недеља, 19. јул 2020.

"I sunce je zvezda"....Aspekti Sunca u Raku ovih dana

Samos 2017.


Zvezdani(n) zapis 2957
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Raku na 27°

Sunca od jutros nema...namrštilo se nebo...
Od 14/15.jula Sunce je u opoziciji sa RJupiterom, RPlutonom u Jarcu!
Ove energije su obeležile ovu nedelju!
Sledeće nedelje nas čeka i opozicija sa RSaturnom u Jarcu!

Mnogima je ova energija pomogla da ublaže efekte opozicija!

Sinoć sam gledala jedan film na HBO na novom velikom TV (uranjen rođendanski poklon)!
Bilo je k'o u bioskopu!
Kakve veze ima film sa današnjim tekstom?
Generalno gledanje filmova mi je ovih večeri terapija!
Moj beg od stvarnosti.
Jedan naslov mi je odmah zapao za oko:
I sunce je zvezda


Film prati život dvoje mladih u samo jednom danu!
Šta sve može da se dogodi u jednom danu?
Da se zaljubite...ali i da vas kao u filmu sa porodicom deportuju u zemlju porekla jer ste imigrant!

Devojka u filmu ne veruje u ljubav, pravi je mali cink...Mladić je romantičar koji na sve načine pokušava (u jednom danu) da je razuveri! "Šta ako ti kažem da bi mogao da te nateram da se zaljubiš u mene"...Sreli su se spletom čudnih okolnosti...."Otvorite srce sudbini" kaže kondukter u metrou jer je bio zastoj na Manhattan...Mladić je devojci spasao život..Tako je sve počelo...
Ne očekujte previše od ovog filma...

Bila sam davno u New York....i nisam posetila Planetarijum, nije da me nije interesovao već nije bilo vremena...U među vremenu originalan planetariju iz 1935 je srušen, sagrađen je novi i od 2000. otvoren za javnost. Delić filma je snimljen u njemu...Sebe sam zamislila kako se slikam ispod makete Jupitera...


Dnevni aspekti:
Mesec je u Raku

Mesec je svoj na svome...Ako vam je lepo kod kuće, ne ide vam se nigde, kuva vam se, druži vam se sa porodicom i sa prijateljima koji su vam kao porodica onda osećate ovu energiju...
Od jutros je Mesec u konjukciji sa (direktnim) Merkurom i u kvadratu sa RKironom uskoro će biti i u kvadratu sa Marsom! Mora tako jer su Mars i Kiron već neko vreme u konjukciji! Mesec je ovde "okidač" za energiju bola i tuge...Merkur je tu da se o tome priča i piše...
Negde između udenula se i energija sekstila Meseca sa Uranom u Biku! Osećanje slobode, potrebe da se nešto promeni je tu...Možda će ova energija ipak neke od vas naterati da izađete iz kuće...Izaći će mnogi ali sa manje ili više straha koji vlada zbog nevidljivog neprijatelja. 
Koliko sutra čeka nas Mlad Mesec u Raku i Novi početak....čeka nas nova nedelja, nove prognoze...



Нема коментара:

Постави коментар