недеља, 14. јануар 2018.

"Donesite sebe meni na dar. . "......Danas na zvezdanom nebu



"Što su ti misli. Ponekad odlutamo tako daleko, a da se s mesta ne pomerimo"
Ivo Andrić

Nedelja je, dan kojim vlada Sunce....
Sunca kod nas ovde nema....nebo je sivo, zimsko...
Mesec je u Stlecu na 24*
Mesec je u vreme kada sam krenula da pišem u egzaktnom trigonu sa Uranom u Ovnu na 24*


  • Mesec trigon Uran

Uran  je uvek spreman za promene....budite i vi sa njim. Ovaj aspekt spada u lepe aspekte - trigon! Jedino, to vas uvek podsetim trigon je takva energija da se ponekad ide linijom manjeg otpora...On nekog ulenji, neko čeka "da nešto padne sa neba". Ja ovde obično kažem - nešto morate i vi....
Zvezde nude....ostalo je na vama....
Prva asocijacija na Mesec je Duša, onda redom...dom, porodica, majka, domovina....ako želite da saznate više onda pogledajte OVDE! Meni je za Uran prva asocijacija....Alarm :)). Uran je planeta iznenadnih promena....on je poput groma ili munje....Uran voli slobodu, nekonvencijalnost, voli originalnost, izume, inovacije....I gde god se on nađe možemo očekivati neočekivano. U dobrom aspektu dobro, u negativnom aspektu loše... Ovde u dobrom aspektu potreba za promenama je kod svih prisutna....e, sada negde jača, negde slabija ipak sve zavisi od pojedinca do pojedinca.... 



Ako znate kuće u kojoj su Mesec u Strelcu i Uran u Ovnu....onda možete i da naslutite koje su promene moguće...Mada iznenađenje je iznenađenje....i to bi moglo da bude nešto čemu se najmanje nadate...uglavnom se otkrije kada sve prođe...Generalno Uran je najteži za tumačenja....ali je nepogrešiv u delovanju!!!!
Energija trigona Meseca i Urana, osim što je iznenadna energija, ona je i kreativna energijaoriginalna, drugačija...Nedelja je jutro...mnogi će biti raspoloženi za neku avanturu. Iznenadni pozivi rodbine ili prijatelja za druženje....Ovo je energija sa kojom se može uraditi nešto bez plana ili iz čistog hira... Prihvatite iznenadni poziv za kafu, doručak...šetnju sa prijateljima...Možda druženje sa majkom, sestrom, tetkom...Možda nećete nigde :)), ali očekujte da vas ova energija malo ili više "prodrma" :-))). Možda se neko sam najavi da će doći na kafu...ili se neće najaviti već samo iznenada banuti na vaša vrata :))...Svakako možete očekivati da će ova energija "razbiti" rutinu nedeljnog jutra i podneva......ovo je prilika da nešto bar na kratko promenite... Pod uticajem ovog dnevnog aspekta možete uraditi neke neobične stvari, doneti neke iznenadne odluke. Možete u isto vreme iznenaditi sami sebe ili nekog iz vaše okoline...Mada i vas drugi mogu iznenaditi...Mesec je u Strelcu...potreba za avanturom veća i snažnija...Ovo je i "zapaljiva" kombinacija Strelac - Ovan- dve vatre!!!

  • Mesec će od 09:47 do 20:42 biti u praznom hodu...
  • Mesec u 20:42 prelazi u Jarca


Dugo najavljivan stelijum u Jarcu krenuće sa svojom energijom i pričom!!!
U Jarcu: Mesec, Saturn 2*, Merkur 4*....Pluton 19*, Sunce 24* i Venera 25*!!!
Kako Mesec uđe u Jarca biće u konjukcijama sa svim planetama u Jarcu u nekom trenutku!!!
Kada dođe do Sunca 17.januara na 26* dogodiće se Mlad Mesec u Jarcu!!! Još jedan novi početak u nizu kada je Mesec u pitanju. Počinje nov ciklus.....
Interesantan je ovaj Mlad Mesec u Jarcu. 
Dogodiće se u vreme kvadrata sa Uranom u Ovnu (za razliku od danas kada imamo njihov trigon)!
Od ranije tu je kvadrat Plutona u Jarcu sa Uranom u Ovnu!!! Tu je i kvadrat Venere u Jarcu sa Uranom u Ovnu!!! Ko broji videće četiri kvadrata sa Uranom:
  • Sunce kvadrat Uran
  • Mesec kvadrat Uran
  • Venera kvadrat Uran
  • Pluton kvadrat Uran
Šta Uran hoće od nas?
Ko zna....ono što ja znam je da Uran zna da bude nepredvidljiv i kao što sam gore već napisala: Generalno Uran je najteži za tumačenja....ali je nepogrešiv u delovanju!!!! Očekujte neočekivano, uvek kada je Uran u pitanju!!!
Sa jedne strane snažan stelijum planeta u Jarcu: Sunce, Mesec, Venera i Pluton, sa druge strane "čika" Uran u Ovnu, koji ne voli dosadu i rutinu :-)). Voli slobodu, originalnost...Buntovnik je i sa razlogom i bez razloga!!! On uglavnom želi neku promenu od nas....Promene mogu biti neprijatne samo ako niste spremni za promene - za nove stvari u vašim životima!!!
O Mladom Mesecu u Jarcu do novog teksta imate OVDE!!!

Pre Mladog Meseca čekaju nas:
  • Venera sekstil Kiron 14.januar
  • Sunce kvadrat Uran 14.januar
  • Jupiter sekstil Pluton 16.Januar




Venera sekstil Kiron: Venera - Ljubav, harmonija, balans... i Kiron - traume, rane...u dobrom aspektu (sekstil) donose moć izlečenja... starih rana...na kratko ali ipak...:-), ja uvek kažem "poklonu" se u zube ne gleda :-)....Bićemo romantično raspoloženi...otvoreni za romantiku i romantična osećanja, sa željom da u njima učestvujemo... ♥ Ovde ljubav zaista ima moć izlečenja!!!
Kiron i Venera u dobrom aspektu nudi sposobnost iscelenja na emotivnom planu, na planu srca ♥, najčešće pomoć drugima, kroz savet, diplomatiju, razgovor....Danas i sutra možete biti dobar učitelj raznih veština... :-), zagrlite nekog, masirajte ga.. ili budute samo dobar učenik :-), nek vas maze i paze... jer ovo je aspekt ljubavnog iscelenja, energija koja leči - neke stare rane, vreme da se neke veze izleče, zaleče, naravno tamo gde rana ima, gde ima tuge i patnje, gde je ljubav posustala... Kiron je u Ribama.... malo mašte, neka sveća, voda (kada napunjena mirisnom kupkom), neki dobar film...i ruke...vaše, njene, njegove :-))). Nešto ipak morate i sami da smislite ...!!! Ali ako ste ipak sami.. sve ovo naravno možete priuštiti sebi kao dan za lečenje ranjenog srca.... Usavršavajte sebe na duhovnom nivou...pronađite duboko u sebi (Ribe) harmoniju... ili pomognite nekom kome je pomoć neophodna...ranjenih srca ima svuda oko nas.... Jer kroz Kirona možemo da učimo, i prihvatimo našu bol....i da kroz doživljaj sopstvenog bola, uvida u njega dobijemo želju da pomognemo drugima....ovde se ranjenik pretvara u iscelitelja ili učitelja!!!




Posle jučerašnjeg egzaktnog kvadrata Venere i Urana, danas i Sunce u egzaktnom kvadratu sa Uranom!!! To je da nam ne bude dosadno :))). Šalu na stranu...drmaće se neki kavezi ovih dana :)).
Što se tiče kvadrata Sunca i Urana:
Prvo što se može dogoditi je da vam "iskoči neki osigurač"... eto mogućnosti za stresnervozu...., neke iznenadne prepreke na Sunčevom (Jarac) putu ka vrhu...Tu je Uran koji je rešio da ga malo prodrma... jer Uran ne voli rutinske poslove i rutinu uopšte... Zato i dodaje malo eksplozije... 
Ako niste spremni za promene ovaj kvadrat ćete osetiti kao nemir i nervozu. To bi moglo onda da vas uvede u ishitrene odluke i eto nevolje. Ponašanje može ići od napetosti do razdražljivosti... i nepredvidljivog odnosa sa drugima. Potreba da se istakne individualnost i nezavisnost, kao i potreba za slobodom može vas odvesti tamo gde ne biste želeli. Mada ova energija je jaka i ko zna da li će vam biti bitno šta drugi misle o vama i vašim postupcima. Niti ćete imati želju da svoje postupke prilagodite drugima... Ovaj tranzit bi mogao da utiče na vaš odnos sa nadređenima ili sa autoritetima u vašim životima...
Dakle tamo gde osetite ograničenje tu ćete i osetiti najveći pritisak....i ovaj kvadrat će proraditi tako što ćete poželeti slobodu....ali sve to na možda neuobičajen način... Ovde bi osim autoriteta i odnos sa prijateljima (Uran) mogao da bude u iskušenju. Prijatelji bi mogli da pomisle da ste egocentrični ili obrnuto da vi to mislite o njima...
U svakom slučaju i ako ovaj tranzit traje kratko tek dan dva...možda i tri, njegov uticaj bi i te kako mogli da osetite, posebno ako Sunce vlada nekim osetljivim kućama (u vašim horoskopima). Želja za promenom života je previše jaka, i to nije problem već mogući načun - vrlo radikalan! Imaćete onaj neizdrživi osećaj - "Hoću sve odmah"..... Ok, ako je tako samo polako... pripazite se ipak ishitrenih odluka i akcija! Šta će se tačno dogoditi ko zna ipak je u pitanju Uran - a on radi šta on voli i želi!!!



Nek' mi bude nagrada, kuća puna naroda. 
Ostaje sekstil Jupitera u Škorpiji sa Plutonom u Jarcu...poslednji u nizu sekstila koje smo već imali a ja o njima ovde na Blogu pisala
Ja sam se raspisala kao i uvek :-))) Tran Mesec u Strelcu je u trigonu sa mojim Nat Uranom u Lavu, blago meni imam duplo trigon Meseca i Urana....Tabani me svrbe....danima sam radila nešto na šta sam bila primorana....umesto odmora (vreme praznika) ja sam radila nešto bez svoje volje ali završila sam i sada više nije do mene...Kada sve prođe reći ću vam o čemu se radi....
Tran Uran je ovih dana u trigonu sa mojim Nat Uranom i dobro je prodrmao moj kavez :-)). Srećom da se to dogodilo jer sam otkrila nešto što je jako ružno...Ipak očekujem pozitivan ishod te priče!!! Neke promene sam već preduzela!!! Tran Neptun u Ribama je taj koji mi je pomogao da otkrijem nešto, on je u trigonu sa mojim Nat Neptunom u Škorpiji!!! 
I da se vratim na tranzitni sekstil Jupitera i Plutona! On će egzaktan biti 16.januara. Kod mene već "radi". Tran Jupiter u 1.kući, Tran Pluton u 3.kući....Doneo je on meni velike promene, zapravo one su krenule pre oko nedelju dana...baš onako kako sam pisala o tom aspektu OVDE



Nek' mi bude nagrada kuća puna naroda. 


Donesite hljeb, 
donesite sol, 

najbolje vino za ovaj stol. Donesite smijeh, 
hiljadu pjesama bar. 
Donesite sebe meni na dar. 




1 коментар:

  1. Ako mi Sunce90Uran u naredne tri godine ne promeni zivot nece niko. Imam ga natalno, a i u solarima 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020. :)

    ОдговориИзбриши