среда, 29. јул 2020.

"Da smo živi i zdravi...." Danas na zvezdanom nebu...



Moto dana:
"Ako ne možeš nagraditi, makar se zahvali"

Zvezdani(n) zapis 2967
Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Raku na 18°

Merkur je ove nedelje pored Neptuna zvezda nebeske pozornice...
Naravno tu je Sunce u Lavu van svih kategorija :), pozornica je Lavu prirodno stanje...
Što se Merkura tiče zauzet je za sve pare...
Vodi ratove rečima (i ne samo njima) sa Marsom, uskoro će da se nadmeće sa RJupiterom ali biće i u zanosnom trigonu sa Neptunom!
Više o svemu ovome OVDE!!!

Danas jedna bitna astro vest: 
Venera u Blizancima izlazi iz retro senke sa 21°
Još samo da prođe njen kvadrat sa RNeptunom i da odahnemo...od iluzija, zabluda i pogrešnih signala...


Ako je jedina molitva, koju u životu kažete, samo jedno – “Hvala”, to je već dovoljno 
Hvala svima koji su mi juče čestitali rođendan!!!
Za svaki rođendan godinama unazad dobijem pregršt poruka...juče ih je bilo najviše... 
Najiskrenije...ulepšali ste mi dan!
Dragi moji....Hvala...što postojite!!!

Poruke su stizale svuda i na mail, FB, Viber, Instagram, WhatsApp...bilo ih je čak i na "običnom" SMS...Pročitala sam svaku poruku i odgovorila...Neka se ispuni samo deo onog što ste mi poželeli....sa ovakvom energijom lepih želja, misli, pohvala šta lepše može da mi se dogodi....Napravili ste ovom energijom "štit" za mene....Hvala i za poklone koje sam dobila...neke od vas ne poznajem lično a pokloni su stigli...
Život ide dalje...sa rođendanom ili bez njega... I planete idu dalje...




Dnevni aspekti:
Mesec je u Škorpiji do 09:24

Brojimo sitno do kraja jula...Mesec je sada u optimističnoj energiji Strelca...vreme je da odapnete strelu pa kuda vas odvede..."Uvek gađaj Mesec. Čak i ako promašiš, završićeš među zvezdama"... Vreme je za širinu, prostranstva, daljinu....avanture svake vrste...Vreme je za obnavljanje optimizma, vere, nade...U ovo doba korone sužene su nam mogućnosti....ali nije vreme da klonemo duhom...Moramo obratiti pažnju na Jupitera vladara Strelca...on je i dalje u snažnom sekstilu sa Neptunom dakle ima nade...Ok, on je i dalje u konjukciji sa RPlutonom neke stvari i događaje ne možemo zaobići....i tu je opozicija Merkura sa Jupiterom (egzaktno sutra), pokušajte da ne idete iz jedne krajnosti u drugu, već nađite balans...
Prvi aspekt Meseca u Strelcu je kasnije večeras trigon sa Suncem u Lavu...snažna energija, gde sarađuju dve energije vatre...Ovaj vatreni trigon će podići i vaše raspoloženje i vaše samopouzdanje...Jedan sat posle ponoći Mesec će biti u trigonu sa još jednom vatrenom energijom sa Kironom u Ovnu...energija koja leči...



Нема коментара:

Постави коментар