среда, 6. мај 2015.

Na Đurđevdan.... Danas na nebu




Mesec je i dalje u Strelcu.....
Udaljio se od Saturna :))).... još koji sat udlajiće se i od Merkura (opozicija)....
Sada je dok ovo još pospana pišem u kvadratu sa Neptunom....
Za nekih sat, dva biće u lepom trigonu sa Jupiterom u Lavu :)))
Kasnije večeras Mesec će formirati Veliki vatreni trigon (ne sasvim egzaktan ali dovoljno jak) sa Jupiterom u Lavu i sa Uranom u Ovnu...
Da li će Mesec biti "okidač" za Jupiter trigon Uran?! Nadam se da hoće i da ćete doživeti nešto lepo, neku samo vašu iznenadnu sreću :)))
Želim vam: Ako ste zaljubljeni da budete još više....ako niste da iznenada "padnete u ljubav"


Danas i jedaan egzaktan aspekt:
Sunce u Biku u trigonu sa RxPlutonom u Jarcu na 15*
Jaka, ogromna (trigon) energija, velika odlučnost, dani  u kojima možete prikupiti svoju snagu i pametno je iskoristiti...nešto kao rad na sebi...i mogućnost da nešto promenite na sebi ali i u okolini...
Oslobodite se svega što vas pritiska, što je staro, iznošeno....izanđalo :-)... i stvarno i u prenosnom smislu....
Ovo je aspekt samopuzdanja, samopoštovanja.... lične trasformacije, regeneracije... Iskoristite pametno!!!




Volim dan kao što je ovaj...
Venera egzaktno preko mog Meseca :)), i meni sve lepo od jutros....
Ono istina lepo mi i zbog Mesec kvadrat Neptun...mašta radi sto na sat :)))
Jupiter egzaktno u sekstilu sa mojim Marsom....kada je poslednji put bio tu beše zanimljivo :)))
I Neptun u Vodoliji je (tada) bio egzaktno u trigonu sa mojim Marsom :))) 
Pluton U Strelcu u kvadratu sa mojom Venerom, sada posle toliko godina Pluton u Jarcu je u trigonu sa mojom Venerom :)))
Pre 12 godina Saturn je bio u Raku, Uran u Ribama, Neptun u Vodoliji.....Pluton u Strelcu!!!
Šta li mi to sada nebeska "kuhinja" sprema...
Kažu mi da si se malo promenila :))

 

Da te više ne volim (Na Đurđevdan) 

  


Нема коментара:

Постави коментар