петак, 13. јул 2018.

"A vi kako ste".....pomračenje iza nas....veliki zemljani trigon ispred....



Danas na zvezdanom nebu:
13.jul 04:48: Mlad Mesec u Raku na 20° 
(Delimično pomračenje sunca)


Petak je Venerin dan...
Venera je u Devici na 3°....i glavna je zvezda ovih dana uprkos pomračenju....
Juče je bila u egzaktnom trigonu sa Uranom u Biku, sprema se za sutrašnji trigon sa RxSaturnom...već je deo velikog zemljanog trigona!!!


  • 12.jul 05:25: Venera trigon Uran
  • 14.jul 08:44: Venera trigon Saturn
  • Saturn trigon Uran
Petak je 13.!!!
Sujeverni ili ne...tek ovaj petak 13. se poklapa sa pomračenjem!!!
Ako petkom vlada Venera, a vlada :)) iz tog ugla današnji dan ne bi trebao da pođe po zlu...ali šta ćemo sa pomračenjem pomisliće pre svega oni koji su inače sujeverni, pesimisti i sl.


Mesec je u Raku, sada već na 24°
Pre Mladog Meseca i pomračenja, Mesec je bio u opoziciji sa RxPlutonom u Jarcu - 03:43 CET, već u 04:48 CET beše pomračenje....i ako sve ovo znate (ko redovno čita) dobro je da ponovimo jer sigurna sam da je bilo onih koji nisu mogli da spavaju....pa da se (pod)sete zbog čega :)))


Zaspao je mjesec, spava kao top...🎝♫♪🎜
I beše pomračenje....Mesec je najbliži zemlji trenutno zbog toga ja još zovu i Super Mesec...ali mi ga ne vidimo jer je Mlad (pokriva ga svetlost Sunca)....ali ga osećamo to je sigurno...
Ja sam bila budna baš u vreme pomračenja...u prvi mah se nisam ni setila šta me je probudilo....okrenem se u krevetu nekoliko puta.....isti jastuk ali mi nešto smeta....stomak me boli...juče sam jela borovnice...ali jedem ih od kako ih ima na tržištu....Nastavila sam da "spavam"....Kada je svanulo shvatila sam da od sna nema ništa i ustala sam....Uzmem daljinski na TV piše nije programiran....treći dan po redu se to dešava....kao u filmu Dan mrmota...
Mlad Mesec i pomračenje u mojoj 9.natalnoj kući....preko puta u 3.kući RxPluton!!! Šta mi poručuje? Sredi misli....od nervoze nikakve vajde....stavim ja tako TV na automatsko podešavanje, pristavim prvu jutarnju kafu....slušam Naxi radio....jer njihov moto je Opusti se i uživaj :)))....i gle čuda jedna od pesama je Zaspao je mjesec, spava kao top...:))). Mesec otišao na spavanje, ali šta je sa nama....



A, vi kako ste :)))
(retoričko pitanje)
Dragi moji....događa se pomračenje ili eklipsa ko šta više voli...Ušli smo u sezonu pomračenja...ovo danas je prvo od tri ukupno. Dakle, čeka nas još dva pomračenja....sledeće je gle čuda dan pre mog rođendana (blago meni), 27.jula u 22:20 CET totalno Mesečevo pomračenje i na kraju (za ovu godinu) 11.avgusta 11:58 CET još jedno delimično pomračenje Sunca...Obično imamo dva pomračenja....ali nije retkost da bude i treće kao što će biti ovog leta....Pomračenja se uvek dešavaju u paru, ove godine ih imamo tri!!!





Pomračenja su povezana sa Mesečevim Čvorovima....
Pomračenja se uvek javljaju u blizini Mesečevih Čvorova!!!
Sada su Mesečevi Čvorovi....SMČ u Lavu, JMČ u Vodoliji danas u vreme ovog pomračenja su na 6°, 27.jula biće na 5° i 11.avgusta na 5°

Sunčana pomračenja idu sa Mladim Mesecom
Mesečeva pomračenja idu sa Punim Mesecom
Imamo totalna pomračenja i delimična pomračenja

Uticaj pomračenja na svakog od nas je drugačiji...kako i ne bi bio kada smo svako od nas jedinstveni....Jedno nam je zajedničko....svima nam se dešavaju neke promene manje ili više radikalne...već prema pojedinačnom horoskopu!!! Ovih dana u konsultacijama obavezno se osvrnem na sva tri pomračenja...
Da li treba da se plašimo pomračenja?
Naravno da ne....jer to bi značilo da se plašimo promena....a promene su iszvesne i neophodne. Na nama je da ih prihvatimo...Neprihvatanje je već nešto drugo!!!
Obično se u vreme pomračenja priča i piše o krizama!!! Reč kao i svaka druga? Naravno da nije, samo svako na svoj način razume ovu reč i prihvata!!!
Za svako pomračenje bitan je položaj Tran Sunca i Meseca u natalnom horoskopu!!!
Bitno je i kakve oni aspekte prave pre svega sa vašim ličnim planetama ali i ostalim....I zbog svega ovog neko će pomračenja doživeti dramatično, biće onih koji ih neće osetiti nešto posebno bar ne u prvom trenutku!!!
O današnjem Mladom Mesecu u Raku i delimičnom pomračenju Sunca pisala sam što se kaže i naširoko i nadugačko :))), pa neću više....
Najsvežiji tekst je:


Moja creva i dalje "pevaju" neku čudnu pesmu? Razmišljam sve sam jela što inače jedem, šta im se to nije dopalo :))). Možda reaguju na pomračenje?!
Možete da razmišljate ili nemojte sve je na vama, o efektima svih pomračenja i ovog današnjeg i onih koji tek slede....o velikom zemljanom trigonu i sl. 
Ja vam želim lep petak 13. i vikend pred vama!!!



Slučajno ili ne na Naxi radiju....

Mjesec je mlad

zvijezde su previsoko
miriše grad 
na dugo, na široko


Нема коментара:

Постави коментар