субота, 9. јун 2018.

Moj Merkur piše......



Subota je...Saturnov dan...
Saturn je u Jarcu na 7*, retrogradan je od 18.aprila!!!
Saturn i Uran su u trigonu (negde od 30.maja). Saturn na 7* Jarca, Uran na 1* Bika....ovaj aspekt neće biti egzaktan (tačan) ali je prisutan. Poslednji njihov egzaktni trigon imali smo u novembru 2017. Saturn je bio u Strelcu na 25*, RxUran u Ovnu na 25*!!! Taj aspekt smo imali tri puta ja sam ga nazvala "neke ptice će da polete"!!! Ovaj trigon sada između njih Saturna i Urana u drugim znacima....Saturn je prošle godine prešao u Jarca, sada je retrogradan i ide ka prvim stepenima ovog znaka, Uran je prešao u maju u Bika i sada je na prvim stepenima tog znaka!!! Saturn će stići do 2* Jarca u retrogradnom hodu!!! Krenuće direktno sa 2* Jarca 06.septembra!!! Pre toga Uran će sa istog stepena krenuti u retrogradni hod 07.avgusta!!! I taman da budu u egzaktnom aspektu razdvojiće se....
Dakle, sada imamo ovaj trigon nije egzaktan ali je prisutan...i biće prisutan...najjači će biti u septembru ove godine i tada će njegov uticaj slabiti i nestati kada Saturn dođe do oko 5* Jarca, a Uran ponovo bude u Ovnu (retrogradni hod) na 29* a to je 11.novembra ove godine!!!
Sledeći egzaktan trigon ovih planeta dogodiće se 10.marta 2047. godine (Saturn u Jarcu, RxUran u Devici na 3*)!!!
Ovaj aspekt spada svakako u dobre aspekte u dobre energije...energije promena, pozitivnih promena. "Mana" mu je samo što neće biti egzaktan!!! Prisustvo ovog trigona od maja do novembra ove godine (sada u drugim znacima Bik, Jarac) posle tri egzaktna trigona (Saturn u Strelcu, Uran u Ovnu od decembra 2016. do novembra 2017.), svakako priča priču o promenama i ličnim i kolektivnim!!!


https://www.facebook.com/crteziikarikature/posts/1402640116490170:0

Ovaj aspekt je u ovom trenutku meni lično jako bitan. Uran u Biku prolazi kroz moju 7.kuću, svi oni preko puta....veze i odnosi sa ljudima, RxSaturn u Jarcu je u 3.kući, kući komunikacije....I ja zaista neko vreme imam potrebu da nešto menjam u tom odnosu!!! Jučerašnji događaj ovde na Blogu me je još više podstakao da tako razmišljam. 
Šta se dogodilo?
Juče sam imala vrlo intezivan i naporan dan....Neću više da pišem o svom privatnom životu, takav je kakav je....Ja radim, pišem....pa opet radim. Juče sam u pauzi između dve konsultacije pisala tekst unapred... Mars će krenuti retrogradno ovog meseca....26.juna. Da bi se pripremili mnogo ranije za taj događaj i ja sam krenula (mnogo ranije) da pišem tekst o toj nebeskoj i astrološkoj pojavi! 
Ne znam kako ili znam (trenutna situacija sa Neptunom) taj delimični tekst je objavljen...ko zna u kom trenutku sam umesto sačuvaj pritisnula objavi!!! Pažljivi čitaoc mogao je da primeti da nešto nije u redu već u naslovu gde je pisalo Retrogradni....bez fotografija samo tekst....
Jedna devojka iz dalekog Kuvajta poslala mi je privatnu poruku da se nešto dešava....upozorila me je da imam neke poruke na Blogu!!! 


Piše se nedovršen a ne ....ne dovršen!!!
Znam kako se piše....i mala primedba, tekst i nije dovršen!!!
Brzo kucanje, želja da što više napišem kada već imam pauzu a neko kasni u zakazan termin....i gle čuda pravopisna greška - u tekstu koji je radna verzija i koji nije trebao da bude objavljen juče već za dan dva....U brzini pravopis najčešće strada....kod mene...za druge ne znam jer i kada vidim pravopisnu grešku negde ja ne razmišljam da li je ta osoba slučajno pogrešila ili je nepismena! Nisam pravopisni policajac....Nisam stroga ni prema sebi ni prema drugima....šta da radim takav mi je karakter. Nisam od onih koji sebi ali i drugima ne dopušta greške. Kada imam vremena (a uvek mi fali još samo malo) ja pročitam tekst pre objavljivanja i ispravim sve greške, mada mi se i tada potkrade neka greška. Možda je to nemarnost pre nego nepismenost ali odluku o tome kako me vidite vi koji čitate ovaj blog ostavljam vama!!! Iskreno ne volim ekstreme, niti preveliku brigu da mi se slučajno dogodi neka greška niti da sam toliko nemarna da mi se često greške dešavaju....
Cujusvis hominis est errare...
Svesna sam da često pogrešim i u pravopisu i u kucanju...permutujem reči, "progutam" neko slovo itd. Svesna sam i nije da me nije briga....Sve sam samo ne neodgovorna....Kada sam imala najviše problema ja sam tekstove pisala baš zbog odgovornosti prema onima koji očekuju tekst svaki dan. I kada negde putujem ja pišem....

Ne žuri....
Odavno sam negde pročitala o psihologiji pravopisnih grešaka, o pravopisnim policajcima itd. Nemam ništa protiv...da mi se ukaže na greške....nisam sujetna ma koliko smo mi Lavovi obeleženi kao sujetne osobe :)). Verujem da su oni koji u tekstu vide i uoče pravopisne greške zapravo perfekcionisti a to nikako nije loše!!! Ja iskreno nisam toliki perfekcionista i iskreno ne brinem mnogo što nisam. Jedan mudar čovek mi je jednom ovde na Blogu napisao: Naša najveća greška je briga oko tuđih grešaka!
Na kraju jučerašnje poruke piše: "Bez uvrede, srdačan pozdrav! :)
Majo.....nisam se uvredila....Srdačan pozdrav :)))
I tako dragi moji...pišite kada god uočite neku grešku.....neću se uvrediti!!!
Drago mi je i što je sagitarius79 shvatila o čemu se radi.....:))), na kraju ovo je astrološki blog!!!

Mesec je u Ovnu....sada je na 17*
Dok pišem ovaj tekst Mesec u Ovnu je u sekstilu sa Suncem u Blizancima (09:29 CET), lepa energija, sklad duše (Mesec) i volje (Sunce)...Već u 13:42 CET taj sklad će biti malo narušen, jer Mesec će biti u kvadratu sa RxPlutonom u Jarcu.....intezivna, pomalo teška osećanja....Srećom pa u 18:03 CET, Mesec u sekstilu sa Merkurom u Blizancima....sklad duše (Mesec) i uma, razuma (Merkur)...Na kraju dana jedan kvadrat, Meseca i Venere u Raku (21:36 CET)....Mala ili velika emotivna preosetljivost...Od tog vremena Mesec će biti u praznom hodu (odmorite :)....sve do 06:03 CET nedelja 10.jun, kada će Mesec preći u Bika!!!



Mars u Vodoliji (u retrogradnoj senci od 12.maja) u konjukciji je sa RxJMČ u Vodoliji....i naravno u tom slučaju i u opoziciji sa RxSMČ u Lavu!!! Oni koji uče sigurno sada i prepoznaju šta se zapravo događa!!! Mesečevi Čvorovi su promenili znakove 08.maja. Tog datuma RxSeverni Mesečev Čvor  iz Device prešao u Lava, RxJužni Mesečev Čvor  iz Riba prešao u Vodoliju!!! 
Kada se u sve ovo "umeša" Mars....kada je u konjukciji sa RxJMČ i u opoziciji sa RxJMČ sigurno da ima nestrpljenja, brzine, nemara....ali ljutnje...Ja ljuta nisam :)))....upravo je RxSMČ u Lavu u egzaktnoj konjukciji sa mojim Nat SMČ u Lavu....Slušam šta mi srce poručuje...Isto to savetujem i vama...Prihvatam kritiku....i idem dalje....
Sagitarius79 ......ti očigledno čitaš redovno Blog :)))

Jupiter u Škorpiji trigon Neptun u Ribama


Mogla bih za sve što se dogodilo da okrivim Neptuna :)), mogla bih ali neću....
Realno na nebu i dalje vrše uticaje konjukcija Sunca i Merkura u Blizancima i njiovi kvadrati sa Neptunom u Ribama!!! U tekstu koji sam napisala kada su ovi aspekti bili egzaktni....kao da sam naslutila šta će se dogoditi:

P.S. Tekst o retrogradnom Marsu će biti napisan....sada baš i nemam volju da ga dovršim...ostaće još neko vreme NEdovršen....


1 коментар: