среда, 27. мај 2015.

Merkur konjukcija Mars..... "The Winner Takes It All"....

Mesec je i danas u Devici....

Od jutros lepo aspektovan (sekstil) sa Venerom u Raku...
Toliko lepo da bi možda radije ostali kod kuće.....i uživali u domu svom :)).
Međutim praktična (Devica) energija Meseca može vas inspirisati da se dobro organizujete i krenete u rešavanje nekih vama bitnih stvari i poslova. Posle toga doći će i emotivno zadovoljstvo.
Sa Mesecom u Devici imamo praktičnu energiju, energiju za obavljanje svih poslova, posebno onih gde su detalji u pitanju. Dobra je i za usluge, pomaganje drugima ali i sebi. Za zdravstvena pitanja, brigu o svom i tuđem zdravlju...
Oni koji ostaju kod kuće....idealno vreme je za recimo peglanje :-))).


I danas jedan egzaktan aspekt RxMerkur konjukcija Mars u Blizancima na 10*

 "Mrzim cinizam i oštre kritike"!

Ovaj aspekt iz drugog ugla, kao natalni aspekt
Rak/Lav
Merkur konjukcija Mars u Blizancima
Ova konjukcija u 11.kući
Više nemam strpljenja za neke stvari u životu! Meril Strip
 
Merkur konjukcija Mars
Oštar um....oštrinu ovde daje Mars. Brzo razmišljanje.
Vrlo aktivna (Mars) komunikacija (Merkur). Kaže se uglavnom sve ono što se misli i misli se sve ono što se kaže sa ovom energijom...
Ovde reči (Merkur) mogu i da zabole (Mars)...
Rat (Mars) rečima (Merkur)....
Biti prvi sa rečima, idejama, takmičenje ali ono u govoru...
Ovi ljudi su hiperaktivni, uvek zaposlenog uma....
Uvek u potrazi za informacijama, idejama..
Uvek se kaže ono što se misli bez obzira da li se to nekome sviđa ili ne....
Hrabrost (Mars) da se kaže ono što se misli (Merkur)....uvek stoje iza svojih reči...
Kud puklo da puklo :-))
Vrlo agresivni u medijskim kampanjama....
Sa ovim aspektom ipak "jezik brži od pameti" ponekad..


Ova konjukcija kod poznatih: Džastin Biber, Leni Kravic, Ringo Star, Nora Džons, Igi Pop, Barbara Volters (Američka novinarka i TV ličnost), Mata Hari :)), Meryl Streep, John Fitzgerald Kennedy, Richard Nixon, Salvador Dalí, Charles Baudelaire, Deepak Chopra, Eric Cantona.... 

Izabrala sam  Meril Strip
Osim Merkur konjukcija Mars ima i:
Pluton u Lavu u 1.kući  sekstil Merkur i Mars u Blizancima!!!
Veneru u Raku sekstil Mesec u Biku, kvadrat Neptun u Vagi!
Sunce konjukcija Uran u Raku u 12.kući!!!



Evo šta je ova slavna glumica napisala u otvorenom pismu:
"Više nemam strpljenja za neke stvari u životu! Ne zato što sam postala arogantna, nego jednostavno zato što sam došla do tačke kada više ne želim da gubim vreme na stvari koje me čine nezadovoljnom ili tužnom.

Nemam više strpljenja za cinizam, preterane kritike ili bilo kakve nerealne zahteve. Izgubila sam volju da udovoljavam onima koji me ne cene, više nemam ljubavi za one koji me ne vole i ne želim da se smešim onima koji se ne smeše meni.

Neću više da trošim ni jednu jedinu sekundu na one koji me za bilo šta lažu ili pokušavaju da manipulišu. Ne želim više ni da budem u blizini onih koji se pretvaraju, koji su nepošteni ili površni...

Ne tolerišem akademsku aroganciju i ne prihvatam popularnu trivijalnost. Mrzim konflikte. Iskreno verujem u svet pun različitosti i zato izbegavam ljude sa krutim stavovima i nefleksibilnim osobinama.

U prijateljstvu ne tolerišem nedostatak odanosti i izdaju. Ne slažem se sa onima koji ne znaju da daju kompliment ili reč ohrabrenja.

Teško mi je i da shvatim ljude koji ne vole životinje.

I na kraju, želim da kažem da više nikada neću imati strpljenja ni za koga ko istinski ne zaslužuje moje strpljenje!"

  The Winner Takes It All




1 коментар:

  1. Анониман27. мај 2015. 21:18

    mene ova nedelja ubi :( placem svaku noc... a lepo je pisalo da neke stvari ne govoriti i sacekati... i moj jezik me skupo kostao i sad patim.. nadam se da ce sledeca biti lepsa...

    ОдговориИзбриши