понедељак, 29. јануар 2018.

Bolje je propasti u originalnosti nego uspeti u imitaciji!!!!

Zvezdani(n) dnevnik

Dragi moji, već neko vreme razmišljam da li da se oglasim ili ne, ali kako je sve poprimilo velike razmere i kako svaki dan otkrivam neke zapanjujuće stvari rešila sam da se ipak oglasim!!! Ovo što ću napisati ne odnosi se na sve moje čitaoce već na nekolicinu!!! A kome je tačno upućeno....prepoznaće se sami!!! Ne piše ovo moja sujeta ili slično, pišem ljuta i razočarana zbog nekih ljudi koji nemaju ni malo obzira ili nečeg drugog!!! Ja volim da pišem i pisaću, ali kada neko moj rad i trud bagateliše moram da reagujem!!!  Kada neko nema šta da ponudi svoje originalno, onda ajde da uzmemo nečije i tako rešimo problem!!!
Kada sam počela da pišem Blog imala sam ideju da on bude u formi dnevnika i to sam postepeno, vremenom i ostvarila. Izgradila sam svoj stil, lako prepoznatljiv. U životu sam uvek cenila originalnost i kada je privatni deo života u pitanju i kada je u pitanju poslovni deo!!!
Često na Blogu napišem: Ne budite kopija, budite original!!! To sam pisala i  pre nego što sam shvatila da sam žrtva kradljivaca i plagijatora! 
Godinama pišem redovno mesečni i nedeljni izveštaj o zvezdanim dešavanjima, svim promenama energija, aspektima i sl. Od skoro sam shvatila da je to pravi raj za one koji su lenji da sami istraže pa onda i napišu samostalno svoje tekstove. Shvatila sam da je za pojedince bogomdan COPY-PASTE!!! 
E pa meni je dosta!!! Prevršila dara meru!!! Ne znam da li ste vi koji kopirate moje tekstove na vaše sajtove i Blogove ili već negde bezobrazni ili glupi?!?! Da li ste čuli za autorska prava?!?! Da li je korektno tuđe tekstove potpisivati kao svoje!?!? Najgore je kada vidim svoje tekstove doslovce IZREŠETANE u smislu da se koriste delovi mojih tekstova ali sa prepoznatljivim stilom, rečenicama, pravopisom (često namerno pogrešan), korišćenjem nekih oznaka (zvezdica...i sl.), i mojih čuvenih tri tačkice....zbog kojih sam bila kritikovana!!!
Kada vam neko servira na tanjiru sve podatke unapred, svakog prvog u mesecu i to poprilično detaljno po datumima (sve sa stepenima, tačnim vremenom i sl) izgleda primamljivo da se nečiji trud i rad oskrnavi...Prekopira se ceo tekst, prekopiraju se delovi teksta....i super. Bez mnogo muke dobijete sve na gotovo i onda zahvaljujući nekim alatkama (copy-paste) koje sigurno nisu izmišljene za krađu, rešite svoj problem i bez mnogo muke "napišete svoj tekst" na sajtu, blogu, FB, instagramu. Najgori su oni koji iskoriste sve na izvolte pa to malo preurede (da se vlasi ne dosete), ali ja koja godinama pišem na ovom Blogu prepoznam svoje rečenice ma koliko one bile ispremeštane, dorađene, oskrnavljene i sl. 
I da sve bude još veći crnjak mnogi od tih plagijatora su moji pratioci na društvenim mrežama....Neki moji redovni čitaoci, klijenti, posebno oni koji uče astrologiju zajdeno samnom ukazali su mi na neke "njihove" tekstove...Onda sam i sama krenula u malo istraživanje i bila sam blago rečeno šokirana!!! Ukucam delove svojih tekstova na google i tamo katastrofa....izađu mi sajtovi i bez mnogo istraživanja otkrijem gde su sve moji tekstovi prisutni, bez mog odobrenja!!! Ima nekoliko sajtova (vrlo poznatih) koji su naveli izvor sitnim slovima....ovako nekako Izvor Zvezdanin dnevnik!!! Ni to nije u redu jer nisu tražili moje odobrenje!!! Ali bar su iole korektni!!!
Većina je astrologa koji bez imalo stida i pardona koriste moje tekstove....naravno ne navodeći izvor, stvarnog autora, o linku do mog Bloga da i ne govorim!!!
E pa neće moći!!! Sada sam baš besna!!! Ako neki od vas koji besramno koristite tuđ rad i trud niste čuli za zaštitu autorskih prava rado ću vas obavestiti da kršite baš ta prava!!!
Najmanje mi je interesantno da javno objavljujem te sajtove i blogove!!! Ali ako budem primorana radiću i to!!! Pre toga iskoristiću sva sredstva koja su mi na raspolaganju, obavestila sam se o svmu!!!









Нема коментара:

Постави коментар