субота, 11. јун 2016.

"I Wanna Be Loved By You".....DANAS NA NEBU...

DOBRO JUTRO ZVEZDICE....
Ja sam od jutros pod utiskom sna koji sam sanjala...ne zapamtim svaki san, ali ovaj nije isčeznuo kada sam otvorila oči....Sedela sam na terasi do malopre....Subota je....ceo kraj kao da je uspavan....
Mrzelo me je da odmah sednem za Lap Top i pišem....mrzelo me je ruku da podignem :)). San mi nije izlazio iz glave...Lud je da luđi ne može biti....Tran Mesec je od jutros "preko" mog Nat Plutona, tako da nisam mogla dugo da lenčarim....u sekstilu je sa mojim Nat Neptunom i nekako mi značenje mog sna polako biva jasnije... Za par sati Mesec će preći i preko moje Venere....da li je to nagoveštaj uživanja...pre toga mora i da se nešto radi....kućni poslovi u zaostatku...radilo se ove nedelje, kuća je trpela :)). Moj Mars u Blizancima je spreman za više poslova....


DANAS NA NEBU:
Mesec je u Devici
Današnji aspekti Meseca
Mesec opozicija Neptun 14:59 CET
Mesec kvadrat Saturn 15:54 CET
Mesec konjukcija Jupiter 21:30 CET
Mesec trigon Pluton (12.Jun) 00:22 CET

Da li ste i vi nešto sanjali, da li ste zapamtili san :))), možda ste od onih koji radije sanjaju budni...danas će svi takvi :)) imati svoju šansu da odsanjaju svoje snove na javi....Mnogi će poželeti posle prvih vesti negde da pobegnu....na neki oblak ili već negde gde obično "pobegnu"... energija Device bi da vas natera da nešto radite, energija Riba da maštate, sanjate....najbolje je da napravite kombinaciju i da dok radite sanjate :))). Usisivač u ruke, slušalice na uši....i lutajte :))). Ovo je i energija iluzija, zbunjenosti, nostalgije, prošlosti... Negde je to preosetljivost, melanholija... Beg od stvarnosti je ovde izazov! Nije vreme za donošenje odluka.... (Mesec opozicija Neptun).
Kasnije popodne neka težina, neki "kamen na duši"....pesimizam, tuga možda. Tako je kada pritisne Saturn sa svojim ograničenjima, strahovima, kočnicama.... Usamljeni mogu biti još usamljeniji..., tužni još tužniji... (Mesec kvadrat Saturn)....Subota veče....mnogima će se vratiti optimizam, radost, sreća....ili će bar biti nešto raspoloženiji nego tokom dana...javlja se potreba za još....još....dobra energija za večernji izlazak, za popularnost. Možda je vreme da nekome oprostite nešto, možda sebi...mali oprez, Jupiter sve širi i dobro i loše....(Mesec konjukcija Jupiter). Iza ponoći sačekaće nas energija strasti, sve ili ništa, energija inteziteta., energija koja budi intimnost....lep završetak predhodnog dana :)))... (Mesec trigon Pluton)...

Ni danas nema egzaktnih aspekata...
Mesec bi mogao da pokrene energiju T-Kvadrata! Mesec konjukcija Jupiter, Mesec i Jupiter opozicija Neptun, Mesec i Jupiter kvadrat Saturn, Saturn kvadrat Neptun (on uskoro egzaktan)!!! Mogao bi ali ne mora....T-Kvadrat je već dugo prisutan svojom energijom, ako negde miruje sada bi mogao da "proradi". Posebno jer je kvadrat Saturna i Neptuna sve jači i jači!!! I globalno i lično ko zna šta nas čeka....


Merlin Monro Blizanac/Lav
Mesec konjukcija Jupiter, Mesec opozicija Neptun, Mesec kvadrat Saturn....skoro pa svi današnji aspekti Meseca....

  "I Wanna Be Loved By You"




Нема коментара:

Постави коментар