субота, 11. јул 2020.

"Svaka brava ima svoj ključ i svaki ključ ima svoju bravu" Danas Kiron kreće na retrogradno putovanje....



Zvezdani(n) zapis 2948
Subota. Saturnov dan.
Saturn je u Jarcu na 29°

Saturn je od 11.maja na retrogradnom putovanju! U Jarca je ponovo ušao 02.jula.
Devet dana je Saturn u Jarcu i već možemo da vidimo, da ko je igrao po Saturnovim pravilima bolje je prošao od onih koji nisu. Ovde više mislim na zemlje i narode, mada ovo važi i za lične uticaje! Koliko puta sam napisala da Saturn nagrađuje ako pažljivo savladamo njegove lekcije! 

Jedna od Saturnovih lekcija osim odgovornosti je i strpljenje! U retrogradnom ciklusu Saturna učimo na teži način, uglavnom učimo na greškama, na kraju možemo očekivati i nagradu.
I dokle još uvek traje Saturnov retrogradni ciklus upitajte sebe: Da li biste gledajući unazad uradili isto što ste već uradili ili biste nešto ili sve promenili? Odgovorite i na ovo pitanje: Šta ili ko vas sprečava da ostvarite neke svoje ciljeve? 
U ovom trenutku mnogo je lakše izbrojati planete u *direktnom hodu nego planete koje su kao i Saturn na retrogradnom putovanju! Svi zajedno nam poručuju da usporimo, prikočimo...

Uskoro će sve tri retrogradne planete u Jarcu: Jupiter, Pluton i Saturn biti u godišnjoj opoziciji sa Suncem (uvek u direktnom hodu) u Raku: 14, 15. i 21.jul!




Danas na zvezdanom nebu:
11.jul Kiron 23:09 kreće u retrogradni hod sa 9° Ovna

Baš danas kada i Mesec prelazi u Ovna! U Ovnu je i Mars!
Prvo će Kiron biti stacioniran retrogradno u 23:09 a već u 23:16 srešće se Mesec i Mars u Ovnu! 
Sa RKironom Mesec će se sresti 12.jula 2 sata posle ponoći! 
Ovo je glasan krik ranjenog iselitelja...da stanemo, usporimo....suočimo se i prihvatimo naše rane...one koje smo vremenom potisnuli...I ako je Ovan uglavnom okrenut sebi, ovde je bitno da naučimo da pomognemo drugima, ti drugi su astrološki gledano oni preko puta Ovna u Vagi i ovde je bitno da JA sarađuje sa MI....jer pomažući drugima mi zapravo pomažemo sebi! Podelite svoju bol, biće vam lakše...ali deleći svoje iskustvo neko će se ohrabriti i uraditi to isto...podeliće svoju bol...
(Ipak jedna mala primedba: setite se upustva iz aviona da prvo masku sa kiseonikom stavimo sebi pa tek onda bebama, deci, nekome ko je u panici...)

Najkraće rečeno retrogradni ciklus Kirona od 11.jula do 15.decembra je poziv (ja sam ga nazvala krik jer mi je primeren trenutku) da se suočimo sa svojim unutrašnjim ranama i bolima!!! Kiron je u Ovnu i retrogradni ciklus je naravno u Ovnu pa ovde ima i ljutnje i besa (Mars - ljutnja, bes...Mars vladar Ovna). Imajte na umu da uglavnom iza osećanja ljutnje i besa uglavnom stoje strah i tuga!
Tokom ovog retrogradnog ciklusa radite što više na svemu što vas muči, boli...pokušajte da se oslobodite tereta koji nosite...Pre nego što Kiron krene direktno, preispitajte svoje rane, slabosti, ranjivost...kada to uradite i vi ćete moći da krenete dalje...

Kiron u Ovnu je u retrogradnoj senci od 18.marta ove godine!
Iz retrogradne senke će izaći 08.aprila 2021!

Tekstovi o retrogradnom Kironu:



Kiron, Mars i mi...
Kiron - naše najdublje rane ali i lek
Kiron je u Ovnu od 17.aprila 2018. do 19.juna 2026.
Mars - želja, akcija, strast, agresija, nasilje...
Mars je u Ovnu od 28.juna 2020. do 06.januara 2021.
Već i ptice na grani znaju da će Mars dugo boraviti u Ovnu, dakle šest punih meseci Kiron i Mars će boraviti u istom znaku! Mars i Kiron će se sresti 14.jula
Mars i Kiron u konjukciji jednom na oko dve godine!
Poslednji njihov susret bio je u Ribama (poslednji i u Ribama sledeći u Ribama će se dogoditi 2062) 29.decembra 2018. Sledeća konjukcija u Ovnu dogodiće se 15.juna 2022.
Izazvaće ova konjukcija kod nas potrebu da izlečimo svoju agresivnu stranu...Ključ ili lek biće u isceljenju besa, ljutnje, straha...

Aspekti retrogradnog Kirona:
Merkur kvadrat Kiron 21.jul
Sunce trigon Kiron 01.avgust
Merkur trigon Kiron 09.avgust
Venera kvadrat Kiron 17.avgust
Merkur opozicija Kiron 11.septembar
Venera trigon Kiron 13.septembar
Sunce opozicija Kiron 29.septembar
Venera opozicija Kiron 01.novembar
Sunce trigon Kiron 26.novembar
Merkur trigon Kiron 05.decembar




Dnevni aspekti:

U zoru je sanjivi Mesec formirao sekstil sa ozbiljnim RSaturnom u Jarcu (posle sekstila sa RJupiterom i RPlutonom od juče)...većina je ovu energiju prespavala...
Od 05:48 do 07:05 Mesec je bio u praznom hodu...
Mesec je prešao u Ovna u 07:05 CET
Mnogima je ova energija poručila: Dobro jutro, jesi li spreman/spremna za akciju?
Prvi aspekt Meseca u Ovnu biće kvadrat sa RMerkurom u Raku i odavde kreće ljutnja i bes (18:09)...ta ljutnja i bes se pojačavaju konjukcijom Meseca i Marsa (23:16)...Sa ovim energijama teško je suzbiti bes...


P.S. I na mene deluju ove energije...Možda ste primetili pre neki dan sam spomenula plagijatore! Redovni čitaoci znaju da pišem svaki dan, pisala sam i u vreme bolesti moje majke jer je ona to tražila od mene, nisam pisala nedelju dana kada je ona preminula! Boli me kada vidim bezobzirnost...kada se neko ponaša u skladu sa poslovicom "Lako je iza šest volova gurati plug" ...To što neko misli da sam ja vo koji piše, pa što da se ne posluži zaista mi nije jasno i nikada neće biti...




Нема коментара:

Постави коментар