четвртак, 23. јун 2016.

"Moj galebe".....Danas na nebu

DOBAR DAN ZVEZDICE....
O....da li sam ja uopšte spavala noćas... I jesam i nisam. Moj avijatičar danas prvi put ide preko velike vode.  ("Prvi avion "Er Srbije" na direktnoj liniji Beograd - Njujork poleteo je jutros sa beogradskog Aerodroma "Nikola Tesla" čime su, nakon skoro 25 godina, ponovo uspostavljeni direktni letovi iz Srbije u SAD.").  Ko želi da bude obavešten o svemu.... idite na portal Tango 6...:-). 
Bila sam uzbuđena kao da ja putujem....a bila sam tamo daleko dva puta osamdesetih... Mamin sin je tada bio mali i nije išao sa nama. Mesec je u Vodoliji gle čuda :)), preko njegovog Sunca...lepo aspektovan sa njegovim Jupiterom.....Sretan put....ljubi ga majka


DANAS NA NEBU:
Mesec inkonjukcija Venera 10:39 CET
Mesec sekstil Saturn 19:28 CET

Mesec je dok ovo pišem na 6* Vodolije, u inkonjukciji je sa Venerom u Raku...dakle potreba za prilagođavanjem (inkonjukcija)!!! Osećannja između ne baš dobra i mogla bi da budu dobra :)). Evo i zašto? Inkonjukcija se nalazi između opozicijije i trigona. Nije opozicija a nije ni trigon!!!  Prilagodite svoja osećanja....prilagodite svoje odnose (Venera)....Kasnije u toku dana i večeras, stabilnija osećanja, više odgovornosti, discipline... Bolji odnos sa starijim ljudima....posebno prema osoboma iz porodice....Moguća je i kontrola osećanja, više samodiscipline i samokontrole...Sve što započnete, kasnije možete očekivati nagradu (Mesec sekstil Saturn). Valjda ću i ja kasnije prestati da treperim :)). Čim krenem da radim što je uskoro pa žurim :)), manje ću misliti :)). I ako nemam strah od letenja, nešto od jutros baš nisam sva svoja :)). Rasejana sam (Merkur kvadrat Jupiter), prošlost mi se vraća RxSaturn, Mesec u mojoj 4.kući. Znam da preterujem zato jedva čekam da počnem sa radom....Mada i sada radim :))).
Nadam se da mamin sin ne čita ovo :))).

Danas jedan egzaktan aspekt:

Merkur nastavlja sa negativnim trendom...
23.Jun 00:58: Merkur kvadrat Jupiter
Merkur u Blizancima, Jupiter u Devici na 16*
Od ulaska Merkura u Blizance sve sami nepovoljni aspekti, na dan Punog Meseca opozicija sa RxSaturnom i  kvadrat sa RxNeptunom i sada još jedan kvadrat sa Jupiterom!!!
Sa ovim aspektom vrlo je moguće da ćemo u najmanj ruku biti rasejani, on će nam smanjiti i opažanje, svu energiju i vreme uglavnom ćemo trošiti na neke "sitnice". Zastoj u učenju. Mogući su manji neuspesi, nepoverenje u sebe, kompleksi (mada to mora da ima potvrdu u vašim horoskopima), negde je to samo povlačenje. Ovaj aspekt ne umanjuje talenat, on je čak povoljan za umetnike, narav sa ovim aspektom je dobra, samo eto mnogi će osetiti malo ili više rasejanosti". Šta još: odsustvo razmišljanja najblaže rečeno, preterivanja, blefiranje, neke bele laži, netaktičnost, problemi sa zakonom, konflikti....
 
Na današnji dan rođen je  Richard Bach....
Rak/Vaga, sa Uranom u Biku...
"A ovog galeba nije zanimalo jelo, već let. Galeb Jonathan Livingston najviše je voleo leteti."  (ljubav prema onome što radi)
"Možemo se izdići iz neznanja, možemo postati umešna, pametna i savršena bića. Možemo biti slobodni! Možemo naučiti leteti!"  (stalna težnja ka usavršavanju, ka ličnoj slobodi)
 "Nebo nije ni mesto ni vreme. Nebo je savršenstvo."





Нема коментара:

Постави коментар