среда, 25. јул 2018.

Epimeno (επιμένω) - Istrajavam....Danas na zvezdanom nebu!!!





U istom danu dva aspekta Sunca:
  • Sunce trigon Kiron 07:32 
  • Sunce kvadrat Uran 13:53


Jedan od njih kvadrat Sunca i Urana sam ranije najavila, pisala o njemu više puta da sam vam sigurno dosadila....Ovom aspektu bi svakako manje pažnje pridavali da nije deo T-Kvadrata!!!
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2018/07/sta-rade-zvezde-u-periodu-od-23jula-do.html
Na žalost on je pokazao svoju negativnu energiju....U nizu mogućih uticaja ovog kvadrata su i elementarne nepogode i prirodne katastrofe, a jedna od njih podjednako strašna kao sve ostale nepogode je požar. Svim srcem sam uz Grčki narod! Mars je u astrologiji - požar, a i on je deo ovog T-Kvadrata!!!
I dokle ovde kod nas vreme ide između kiše i sunca, sunca i kiše....u Hanoveru zatvoren aerodrom jer je aerodromska pista oštećena od vrućine!!! Topli talas u Evropi...očekuje se "ekstremno vreme", u Holandiji nezapmćena suša!!!
Epidemije spadaju takođe u elementarne nepogode, ovih dana se puno priča o groznici Zapadnog Nila!!!
Sve ovo samo nekoliko dana do Punom Meseca u Vodoliji i pomračenja!!!

Kvadrat Sunca i Urana poslednji put smo imali 14.januara ove godine, tada je ubijen Oliver Ivanović, tada je Sunce bilo u Jarcu, Uran u Ovnu na 24°!!!
Ovih dana osim ovih prirodnih nesreća na političkoj sceni sve više potresa, neodgovornih izjava bratskih naroda!!!
Imali smo baš ove aspekte - istu kombinaciju aspekata kao danas u jednom danu - 21.jula 2017. Za mene jako bolna priča....ali i za moju majku...od njih četiri sestre ostala je samo ona....Tada je Sunce bilo u Raku, Kiron u Ribama, Uran u Ovnu!!! Mesec je bio u Blizancima!!!


Sada su isti aspekti, ali druge energije. Sunce je u Lavu, RxKiron u Ovnu, Uran u Biku!!!
Mesec je u Jarcu, tamo gde je i RxSaturn - prošlost!!!

Mesec je sada u Jarcu na 3°, RxSaturn u Jarcu na 5°
Teška energija....za mene lično prisećanje na prošlost, ali i tuga zbog svega što se dešava oko nas...Mesec je i u kvadratu sa RxKironom u Ovnu...tuga, bol, rane...Mesec je i u trigon sa Uranom...iznenadne vesti....
Saturn je retrogradan od 18.aprila!!!
Kiron je retrogradan od 05.jula!!!






I šta nam treba....
Treba nam neka energija za koju se možemo "uhvatiti!
Ona je svakako danas ali i ovih dana TRIGON Sunca u Lavu sa RxKironom u Ovnu na 2°!!!
I opet će Sunce....sada u Lavu, "osvetleti" neku našu bol....ranu, tugu - Kiron on sada u Biku!!! Isti aspekt koji smo imali ranijih godina, samo su sada druge energije!!! Sa energijom Lava možda je ti i hrabrost, srčanost (Lav - srce) koja nam je preko potrebna...Otkrivanje boli sa hrabrošću, ovde je u pitanju trigon - to bi trebalo da znači lakše prihvatanje i suočavanje....onda i potraga i pronalaženje KLJUČA - leka!!! Ključ koji "otvara" prav vrata...ona vrata koja su izlaz i rešenje...To je ujedno i put, put ka izlečenju, put isceljenja...To je neki samo vaš put ili je to pronalaženje osobe koja vam može pomoći....iscelitelj neki...ili to ili ćete sami do rešenja!!!
Sunce je vaš ego, volja, način....(gde ima volje ima i načina), Sunce je i neka osoba....otac, muž ili neka druga bitna osoba u vašem životu!!! Dakle ili ćete sami ili uz nečiju pomoć! Sa ovom energijom lakše ćete prihvatiti neku bol, prihvatiti sebe...





Učio sam ceo život
da bolujem, da volim
Došlo je vreme
da naučim, priznajem
 Istrajavam, istrajavam
Moj život je ostrvo
Gde je ključ, gde je rešenje?
Pre svega u razumevanju i prihvatanju, u smopouzdanju, u tome da najpre volite sebe a onda i druge, jer ko ne voli sebe neće voleti ni druge....★Ako krenete od sebe vi možete pomoći i drugima (znam o čemu pričam)....Sunce i Kiron....ovde je trigon kao "poklon"....svakako je ova energija (trenutno prisutna na zvezdanom nebu) isceliteljska...
Kako je ovde u ovom odnosu Sunce ono nam pruža sve oblike kreativnog izražavanja...Neka vas ne čudi lek može i biti neka vaša kreativna crta....a svi je imamo....manje ili više. Sunce budi i dete u nama...a ko ima lepšu i čistiju dušu od dece....Sunce se ne oseća dobro ako ne sija....ovde će ono imati snagu sjaja (trigon) i može da zasija u punom sjaju...
Ne susrećemo se mi sa ovim aspektom prvi put!!! Samo nismo ga imali u Lavu i Ovnu.....tako je on na neki način nov za nas...Kiron je mesto gde smo ranjeni, ali Kiron je i mesto lečenja....preko Ovna ide više na pojedinca, na ličnost (ranije u Ribama bilo je više reči o kolektivnom bolu)....Možda je i vreme da se krene od pojedinca, da svako krene od sebe ...
Jedan Lav, podznak Riba i ja smo danas pričali na tu temu....temu emotivnih rana....On je otišao sa širokim osmehom....osmehom nade i vere...i meni je srce puno!!! On mi je inače potvrdio da nisam luda :)), i da je moj TV što on reče zabagovao :)), a ja znam da se RxMars u Vodoliji igra mojim živcima....testira moje strpljenje....

P.S. Ako vas melodija ove grčke pesme podseća na neku našu.....u pravu ste podseća....od kako sam je čula kopkalo me je....skoro sam naletela na podatak da je Ceca obradila ovaj original ...."Ja još spavam u tvojoj majici"...je njena verzija!!!!





★Od sinoć imamo opoziciju Venere u Devici sa RxNeptunom u Ribama....
"I have a dream"....Venera opozicija Neptun
"Savršena" energija za izbegavanje stvarnosti!!! Imajte to na umu....Beg nije uvek rešenje...može da pomogne kratkoročno....možete da odlutate, možete da verujete u čuda...ALI, morate i da znate kada je vreme da se vratite u realnost!!!
Sutra Merkur kreće u retrogradni hod....Sledi nam ono: Pustio bih ja njega ali neće on mene :)), prekosutra je Pun Mesec i pomračenje....Šta reći.....glavu gore....



Upravo sada na vestima kažu da je u Atini počela kiša....

Ne krijem da volim Grčku i Grčki narod....tamo sam se uvek osećala kao da sam stigla kući....Volim ljude generalno... nije mi bitno koje su vere, boje kože, opredeljenja....ali neke volim malo više i na neki poseban način.....Svim srcem i dušom sam upravo sada tamo....i nadam se da će zalečiti svoje rane...


Нема коментара:

Постави коментар