt sa rukama....

Za ovaj aspekt bitan je znak u kome se Sunce i Merkur nalaze.
Znak će obojiti misli, govor, pokrete...
Nije isto da li je ova konjukcija u Blizancima ili recimo u Škorpiji....
Moguće je i da Sunce bude u jednom znaku a Merkur u drugom....ta konjukcija je drugačija....

"Moja misao, to sam ja: zato ne mogu prestati razmišljat. 
Postojim zato što mislim."   Jean-Paul Sartre


Citati:
Fransoa Sagan:
"Tada sam na morskom dnu ugledala jednu školjku; bio je ružičasto-modar kamen. Zagnjurila sam se i digla ga; bio je gladak i prijatan na dlanu. Pažljivo sam ga nosila na ruci sve do ručka, a tada sam odlučila da to bude moja amajlija, moj kamen sreće koji ću nositi do kraja ljeta. Ne mogu da razumijem kako ga nisam izgubila kad inače sve stvari gubim. I danas on leži u mojoj ruci, ružičast i mlak, - najradije bih zaplakala." 

"Sve moje ljubavi trajale su najviše sedam godina: kažu, tijelo se obnavlja svakih sedam godina. Uvijek je predivno u početku. U sredini je još ljepše. A na kraju … zavisi od toga ko se prvi zasiti. Uvijek je teško na kraju. Nikad nisam nekog voljela, a da ga nisam još i “poslije” voljela. “Poslije” ne postoji više ona povezanost glave s tijelom. Tad funkcioniše samo glava… Ali ipak nešto ostaje… nešto nalik na ožiljak. Ne u tužnom smislu te riječi. Ostaje ožiljak koji nam služi na čast. Najljepše odlikovanje" 
  

Jean-Paul Sartre:
"Što se tiče ljudi, ne zanima me ono što jesu, već ono što mogu postati." 
"Ako si usamljen kada si sam, u lošem si društvu."
"Bolje je umreti na stojeći na nogama, nego živeti klečući na kolenima."
 "I kad bih imao sto godina, najlepši dan bi mi uvijek bio: sutra."
"Izgubljena bitka je ona bitka koju mislite da ste izgubili."
"Iskustva su najbolja škola. Samo školarina je vrlo skupa."
"Postoje samo dvije vrste ljudi sa kojima ne mogu da izađem na kraj: to su oni koji sve znaju i oni koji ne znaju ništa."
"Reči su napunjeni pištolji."
"Sve što znam o svom životu, čini se da sam naučio iz knjiga."
"Što se tiče ljudi, ne zanima me ono što jesu, već ono što mogu postati."
"U ljubavi, jedan i jedan su jedan."


Orhan Pamuk:
"Ja sam pisac. Meni je najvažnije razumjeti ljudska bića. Kod pisanja romana najvažnije je dati smisao našim životima. U tome istorija nije toliko važna. Od istorije je važnija introspekcija."
"Kultura je mešavina. Kultura znači mešavinu stvari iz raznih izvora."
"Shvatio sam da čovek zaboravlja lice koje dugo ne vidi, ma koliko god ga voleo."
"Za dobro prijateljstvo zajednička tajna je najbolji početak."
I muškarcima i ženama, svima nam je jedno zajedničko: noću u snovima grešimo s onima na koje se tokom dana ne usudimo ni pomisliti." 
 
 
 
 
Marilyn Monroe:
"Tvoj život je ono što sam napraviš od njega. Nekada ćeš ga upropastiti, to je univerzalna istina. Ali dobra strana je što sam odlučuješ kako ćeš da ga upropastiti. Devojke će biti tvoji prijatelji – na kraju krajeva, sve se ponašaju tako. Zapamti, neke dođu, neke odu. One koje prođu sa tobom ono najteže – one su tvoji najbolji prijatelji. Nemoj ih nikada pustiti da odu. Sestre isto mogu da budu najbolji prijatelji na svetu. Što se tiče ljubavnika, i oni dođu i odu. Mrzim što moram ovo da kažem – većina njih, štaviše svi će ti slomiti srce, ali ne smeš da odustaneš, jer ako odustaneš, nikada nećeš naći svoju srodnu dušu. Nikad nećeš imati svoju drugu polovinu koja te čini potpunim i to važi za sve. Samo zato što jednom nisi uspeo, ne znači da nikada više nećeš. Pokušavaj, drži se i uvek, ali uvek, veruj u sebe, jer ako ti ne veruješ ko hoće? Dakle, glavu gore! I najvažnije, smej se, jer život je prelepa stvar i nudi toliko razloga za smeh."
 
 

  Zagrli me 

 



 Danas je njegov rođendan :-))) <3


1 коментар:

  1. Анониман30. мај 2015. 19:34

    Fantasticno, bas volim kad stavite citate- podsetite da ima toliko zanimljivih stvari na koje smo zaboravili u moru rijalitija... :))

    ОдговориИзбриши