петак, 22. јун 2018.

Varljivo leto.....i neki aspekti danas i sutra....


Petak je....Venerin dan...
Venera je u Lavu na 9*
Od juče (18:53 CET) Venera je u opoziciji sa Marsom u Vodoliji!!!
Aktuelni su i Mesečevi Čvorovi....
RxSMČ u Lavu na 7* i RxJMČ u Vodoliji na 7*
Aktuelne su i konjukcije Venere i RxJMČ,  Marsa i RxJMČ!!!
Ovo su aktuelni aspekti u kojima učestvuje Venera!!!
Venera je od danas i u kvadratu sa RxJupiterom u Škorpiji...
Egzaktan kvadrat (i najjači uticaj) nas očekuje 25.juna kada obe planete budu na 13*

Današnja karta neba:


Mesec je u Vagi...na 24*
Poslednji aspekt Meseca (pre prelaska u drugi znak) je kvadrat sa Plutonom....burna noć za one koji su bili budni iz bilo kog razloga. Mesec je od 03:34 CET u praznom hodu....do 21:10 CET kada će preći u Škorpiju!!!
Na kraju dana pred samu ponoć Mesec u Škorpiji u trigonu sa Suncem u Raku!!! Lepa energija za petak na subotu...i sve one koji će uživati sa kišom ili bez kiše :)).
Ipak pripazite....Mesec će 25 minuta posle ponoći biti u opoziciji sa Uranom u Biku. Moguća su raznorazna iznenađenja, uzbuđenja....itd. (već prema ličnom horoskopu)!! 

Od jutros u našem gradu potop.....slike iz centra grada na TV upravo o tome govore....
Od jutros je tako mračno da sam morala sobu da osvetlim....i to me podseća na jesen...
Letnju kišu volim....zbog čistog vazduha....opranih ulica....ali ovo je više od toga....



Leto je otpočelo s' kišom....
I već najavljuje prve aspekte...
  • Sunce sekstil Uran - sutra 23.jun u 07:57 CET
  • Sunce kvadrat Kiron - sutra 23.jun u 23:39 CET

Što se tiče sekstila Sunca i Urana imate u mesečnom izveštaju 

Uradite nešto drugačije...


Sunce kvadrat Kiron:
Najavljuje ova energija smanjenu vitalnost (Sunce - vitalnost, Kiron - rana)...neka bol je moguća..nova ili stara (stara na nov način). Ovo je velika osetljivost....preosetljivost. Neki neprijatan osećaj u sopstvenoj koži. Ovde je rešenje u prihvatanju bola, prihvatanju nekih ograničenja (manjak energije i vitalnosti...). Ovo su i osetljivi odnosi sa muškarcima...nama bitnim..očevi, muževi, neki drugi muškarci rodbina, prijatelji....ovo su i neke njihove boli i patnje. Na ličnom planu ovde je osnovno prihvatanje bola i rana...zatim potraga za lekom...isceljenjem....Ali lek i izlečenje mogu doći tek kada shvatite ko ste, kada stupite u kontakt sa sobom, svojim egom, karakterom (Sunce)....Najčešće se sa ovom energijom krene u potragu za nekim alternativnim, nekonvencionalnim metodama lečenja...Šta god da jeste u pitanju šta mislite da vam pomaže je dobro, ipak budite i oprezni nekada zvanična medicina ima više odgovora....
Možda vas lično zaobiđe ova energija, ali neće nekog vama bliskog....tako da je ovo i indetifikacija sa ljudima koji pate....i da samim tim možda budete nečiji iscelitelj....Lečeći tuđe rane...lečite i svoje bilo da ste ih svesni ili niste!!!
Sunce je u Raku....i nekako u prvi plan stavlja porodicu...majku, oca....i sve ostale....Zbog svega ovog možda ćete vi osetiti ovu energiju, i neku bol u odnosu na porodicu, na vašu mladost, detinjstvo, obrazac vaspitanja koji ste imali...ili je to energija koja utiče na nekog vama bliskog...obrni okreni opet ste vi deo ove priče....(Kiron u Ovnu, Ovan - JA)....




I tako...stiglo je leto....dani su duži, noći kraće....pokušajte da ustajete što ranije i "pozdravite" Sunce....divna je to energija.....naravno kada se Sunce vidi i kada nema oblaka kao danas ovde kod nas!!!
Sunce nas možda u ovom trenutku zbunjuje....sekstil sa Uranom, kvadrat sa Kironom....ništa strašno ako smo spremni, pripremljeni za izazove, lekcije...Život (Sunce) je takav...
Sunce je u Raku...osvetlelo je našu kuću Raka (u natalnom horoskopu)...iz kuće u kojoj je Uran dolaze raznorazna iznenađenja (pozitivna), poziv na promenu...iz kuće u kojoj je Kiron dolazi neka bol, patnja, rana....ako to osvetlite, osvestite...problem je pola rešen!!! Krenulo je varljivo leto 2018. (svaka sličnost sa filmom "Varljivo leto '68." je slučajna :)):
Venera (današnji vladar) druži se (konjukcija) sa RxSMČ u Lavu....i pokazuje nam put kojim treba ići...."slušaj srce, ono zna put"....opozicija sa Marsom nam ukazuje da smo različiti :)), da su "žene sa Venere, muškarci sa Marsa"....ali različitosti se privlače....samo nađite "zlatnu sredinu"....ne takmičite se....ne izazivajte u onome preko puta vas ono najgore što on/ona ima!!! - "vodite ljubav a ne rat"!!!

Ne volim ali moram...da vas upozorim (ne ljutite se na glasnika)....sutra još jedan egzaktni aspekt koji nije baš lagan:
  • Merkur opozicija Pluton - 23.jun u 11:26 CET
I ovaj aspekt imate u mesečnom izveštaju

Gledala sam današnje vesti...pored svih ostalih vesti....ono što "bode oči" je mundijal :)))
Danas osmina finala (da vas ne zavara informisala sam se...inače o tom pojma nemam :), večeras u 20h Srbija : Švajcarska....super opet ću da navijam sa terase :)))! Znam ja da je fudbal najvažnija sporedna stvar na svetu....ali ne razumem se baš u fudbal. Volim svoju zemlju pa ću da navijam....




Jučerašnji tekst o retrogradnom Marsu...ranije započet....pa slučajno objavljen pre nekoliko dana....izazvao je neke komentare na moje pisanje...najviše na pravopis, ali sada vidim i na stil pisanja!!! Sto ljudi sto ćudi....Nikada se ne može svima ugoditi....a to i nije moj cilj. Moj cilj je da svi imaju neku korist od mog pisanja...najviše oni koji uče astrologiju...Zbog toga često i ponavljam neke delove....koristim copy-paste (svojih tekstova), (pre)opširna sam itd...Kada sam učila latinski najviše sam volela i trudila se da upamtim latinske izreke!!!
Repetitio mater studiorum est - Ponavljanje je majka znanja... jedna od izreka koju sam izgleda najviše upamtila :)))). 
Stil pisanja je po meni kod svakog prepoznatljiv pre svega po subjektivnosti ali i originalnosti! Stil pisanja je taj koji vas pridobije ili odbije....izbor je vaš....
Moj stil pisanja (bez lažne skromnosti) je prepoznatljiv...Ono što znam jer mogu da proverim, moji tekstovi su čitani...Juče je na Blogu bilo više od pethiljada čitalaca!!! Dnevno bude i manje oko 3500 ali i više preko 8000. Preko 7 miliona pregleda ukupno za sve ove godine...nije malo....


Neću ja da sudim sama o svom stilu pisanja...ali je takav kakav je....Spremna sam uvek da promenim šta treba da se manja....ali teško je da sasvim promenim stil pisanja.....što mi iskreno i nije namera. Ja dok pišem ne razmišljam o stilu...rečenice same idu :))). Pravim greške (i to je stil:), i gramatičke i pravopisne....pre svega jer uvek žurim a osećam obavezu ali i potrebu da pišem svaki dan. To nimalo nije lako...verujte mi....
U osnovnoj i srednjoj školi osvajala sam nagrade za kratke priče....moj profesor srpskog jezika u osnovnoj i kasnije profesorka u srednjoj ukazivali su mi na stil pisanja ali pre svega zbog grešaka pravopisnih....tada sam se trudila da ispravim....sada mi se nešto ne vraća u školu :))), ali trudim se i dalje....Kraći tekstovi, više vremena za proveru i ispravke :))).
Da se vratim na stil pisanja :))
On je ovakav....ima lični pečat što je meni jako bitno...
Moje misli jesu često konfuzne :)) pa je takav i stil pisanja :)). Nisu ni jednostavne (misli) tako da su mi i tekstovi ponekad predugački....Ali iskreno....pišem prirodno baš onako kako i razmišljam :))). Po meni neprirodnost može odbiti čitaoce....a ne toliko pravopisna greška koja se zbog brzine potkrade...Ko zna koliko ovaj tekst ima grešaka (naći će se već neko ko zna)Najveći problem je što žurim....ovaj tekst pišem u pauzi između dve konsultacije....a spremam i ručak (moj Mars u Blizancima radi dva posla)....
Znam da je bolje da budem jasnija, kraća u pisanju i potrudiću se....Bez obzira na godine moramo raditi na sebi i širiti znanje....Dakle izgovora nema....Potrudiću se da ne menjam stil ali da ipak nešto promenim....
Za kraj...ja pišem srcem....takav je moj Nat Merkur u Lavu :)))


Ovo leto me na tebe podseća....


Нема коментара:

Постави коментар