среда, 15. јул 2020.

***Hajde da putujemo negde!


Metalna skulptura u luci ostrva Speces

Mesec u Biku (zemlja) je danas u sekstilu sa retrogradnim Neptunom u Ribama (voda)...
Ovo je aspekt mašte, kreativnosti, umetnosti... Aspekt za opuštanje, meditiranje....
Ono.... pogled u daljinu pa kuda nas odvede...Ova energija je dobra za umetnička stvaranja (poezija, slikanje, gluma, pevanje, dobar je za ritam i ples. Za duhovnost, saosećajnost....Dobar je i za povezivanje sa porodicom....opet na nekom dubljem duhovnom nivou!

Energija koja nam nudi sposobnost da vidimo dalje od naših problema kroz intuiciju, maštu, kreativnost...aspekt sa kojim su čuda moguća...
Energija koja nas poziva Hajde da putujemo negde makar i virtuelno!
Neptun je naš duhovni poriv ili poriv za bežanjem...

Plaža na ostrvu Speces

Ja sam noćas sanjala more...
Sa Nat Neptunom u 1.kući moja glava je često u oblacima i ja sam se odavno pronašla u Zdravkovoj pesmi "Ti živiš u oblacima mala"
Kad god je na nebu jaka energija Neptuna ja izvadim ćilim pa odlutam na neki oblak!
Ima i zamke u ovakvim energijama. Lako je upasti u ovu energiju, teško je iz nje izaći....ono kada vam se svidi pa vam se ne silazili sa oblaka....U tome je poenta vratiti se lako i bezbedno posle kraćeg odmora od svakodnevice!
Jutros pišem dnevni izveštaj i dnevne prognoze i setim se sna...
Jutros sam poželela da nisam ovde već negde tamo na nekom Grčkom ostrvu....Uticaj Neptuna više nego očigledan....(Neptun naš duhovni poriv ili poriv za bežanjem)!!!

Spetses - "začini"

Do mene je čudnim putevima stigla fotografija sa jednog Grčkog ostrva gde se nalazi skulptura bika! Naravno odmah sam izguglala sve o ostrvu!
Prvi put sam čula i videla ostrvo Speces ili Spetses (grčki: Σπέτσες) 
Nalazi se na 5km od Peloponeza, spada u Saronska ostrva...
Prošle godine ja sam obišla dva iz te grupe Angristi i Eginu...htela sam i Hidru ali sticajem čudnih okolnosti nisam uspela da vidim to ostrvo o kome sam puno pisala na Blogu (ukucajte u search bloga - Hidra). Ako se....ili bolje rečeno kada se vratim na Peloponez jednog dana osim Hidre obićići ću nadam se i ovo ostrvo jer se nalaze blizu jedan drugog!
Speces je još jedno ostrvo pored Hidre gde je zabranjena upotreba automobila...
Kažu da je ovo ostrvo ostrvo glamura i stila...da je ovo ostrvo za beg bogatih Atinjana...
Da su na ostrvu boravile Merlin Monro, Elizabet Tejlor, Melina Merkuri...
Na ostrvu je sahranjena Laskarina Bubulina žena pomorski grčki general i počasni admiral ruske mornarice - impresivno zar ne!!! Na ostrvu je muzej posvećen njoj kao i statua u luci...

Moja mama je mnogo volela Grčku, ona mi je prenela tu ljubav prema Grčkoj...Kada je prvi put uspela da nagovori tatu da više ne letuju na Jadranu godinama smo letovali u Grčkoj...Tamo su njeno ime preveli u Melina (med)...Volela je i Melinu Merkuri i film "Never on Sunday"...umrla je u nedelju...



"Pote tin Kyriaki" Nikad u nedelju...
Šaljem ti sa svog prozora jedan, dva i tri i četiri poljupca


Нема коментара:

Постави коментар