среда, 29. јун 2016.

"Touch Me"....Danas na nebu

DOBRO JUTRO ZVEZDICE...
Ja kao da već osećam energiju Meseca u Biku, a Mesec je na 29* Ovna...usporena sam od jutros....Imam posla i obaveza preko glave...pijem već drugu kafu i nikako da se odlepim od stolice a moraću...:)). Slučajno ili ne tek moram u banku...(Mesec u Biku)....
Od jutros ne baš lepa vest....u Instabulu na aerodromu bombaš samoubica sa sobom u smrt poveo je puno nevinih ljudi...Mesec u to vreme u konjukciji sa Uranom....Uran - aerodrom!!!RxMars u Škorpiji u inkonjukciji sa Uranom u Ovnu!!! Nasilje!!! Pa ti piši sada optimistički....


Mesec danas u Ovnu do 12:03 CET kada će preći u Bika...
DANAS NA NEBU:
Mesec konjukcija Uran 02:12 CET
Mesec sekstil Merkur 09:46 CET

Danas Mesec menja znak - energiju. Baš u podne...drugi deo dana sporiji...Dok pišem ovaj tekst Mesec je na 29* Ovna...i dalje je blizu Urana (24*) ali noćas je bila egzaktna konjukcija... Možda je bilo nemira, nervoze....ništa od spavanja ili isprekidano spavanje. Jedna od tih sam ja....nikako da se jastuk i ja složimo :)). Od jutros Mesec i Merkur u sekstilu. I Merkur uskoro menja znak i prelazi iz Blizanaca u Raka. Pre nego promene znak u energiji sekstila donose nam lepa osećanja, lepo raspoloženje, lepu komunikaciju....Ja sam od jutros nekoliko puta pričala (Merkur) sa majkom (Mesec)....Od podneva menja se energija....neko će tu energiju osetiti odmah...usporiće, pomirisaće možda neki cvet usput, priješće mu se nešto slatko...:)), a onda bi mogao da se seti banke....Mene baš danas čeka poseta banci....nadam se da će me tamo dočekati praktična a ne spora energija :)).


Danas nema egzaktnih aspekata...
Sutra nas očekuju veće promene!!!
Merkur će najpre ući u Raka u 01:24 CET za njim će Mars u 01:38 CET biti stacioniran direktno!!!
ZVEZDE U JUNU
Šta rade zvezde u periodu od 27.Juna do 4.Jula...


Jim Morrison (Strelac/Vodolija sa Mesecom u Biku)

  Touch Me 

 

Нема коментара:

Постави коментар