четвртак, 25. јануар 2018.

Previše lično.....i tužno....


Četvrtak je, Jupiterov dan....Jupiter je u Škorpiji na 20*....

  • Jupiter je u sekstilu sa Merkurom u Jarcu na 20* egzaktno 12:28 CET
Kada ni aspekti ne pomažu...
Nekada ne pomažu aspekti kao ovaj današnji....Ili baš on može da pomogne, ne znam...nisam pametna u ovom trenutku...
Merkur sekstil Jupiter je aspekt i natalno i tranzitno koji spada u dobre aspekte...aspekt koji donosi pozitivnu energiju... Kada sam o njemu pisala u mesečnom izveštaju bilo mi je lako....sada slova i reči neće da "izađu" iz glave....prsti stoje na tastaturi....
Tran Saturn u Strelcu je dugo bio u opoziciji sa mojim Nat Mesecom....i doneo je on kao vladar moje 4.kuće dom, porodica, ognjište, privatno....velike tuge u kratkom periodu...I sada kada je prešao u Jarca još uvek je u opoziciji sa Nat Mesecom (dozvoljen orbis delovanja) i opet tuga....još jača i veća....Naš narod kaže "samo neka je po redu", ali šta kada nije po redu....kada se ugasi jedan mladi život posle duge i teške bolesti? I to baš u trenutku kada je Tran Saturn u inkonjukciji sa mojim Nat Suncem i Nat Merkurom u Lavu....(ovde se radi o mladiću kome sam ja kada se rodio prva menjala pelene)....Tran Mars u Škorpiji u inkonjukciji sa Nat Mesecom u Blizancima....kao "nož" u srce....takva je bol....U takvim trenucima ja zanemim...jer nema reči kojima se to može objasniti....I eto ne pomaže današnji sekstil Merkura i Jupitera....Merkur je i dalje u konjukciji sa Plutonom u Jarcu u mojoj 3.kući....I znate da ja napišem da ponekad konjukcije imaju dobru energiju ponekad na žalost ne...Ja uvek kada pišem o nekom aspektu biram sve njegove dobre strane (ma kaoliko taj neki aspekt imao lošu stranu i energiju)...Ova konjukcija ima jednu energiju o kojoj nisam pisala... Ova konjukcija duboko prodire u dušu...u nekim knjigama piše da pravi duhovnu vezu sa predcima!!! To je onaj momenat kada se razmišlja o genima, genetici....to je onaj momenat kada se pitate ZAŠTO!!! Kada u jednom momentu slavite rođendan a sutradan vam jave za nečiju smrt!!! 
Merkur konjukcija Pluton....vest o nečijoj smrti...Pluton smrt, gubitak...Smrt se vezuje za 8.kuću, Plutona, Škorpiju, Marsa, Saturna!!! I svi oni u ovom trenutku u mom horoskopu govore baš to!!! Vladar 8.kuće u 4.kući u opoziciji sa Nat Suncem i Merkurom!!!

I ako ruke neće da pišu....jer je mozak opterećen...ja vadim iz sećanja i dobre strane ovog današnjeg aspekta...Merkur misli, reči.... usmeravam ka Jupiteru, planeti koja govori o veri, verovanju...Jupiteru koji vlada molitvom, anđelima....Verujte ni to ne pomaže a zaista se trudim...
U ovakvim trenutcima ja se uvek pitam "gde odlaze oni kojih više nema"....Različite vere i kulture imaju svoje objašnjenje....ja sada o tome ne mogu da razmišljam a kamoli da pišem...jedino što sigurno znam da ne odlaze nigde ako ostanu u našim srcima i našoj duši, sećanjima!!!!

Mogla sam i ništa da ne napišem....juče i nisam mogla... ne mogu realno ni danas, ali uvek sam bila iskrena i otvorena ovde na Blogu koji se zove i moj dnevnik....Zvezdanin ili Snežanin svejdeno je jer one su jedno.....Ako sam nekog od vas ražalostila, stvarno mi je žao....Pročitajte mesečni i nedeljni izveštaj tamo ćete pronaći sve o današnjem sekstilu Merkura i Jupitera....

Нема коментара:

Постави коментар