среда, 13. јун 2018.

Astro vesti.....i jedan aspekt (Merkur sekstil Uran)...



Sreda je....Merkurov dan....
Merkur je juče prešao u Raka...sada je na 1*
Merkur je u sekstilu sa Uranom u Biku i u kvadratu sa Kironom u Ovnu!!!
Krajem nedelje biće i u opoziciji sa RxSaturnom u Jarcu!!!
Sve objašnjeno i napisano ranije :))
Nedeljni horoskop od 11.juna do 18.juna...

ZVEZDE U JUNU



Mesec je u Blizancima...na 19*
Uskoro će i Mlad Mesec u 21:43 CET


13.jun 13:40: Merkur sekstil Uran
Mene je krenula komunikacija od kako sam oči otvorila :)))....
Jutro je krenulo sa svim mogućim inbox-ovima :))). Krenem od zvaničnog mail inboxa, pa inbox FB, onda Viber, Skype, WhatsApp....i na kraju SMS....Pogubim se uvek....jutros mi je nekako lakše išlo zahvaljujući energijama koje su sada aktuelne....
"Vrti se" Tran Merkur oko mog Meseca i u sekstilu je sa mojim Uranom...plus Tran Merkur sekstil Tran Uran!!! Sinoć mi je sinula ideja :)))))) - Eureka!!! 
Ja volim da pišem i uglavnom su to poprilično dugački tekstovi :)), rešila sam da iskoristim prednost interneta i društvenih mreža i da objavljujem kratke vesti....na instagramu u delu priče...ali i na FB...za one koji vole brze i kratke vesti....
Naravno pišem i dalje....


Stories na instagramu i FB...

Astro vest za sutra:

Radni dan još nije za mene završen....ali sada sam u ovom fazonu :))

"Have I Told You Lately"





Нема коментара:

Постави коментар