понедељак, 18. мај 2015.

Mars opozicija Saturn....udarac!!!


Mars opozicija Saturn....udarac!!!

Koliko sam samo pisala o ovom tranzitu.... 
Verujte mi na reč bez imalo volje i želje da o njemu pišem, ali prosto sam osećala potrebu....
I ma koliko puta sam napisala: Stop nasilju, ni jednog trenutka moj mozak nije mogao ni da nasluti šta je ovaj tranzit mogao da donese.... a na žalost doneo je....

U dva dana tri velike tragedije....porodične tragedije :(((
I ako sam juče pisala o jednoj sasvim drugačijoj svadbi, i ako je istog dana kada sam tekst napisala bilo i jedno lepo kolektivno venčanje, na žalost zbog nečijeg bolesnog uma dogodila se i svadba koja se završila tragično....
O ovom aspektu sam detaljno pisala OVDE: 
Nagovestila sam i moguće nasilje nad ženama.... U oba slučaja stradale su žene, ubijena je mlada, i jedna majka pored koje je spavao sin.....užas. Na svadbi su ubijeni svatovi svi oni koji su podržavali brak dvoje mladih zaljubljenih ljudi. Kakvo je to zlo u ljudima??? 
U ZVEZDAMA U MAJU, o ovom aspektu sam pisala u nešto blažem obliku:

Dupor je o ovom aspektu pisao kao o jednom od najtežih i najgorih aspekata....
U tranzitima donosi: povrede, nesretne slučajeve, on može da probudi nasilnike....zbog njega mnogi postaju žrtve....Nagon ka zločinu!!! I na žalost sve se obistinilo!
Napisala sam kao savet: sklanjati se od nasilnih ljudi... Ali kako, kada je to nekada nemoguće!!!

U vreme ovih dešavanja ovaj aspekt nije bio čak ni egzaktan, ali očigledno da je dovoljno bio jak da deluje....Mars u Blizancima bio je na 3*, RxSaturn na 2* Strelca!
Pored njega imali smo i Jupiter u Lavu inkonjukcija RxPluton u Jarcu, ali i kvadrat RxPlutona i Urana (dozvoljen orbis delovanja). Nikada zlo ne ide samo :(((. I Merkur u Blizancima (speman za retrogradni hod) bio je u inkonjukciji sa RxPlutonom u Jarcu.... 
Venera u Raku u kvadratima sa Mesečevim Čvorovima, mada i u trigonu sa Neptunom (što očigledno nije puno pomoglo)... Venera je bila i u opoziciji sa RxPlutonom (dozvoljen orbis delovanja), što je podstaklo strasti, ljubomoru, opsesije, rekla bih ludilo. Proradio je "vulkan" Pluton na najgori mogući način. A Venera u Raku.....porodica, porodični odnosi....Užas i tuga....



Нема коментара:

Постави коментар