петак, 1. мај 2015.

Let's talk about it....Merkur u Blizancima od 1.Maja do 8.Jula

 
 
 
01.05.2015. 03:59: Merkur ulazi u Blizance
Merkur je u Blizancima kod kuće, voli tu da boravi....Bik ga je malo usporio, sada će da pokaže sve šta ume...Protok informacija će biti nešto brži.... Kad kažemo Merkur...mislimo komunikacija, kada kažemo Merkur u Blizancima mislimo na "komunikaciju na kvadrat" :-))). Postajemo radoznaliji, druželjubiviji, komunikativniji... Radićemo više stvari odjednom, sve će nas interesovati, ideje će se nizati jedna za drugom.. I oni koji ne vole da pričaju pričaće......priča radi priče. Reči kao u pesmi postaju "igračke".....Razmišljaćemo jasno i precizno i brzo... Želećemo da budemo dobro informisani....
Ovo je vreme za čitanje, učenje, možda sada krenete sa učenjem stranog jezika koje ste odlagali već neko vreme, možda i za časove vožnje, polaganje ispita....., čitanje knjige koju već neko vreme merkate....Komuniciraćete lakše nego obično, razmenjivati ideje, misli, informacije....družićete se...., sa svima ali nešto više sa mađim ljudima. Humor, duhovitost su deo ove priče.....Ovo je odličan period za one koji se inače bave rečima.....kroz govor, pisanje, za one koji se bave saobraćajem, dobar period za sve nas za neki kraći put, izlet, šetnju.....Moguća neka promena, nešto duplo... Kuća a sa njom i ta oblast života koja je u Blizancima i kojom prolazi (tranzitira) ovaj Merkur imaće energiju Blizanaca....i (po)nešto od gore napisanog biće aktuelno u periodu ovog tranzita. Ako su aspekti dobri uglavnom će sve biti kao gore opisano, ako su aspekti nešto komplikovaniji možda se tu nešto i "pokvari"....i ne završite sve započeto, budete pomalo površni, osetite nedostatak koncentracije...
Merkur će tokom boravka u Blizance biti retrogradan: Od 19.Maja do 12.Juna.
Merkur će u Blizancima boraviti do: 8.Jula 2015.
 
Poznati sa Merkurom u Blizancima: 
Merllin Monro, Če Gevara, Odri Hepbern, Rafael Nadal, Bob Dilan, Gadafi, Nikola Tesla, Frasoas Sagan, Džordž Majkl, Novak Đoković, Žan Pol Sartr, Karl Marks, Kafka, Ana Frank, Endi Marej, Štefi Graf, Džejmi Oliver, Herman Hese, Džon Vejn, Lars Von Trir, Isidora Dankan, Džordž Orvel, Henri Kisindžer, Remark, Orijana Falači, Bjorn Borg, Tom Kruz, Meril Strip.....i kao što vidite uglavnom oni koji se dobro služe rečima ili rukama....poznati teniseri, novinari, glumci, pevači, političari, naučnici, filozofi, pisci.....
 
Merlin Monro: 
"Ja sam definitivno žena. I uživam u tome."
„Tvoj život je ono što sam napraviš od njega. Nekada ćeš ga upropastiti, to je univerzalna istina. Ali dobra strana je što sam odlučuješ kako ćeš da ga upropastiti. Devojke će biti tvoji prijatelji – na kraju krajeva, sve se ponašaju tako. Zapamti, neke dođu, neke odu. One koje prođu sa tobom ono najteže – one su tvoji najbolji prijatelji. Nemoj ih nikada pustiti da odu. Sestre isto mogu da budu najbolji prijatelji na svetu. Što se tiče ljubavnika, i oni dođu i odu. Mrzim što moram ovo da kažem – većina njih, štaviše svi će ti slomiti srce, ali ne smeš da odustaneš, jer ako odustaneš, nikada nećeš naći svoju srodnu dušu. Nikad nećeš imati svoju drugu polovinu koja te čini potpunim i to važi za sve. Samo zato što jednom nisi uspeo, ne znači da nikada više nećeš. Pokušavaj, drži se i uvek, ali uvek, veruj u sebe, jer ako ti ne veruješ ko hoće? Dakle, glavu gore! I najvažnije, smej se, jer život je prelepa stvar i nudi toliko razloga za smeh.“ 
 
Herman Hese:
"Sretan je ko ume da voli"
"Što sam bivao stariji, sve manje su me ispunjavala sitna zadovoljstva koja mi je život pružao i sve jasnije sam shvatao gde treba tražiti prave izvore radosti i smisla. Naučio sam da biti voljen ne znači ništa, a da je voleti sve, da je sposobnost da osećamo ono što daje lepotu i vrednost našem postojanju."
"Ljubav ne postoji zato da nas usreći. Ja verujem da postoji zato da nam pokaže koliko možemo izdržati.""Samoća je put kojim sudbina želi čoveka dovesti sebi samome."
"Nije naš cilj da postanemo kao drugi, potrebno je da se međusobno razlikujemo, da naučimo da vidimo drugačije ljude od sebe i da ih poštujemo zbog toga što su."


Žan Pol Sartr: 
 “Riječi su napunjeni pištolji.”
“U ljubavi, jedan i jedan su jedan.”
“Ako si usamljen kada si sam, u lošem si društvu.”
“I kad bih imao sto godina, najljepši dan bi mi uvijek bio: sutra.”
“Iskustva su najbolja škola. Samo školarina je vrlo skupa.”
“Ljudi se ljube da se ne moraju svađati. “
“Moja misao, to sam ja: zato ne mogu prestati razmišljat. Postojim zato što mislim.”
“Možda će biti i ljepših vremena, ali ovo je naše.”
“Nekima se može pomoći samo ako im se ne pomaže.”



Fransoaz Sagan: 
"Ponajčešće ljubav znači rat."
"Tada sam na morskom dnu ugledala jednu školjku; bio je ružičasto-modar kamen. Zagnjurila sam se i digla ga; bio je gladak i prijatan na dlanu. Pažljivo sam ga nosila na ruci sve do ručka, a tada sam odlučila da to bude moja amajlija, moj kamen sreće koji ću nositi do kraja ljeta. Ne mogu da razumijem kako ga nisam izgubila kad inače sve stvari gubim. I danas on leži u mojoj ruci, ružičast i mlak, - najradije bih zaplakala."
"Sve moje ljubavi trajale su najviše sedam godina: kažu, tijelo se obnavlja svakih sedam godina. Uvijek je predivno u početku. U sredini je još ljepše. A na kraju … zavisi od toga ko se prvi zasiti. Uvijek je teško na kraju. Nikad nisam nekog voljela, a da ga nisam još i “poslije” voljela. “Poslije” ne postoji više ona povezanost glave s tijelom. Tad funkcioniše samo glava… Ali ipak nešto ostaje… nešto nalik na ožiljak. Ne u tužnom smislu te riječi. Ostaje ožiljak koji nam služi na čast. Najljepše odlikovanje…"

Isidora Dankan:
"Lijepe žene nikad ne sumnjaju u svoju inteligenciju, ali inteligentne žene uvijek sumnjaju u svoju ljepotu."
"U ljubavi su privlačni samo počeci. Zašto se onda čudimo ljudima koji nalaze zadovoljstvo da češće počinju iznova?"
"Voli se samo jednom, jer je ljudsko srce raketa koja samo jednom prsne u sjaju prema nebu."
"Dokle god dopuštamo da deca pate, nema istinske ljubavi na ovom svetu."
 
 
 
 

  Let's Talk About It 

 

Нема коментара:

Постави коментар